♤15♤

10 7 0
                                    

Ayşen çiçeğe tam dokunacak iken;
-Sakın dokunma ona!
-Nerden anladın!?
-Tabii ki sen beni sevmiyordun. Söylediklerinde gerçekten Aysar ve Fırat'a kinim arttı doğrusu. Ama sen benimle olmayacaksan ben de seni zorla benimle olmanı sağlayacağım.
-Mert n"olursun yapma lütfen.
-Onu beni kandırmadan önce düşünecektin.
-Mert lütfen.
-Ne!
-Mert lütfen ben sadece seninle birlikte Aysar ole Fırat hakkında konuşmak istiyordum. Ama sen hemen beni...
-Artık benim emrimdesin. Ben ne dersem onu yapacaksın!
-Kötü birşey olmasın lütfen lütfen Mert.
-Bakacağız.

Mert bugün 1068 yaşına girmişti kini yüzünden. Bu vampirlerin yaşları. Mert Ayşen'e deli gibi aşıktı. Ama istediği olmayınca bu çözümü bulmuştu. Tabii ki de sizin düşündüğünüz gibi değil Ayak işleri :d.

-Aysar haber varmı?

-Evet 1068 yaşına girmiş.

-Yeni kral ya da kraliçe kaç yaşında seçiliyor?

-2000.

-Diyelim ki seni kraliçe yaptılar. Beni öldürümüydün ya da kanımı içermiydim?

-Eğer isteseydim baştan yapmıştım.

-Evet haklısın. Ya ben acıktım.  Çok meyve kalmadı.

-Sende ne kadar çok yiyen birisin ha. Nasıl kilo almıyorsun?

-Havuza gidiyordum.Zaten 1 öğün yemek yiyoruz. O da kivi,mandalina vb.

-Haluk kaç yaşıma girdim?

-1569

-O kadar oldu mu?

-Kin ve nefretiniz devam etmekte kralım. Bu yüzden çabuk yaşlanıyorsunuz.

Mert bunun üzerine daha fazla sinirlenmişti. Bu sinirlenmesinden dolayı 2 yaş atladı.

-1571 oldu kralım.

(2000 yaşını geçtikten sonra başka yaş atlanmıyordu.)

Günler geçtikçe kral artık 3'er 3'er atlıyordu.

-Ayşen gel buraya bana ölmüş bir insanın kanından getir!

-Avucunu yala ben sana hizmet edeceğime ölürüm daha iyi.

-Yakında bana aşık olacağını ikimizde biliyoruz. Eğer getirmezsen senin kanını içerim.

Skrot vampir kanı tazeleştirme oranı:%10

Kulucis vampir kanı tazeleştirme oranı:%15

Hujecas vampir kanı tazeleştirme oranı:%20

Ve başka vampir yoktu. Vampirler türlerinden olmayan vampirlerin kanını içerse hastanabilirlerdi. Aysar Hujecas vampiriydi.

-İç!

-Seni serbest bırakıyorum.

Ayşen gitmişti.Bilge gözlemci geldi;

-Kralım Aysar yaşıyor. Ve Hujecas Vampir'lerinden.

-Vayy bizim Aysar'a bak tam da ihtiyacım olan kandan bulun ve getirin!

-Emredersiniz.

Mert öleceğini bilmiyordu. Vücudunun dayanmasına bağlıydı. Büyük ihtimalle dayanamayacaktı.

-Şu lafı tekrar söylesene.

-Hangisini?

-Fransızca olan.

-Birdaha söylemem o lanet lafı.

-Benim için.

-Jag aksar dig.

-Neyse ben acıktım.

-Beni ye!

-Off hayır.

-Ben yiyecek bulacağım.

-Baybay.

Aysar tüm hızını toplayarak meyve topluyordu. Kafasına sert birşey çarptığından sonra bayıldı.

Kral Mert'in nefreti arttıkça artıyordu.Artık daha hızlı yaşlanıyordu. Şuanki yaşı 1793 idi. Mert ise hucejas kanını bekliyordu.

Fırat Aysar'ı beklerken şifre ile kilit açıldı.

-Aysar sen mi geldin? Açlıktan ölmek üzereyim.

-Aysar değil ben geldim. Eylül.Şimdi benimle gelmezsen kanını içerim insan1! Zaten yaında buluşacaksınız Aysar ile!

Eylül elindeki büyük taşı Fırat'a attı. Bayılmıştı.On sürüklüye sürüküye kralın yanına götürüyordu. 

Mert çok mutlu idi. Kini azalmamıştı ama onun için herşeyin yanlış gitmemesi gerekirdi. Bu yüzden skrot vampirlerine özel bir parti hazırladı. Parti alanı Nevşehir deki Peri Bacaları'n orada olacaktı. Tüm vampirler partiye gelmişti.Özel konuklar bekleniyordu. Aysar ve Fırat...





















Tuhaf - Vampir Savaşları {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin