Durdurulmaz bir vukuattı benim için. Şaşırtıcı ve çarpıcı. Alperen hastaneye geldi. Ama nasıl oluyordu bu böyle. O arabada Selimin olmaması gerekiyordu.
Polisler ifade için Alperini yanina aldılar. Konuşmakta zorluk ve hareketlerinde kısıtlılık olan Alperenin;
"Bakın memur bey, zor anlar yaşıyorum. Sevdiğım kız ve abimin durumu ağır ifadenizi başka bir güne saklayın.'
Sinirlenen ve kendini tutamayan memur;'Derhal bizimle geliceksin Syn:Alperen oyalamanin anlamı yok!'
Olayın etkisinde kalan ve sinir krizine giren Alperen için müdahale geçikmedi. Aradan 20dk icinde kendine gelen ve beni gören Alperen:
'Lan senin ne işin var burada, hemde bu çocukla!'
'Uzatma, Selim Hoca bizim müdürümüz duyduk geldik tamam.!'
Olayın bir kulak ismide, Okul müdürü Mehmet Hocaydı. Yerlere hızlı hızlı adımları, koluna girmiş iki kişinin arasından kurtulmak ve biran önce kızını görme çabası durmaksızındı.
'Kızımı gösterin bana, hadi ne olur!'
yalvarışlarına aldırışlar mümkün değildi. Bir babanın feryadı kadar zor anlar ne olabilirdi ki??
Doktor ameliyattan çıktı. Hepimiz yanına giderek sorularımızdan vazgeçmeyecek kadar hızlıca ...
'Durumları nasıl, Doktor Bey??'
'İkiside gayet iyi ama biraz bizimle kalıcaklar.'
Alperen rahat nefes alıp verdı. Oh diyişini dudaklarını okuyarak anladım. Ama şimdi anlayamadiğım tek şey vardı sırada.
Nasıl arabada Selim vardı Nasıl ???
Polisler herkesi ifaden geçirdi. Beni Aslanı Alpereni ve Olay yerinin şahitlerini...
Ben olayı tek tek bildiklerimle anlattım. Tek merakım Alperenin durumuydu. Nasıl ve Niçindi.
Ögrendim.....
Demet kendisinden habersiz Selimi aramış ve yerini söylemiş. Durumdan habersiz olan Alperen abisi Selimin kendilerine gelmesini bilmediğinden, Demet Alperini istediklerini alması için markete göndermiş.
O ara Selim Demetin yanina gelerek aracı alarak hızlıca uzaklaşmış ve kardeşinin hem Demete yakınlaşmasına engel olucağını hem de aracı hır gür kullanıcak olan Alperene karşı koruyacanı düşünmüş.
Tabi sonrası bu korkunç kaza.
Şimdi ise ikiside Hastanedeler...Durumları düzelen hem Selim hem Demetin kendilerine gelmeleri çok zaman aldı. Taburculukları gündeme oturmuş hatta okulda malzeme konusu olmuştu.
Selim ve Demetin arasında olanlar diye.
Pek aldırış etmesemde, sınıftan dedikoduyu çok seven Rabia;'Kız Erken duydun mu ablam olanları, Demet Selim ne ayak ay bunlar.'
'Ay Rabia hiç işin yok zaten gugu kuşu kıllıklı karı, kız ne olduysa oldu. Demette zaten az degil. Köyün delisi. Boşver bacim.'
desemde ıçimde kurduğum kurgular beynimi yedi.
Ay bu Demeti döverken öldürsemiydim. Karı kime baksam çemberimde. Eminim Selime yaranma çabasında düşüncelerimi dalarak içimden geçirsemde. Boş nafile.
Okulun yarı sezonuna geldik ve Demet okula başladı. Kil kuyruk orospu. Bunun kendine hayrı yok. 0na buna hayrı nasıl olucaktı ki. Ama benim fikrım gayet kafama güzel geliyordu.
Yapıcaklarımdan kork sen Demet...Demeti aradan çıkarmanın tek yolu Alpereni fişeklemek, 0nu üzerine salmaktı. Ama Alperen ile nasıl ama nasıl muhatap olucaktım. Ay başıma gelenler ay!!!
Okuyanlar....
Karar veremedim. Nasıl muhatap olsun :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağının Son Rengi
Novela JuvenilAynı Bedende İki Ruh.... Peki???? Kaba kuvvet her zaman haklı mıdır? Ya peki Aşık olduğunu sandığınıza ne kadar güvenecek ve daha ne kadar aşk kırıntılarınızı içinizde biriktireceksiniz ? Beklenmediklere ve İkilemlere HOŞGELDİNİZ... Sizce her rengin...