Hani hep sorarlar ya, elinde bir sihirli değnek olsa hangi yaşına gitmek istersin diye ?
Benim cevabim aslında tam burada yatıyor.
Ben aksini düşünüyorum. Hangi yaşta olmak istemezdim diye.İşte cevabıM 29 yaşım.
SENİ anlatayım 29um ..
Açlığı , tokluğu, 1o'uncu katın zirve soğunu, mutluluğu , Aşkı . Sevgiyi, Önceliklerimi, kaybolan eşyalarımı, cesaretimi, yarım kalan korkumu , İki elimle sildiğim gözyaşlarını, taşınmanın tatlı telaşlarını , uykusuzluğumu, pandemiyi vb soluksuz yaşadım.
Evet 29 yaş benden çok şey aldın Mesâla....
Özenle yerleşilen evi kaybetmek bir yana dursun hemen ardından çocuklarımızı yani ; iki kızım ve oğlumuz Roger'ı kaybettim. Acısını haftalarca yaşadım ama belli etmedim. Bazen gururumu bazende gücümü kaybettim. Ama adımlarım hep ilerisi oldu , gerilemedi. Çünkü ben Evren'dim.
Peki sadece bu kadar mıydı ...?
Güzel şeyler de kattın be 29um ;
Olgunluğu, Sakinleşmeyi , Susmayı , Elimi kalbime koyarak konuşmayı, Estetiği , Spor Eğitmeni olmayı , Karanlık oda da kalmayı, Yalnız yolda yürümeyi , Sabahlamayı , Özlemi , bazen de gece notlarımın ilhamımı sen öğrettin 29 Yaşım .
Üç artısı bir yanlışı mı götürmeyen bu zaman da. Yine şükürler olsun sana ki, Oğlum Phars'ın kokusunu içime çekerek sana dua ettim, şükrettim. Çünkü Ben yine yalnızlığı seninle öğrendim.
Her gece yanıma gelen , kafasını elimin altına koyan oğluma hep dua ettim.
Bazı geceler yüzümü ona çevirdiğimde 'Guinever ve Luna nerede ?' dolu göz yaşlarıyla bana bakmasını asla unutmayacağım 29um.Sanki bir anda karşıma çıkacakmış gibi gelen o duygumda benimle beraber buradan gidecek biliyorum 29um.
Ama unutma ki
Biz seninle çok zorlandık be 29um.
Ve artık ,
Başka bir Şehirde , başka bi Şekilde belki karşılarız biliyorum. Diyeceğim o ki ne sen 29 ol , ne ben tekrar eskisi gibi ...
HOŞÇAKAL ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağının Son Rengi
Ficțiune adolescențiAynı Bedende İki Ruh.... Peki???? Kaba kuvvet her zaman haklı mıdır? Ya peki Aşık olduğunu sandığınıza ne kadar güvenecek ve daha ne kadar aşk kırıntılarınızı içinizde biriktireceksiniz ? Beklenmediklere ve İkilemlere HOŞGELDİNİZ... Sizce her rengin...