♤19♤

7 5 0
                                    

Savaş bu gece balıyordu. İki taraf ta çok güçlü idi...
                     ****
Akşama daha 2 saat vardı. Vampirler o 2 saati dinlenerek geçirdi.
Fırat hala elindeki analiz sonuçlarına bakıyordu.
-Fırat kendini yorma artık demekki vampir değilsin.
-Aysar sandığın gibi değil benim vampir çıkmam lazımdı.
-Neden?
-Eğer vampir olsaydım seninle birlikte olabilirdim.
-Merak etme biz de dünya da ilk vampir insan oluruz.
-Sanırım haklısın. Ne kadar kaldı?
- 1.30 saat kaldı.

Mert kazanacaklarını düşünüyordu. Belki kazanırlardı belki de kaybederlerdi. Hiç belli olmaz. Mert Aysar'dan aldığı kanı özel biryere saklamıştı. Savaş bitince onu içecekti.

Banu yeni bilgileri aşırıyordu. Yeni bilgileri aldıktan sonra abisinin yanına gitti;
-Abi taze bilgiler ile sana geldim.
-Anlat bakalım.
Banu anlatmaya başladı. Aldığı tüm bilgileri Mert'e aktardı .
-Süpersin. Senin gibi kardeşim olduğu için şanslıyım.
-Ben gitmeliyim yokluğumun farkına varacaklar.
- Peki yeni bilgiler aldığın zaman gelirsin.
-Görüşürüz abi.
-Görüşürüz Banu.
Banu tüm hızı ile geri döndü. Fakat onu karşılayan Aysar oldu.
-Ne o aktardığın tüm bilgiler bitti mi? Banu!
-Evet canım.
-Sadece gereksiz bilgileri aktarıyorsun. Savaşı biz kazanacağız.
-Her bilgi gereksiz değildir. Aysar'cığım merak etme bu sefer skrot vampirleri kazanacak.
-Sen öyle san.
Ikiside birbirlerine pis bir sırıtış attılar ve gittiler.
                            •••
Skrot ve Hucejas vampirleri buluşacakları yerde toplandılar. Çoğunun elinde keskin tahta parçası vardı.
-Skrot vampirlerim Saldırın!
-Hucejas vampirleri ne yapacağızı biliyorsunuz. Sizlere güveniyorum.
Iki vampir topluluğu ilk günde 1000 olarak başladı. Savaş bitene kadar 1000'er 1000'er artacaktı. Iki tarafta çok iyi hazırlanmıştı. Her vampir topluluğundan ölenler oluyordu tabii ki. Ama kıyaslama yaparsak Skrot öndeydi.
Hucejas vampirleri bu savaşta farklı bir taktik deneyecekti. Hilal taktiği ve ilk başta kaybedip sonra kazanan taktiği.
Mert bunu bilmiyordu. Kazanmaya ilerlediğini sanıyordu. Saf işte n'olacak. Sabah olmaya başlamıştı. Sadece güneş bekleniyordu. Güneş ise yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı. 2 tarafta hızlıca gitti. Gece tekrar devam edecetiler.
Banu ise kullanacakları taktikten haberi olmadığından dolayı abisine aktarmamıştı.

Tuhaf - Vampir Savaşları {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin