Haluk ne demek istediğini anlamış ve kralın yanından gitmişti. Haluk haklı idi ama. Mert inatla o kanı içecekti.
-Ve sizlerin şerefine Aysar'ı öldürü-
Mert'in etrafına baktı. Yukarıda 70 vampir toplanmıştı.
-Bu da ne!?
-Mert kral olduğundan beri şımarmıssın. Yıllar önce anlaşmayı hatırlamıyor musun?
-Sen de kimsin!?
-Ben Hucejas Vampirlerinin kralıyım. Sana tekrar hatırlatıyorum. Bir vampir kendi türüne ait olmayan vampiri öldüremez. Ve sen savaş açtın. Yıllar önceki dedenin açtığı savaşın aynısını.
-Yiğit ama
-Aması yok. Vampirler saldırın ben Aysar ile yanındaki kişiyi alacağım.
Yiğit, Aysar ve Fırat'ı kurtararak gitti. 70 güçlü vampir skrot vampirlerine karşı savaşıyordu. Hepsi yanında keskin tahta parçasını getirmişti.
Yiğit'in geldiği yer Londra idi. Zincirleri çözdü;
-Bana hayat borçlusun Casus Aysar.
-Teşekkür ederim kralım ve tüm gerekli bilgileri topladım.
-İyi,güzel. Bu yanındaki kim? İnsan mı?
-Evet kendisi çok iyi bir dostum lütfen ona zarar vermeyin.
-Sen yeter ki iste. Tamam dünyadaki son insan olduğuna göre gözünde değerli biri. Sen gel benimle bilgileri analiz ederiz. Siz ikiniz içinde güzel bir yer hazırlarız. İnsan adın nedir?
-Fırat.
-Babamın ismi ne güzel. Ama seni savaşa hazırlayacağız. Yakında yeni bir tarih savaşı var.
Aysar ve Yiğit analiz odasına geçti. Bayan vampir yani Banu Fırat'a kalacağı yeri gösterdi.
70 vampir hala saldırıyordu. İçlerinden bir tanesi;
-Bu kadar yeter daha fazla yormayalım savaşta daha çok yorulacaklar.
70 vampire Londra'ya döndü. Direk olarak analiz odasına girdiler.
-Kralım 86 skrot vampiri öldü.
-Ne güzel kendileri kaşındılar cezalarını çeksinler. Ama bana göre bu savaş daha uzun sürecek.
-Kralım bendeki bilgiler bu kadar değil.
-İlk önce elindeki yarana bakacağız Casus Aysar.
-Ben iyiyim kralım beni merak ettiğiniz için teşekkür ederim.
70 vampir odadan çıktı.
-Yiğit benden ne istiyorsun!
-Sence...
-O yıllar önce bitti.
-O insanla birliktesin değil mi?
-Bilmiyorum bakacağım.
-Aysar ama kanunlarda insan ile birlikte olmak yoktu.
-İnsan ile birlikte olmamak da yoktu.
-Senin için var artık.
-Yiğit ben yolumu seçtim bile.
-Yakında bana bunun için özür diliyeceksin.
-Hayır dilemeyeceğim.
-Eline bakabilir miyim?
-Kendi işimi hallederim.
Aysar kağıt kalem alıp 2 dakikada tüm bilgileri yazdı. Vampirler hızlı olduklarından dolayı hızlı yazıyordu. Bir insan olsaydı 2 saatten daha uzun yazardı.
-Al Yiğit tüm bilgiler bu kağıtlarda yazıyor.
-Casus Aysar dur bekle!
Aysar beklemedi. Banu ona Fırat'ın yanında olan odayı vermişti. Aysar odada küçük bir delik açtı ve seslendi ''Fırat!''
Fırat ise sesin gelen yere doğru gitti delikten elini geçirdi ''Burdayım'' dedi.
Mert ise kalan tüm vampirleri. İstanbul Boğaz'ında topladı;
-Bildiğiniz üzere yakında büyük bir savaş başlıyor. Eğer savaşı kazanırsak en güçlü vampir gubu olabiliriz! Ne dersiniz savaşı kazanalım mı?
Skrot vampir halkı bunu onayladı ve Mert daha uzun süre krallık yapabilecekti.. Skrot vampirleri çalışmalarına şimdiden başlamıştı. Savaş 3 gün sonra idi. Banu'yu çağırdı.
-Banu haber var mı?
-Var hem de taze taze...
-Anlat o zaman.
Banu bilgileri Mert'e aktardı.
-Ah sen güzel bir casussun Banu.
-Sayende abiciğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaf - Vampir Savaşları {TAMAMLANDI}
Mystery / ThrillerGizem/Gerilim #10 Başlangıç:05. 08.2017 Bitiş:11. 09.2017 Tamamlandı ✔✅ Savaş mı? Yoksa vampir olduğuna mı şaşırmalıyım? Hangisine şaşıracağımı bilmiyorum.? Önce okul ile başlayan lise hayatında tanıştığı kız ve arkadaşı bir vampirmiş. Gizemli...