Bölüm 23

8 5 0
                                    

Karşıya geçmek için bekliyordu. Bir türlü yeşil yanmıyordu. Bu soğukta kahvesini yudumluyordu. Sıcak sıcak ona iyi gelmişti. Sonunda yeşil ışık yandı. Hemen geçti direk olarak odasına gitti. Çalışmalarına devam etmeye başladı. Kendini bir türlü veremiyordu. 'Acaba Aysar sakinleşti mi? , yanına gitsem mi gitmesem mi?' Diye düşünüyordu.

Bugünkü savaş 10.000 kişilikti. Mert ise 11.000 kişilik ordu ile savaşacaktı. Hile yapıp 11.000 kişilik vampir kullanacaktı. Bu normalde bir sonraki gün kullanılacaktı. Hileci...

Savaş saati gelince Skrot daha önce vardı. Yine insan savaş aletlerini kullanıcaklardı. Bu da ne!?  Hucejas savaş uçakları ile geliyordu. Daha savaş başladı demeden önce başlamıştı. Şuan berabere gidiyorlardı. Uçaklar  sayesinde 11.000 kişik vampir onlara göre 9.000 kişilikti. 

Güneş yavaş yavaş doğmaya başlıyordu. İki taraf tam doğunca gidecektiler. Savaş halen devam ediyordu. Skrot 870 ölüm hucejas 236 ölüm vermişti. 

Güneş tam doğunca 2 taraf hızlıca kaçtı. Daha doğrusu gitti. Fırat ise Aysar'ı yakalayıp;

-Şimdi sakinleştin mi? Konuşmak ister misin?

-Senden bana rahat yok anlaşılan neyse tamam anlatıcağım. Gel.

Fırat Aysar'ı takip etti. Boş ama hoş bir odaya geldiler. Aysar kapıyı kilitledi.

-Seni dinliyorum.

-B-biz 10 öncesine kadar şuan seninle olduğumuz yakınlıktaydık. Ama o meğersem beni kullanıyormuş,bir oyun içinmiş,para için beni kullandı,aldattı.

-N-

-Anlayacağın bu bu yüzden ben artık erkeklere karşı korunaklıyım ama sen bana bunu yapmazsın değil mi? Ben sana inanıyorum. Ben seninle güzel yaşam kurmak istiyorum.

-Yapmayacağım. Yemin ediyorum söz veriyorum yapmayacağım bana güven. Ben de seninle güzel bir yaşam kurmak istiyorum...

Birbirlerine sarıldılar. İkisi de kimseye görünmemek üzere odadan çıktı. Çünkü yanlış anlaşılabilirdi. Özellikle Yiğit yanlış anlarsa ikisinin sonu kötü olurdu. Ama şanslıydılarki kimseye görünmediler.

Belki de göründüler. Kim bilir...

Mert ise kara kara düşünüyordu. Kafası çok dolu dolu olduğundan dolayı hiçbir fikir bulamıyordu. Krala hizmet eden bir vampir  Mert'in kapısını çalmıştı.

-Gir!

-Majesteleri Gülsin adlı bir vampir sizi görmek istiyor.

-Gülsin?

-Gelsin mi?

-Gelsin bakalım.

-Hahaha hiç değişmemişsin Mert aynı kurnaz saf Mert.

-Sen hangi cürret ile bana-

-Merak etme yakında benden af diliyeceksin.

-Sen kim-

-Ben...



Tuhaf - Vampir Savaşları {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin