Senin hakkında bazı şeyler öğrendim Ryan,bana anlatmayacağını bildiğimden annelerimizin yaptıkları sohbeti anlatması için annemi zorladım
Duyduklarıma çok üzüldüm,tüm kalbimle üzüldüm hem de ama yalanlayamam ki biraz kızdım sana,bana hiçbirini anlatmamıştın önceden.Ne olursa olsun iyi anlaşırdık biz seninle,bana anlatırdın yaşadıklarını hep,kimse bilmezdi bana anlattığını ama sen bana gelirdin
Gitmenizin nedeni babanın alkol konusunda iflah olmamasıymış,anneni dövdüğünü biliyordum.Babana hep kızgınlıkla büyüdün ve bunun nasıl bir dram olduğunu anlayabileceğimi sanmıyorum.Annemin anlattıklarıyla silik anılar gözümde canlandı.Seni son görüşüm geldi aklıma,annenin üzerinde çiçekli bir elbise vardı.Boynu ve yüzü dayak izleri,morluklarla doluydu.Annemle vedalasmaya gelmişti ve ağlıyordu,anılar zihnimde o kadar eksikti ki ne dediğini bile hatırlayamıyorum.Hatırladığım kısım korku dolu bir ifadeyle annenin arkasına saklanışındı.Arkanızda kahverengi bir bavul vardı,bir elinle bavulu tutarken bir yandan bana kaçamak bakışlar atıyordun.
"Gidecek misin?" Diye sorabildim sadece,evet anlamında başını sallamıştın.
"Geri dönmeyecek misiniz?" Hiçbir cevap vermeden başını önüne eğdin ve benim gözlerim doldu.
Hatırlarım buraya kadardı,bir de gitmeden önce bana bahşettiğin son bakışını hatırlıyorum,aslında o bakışı ömrüm boyu unutabileceğimi sanmıyorum.
Anneme ısrarla geliş nedeninizi sorunca; babanın durumunun ciddiyetinden söz etti.Baban komadaydı ve durumu ciddiydi.Hem kızgın olup hem de vazgeçememekti yaşadığın;ona kızgın oldugunu biliyordum,içten içe onu affedemiyordun belki ama ona ihtiyacın vardı,o senin babandı.
Ve işte,yıllar sonra o muhtaç olduğun babanı kurtarmaya gelmiştin
O gece seni hissettim,rüyalarımı en güzel şekilde süsledin.Ben ise gece boyu yıllarca içinde büyüttüğün acılarına ve seni iyileştirebilme ihtimalime tutundum
(Y/N: Bu bölüm Ryan'ın gidiş ve geliş nedeninin tam anlaşılması içindi,hikayenin olay akışı bu bölümden sonra başlayacak)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hold Me Until I Die (Ryden) (+)
FanfictionÖlürsem lütfen güzel bir yere göm beni,arkamdan ağlamayacağını biliyorum.