Gittiklerinde Yiğit Aysar'ı arıyordu. Sonunda bulmuştu.Yiğit Aysar'ı görür görmez;
-Casus Aysar seni arıyordum. Konuşmamız gerekenler var.
-İşallah saçma değildir Yiğit.
Analiz odasına geçtiler;
-Aysar lütfen beni affe-
-Seni bir daha affetmiyeceğimi biliyorsun. Bence daha fazla üsteleme.
-O insan ile birlikte olmana izin veremem. Kurallar böyle.
-Kurallar çiğnenmek içindir.
Ve Aysar Yiğit'i içeride bırakarak yüzüne bakmayarak gitti. Fırat ile buluştu.
-Sen-
-Lütfen artık bunu konuşmayalım canım sıkkın gidip uyuyacağım ben.
-Sen nasıl istersen ben de uyusam iyi olur.
Aysar soğuk bir duş aldı. Soğuk herzaman onun hoşuna giderdi. Sonra da kendini uykunun kollarına bıraktı.
Saat gelmişti. Ama Aysar'ın dinlenmeye ihtiyacı olduğundan dolayı onu bırakarak gitmişlerdi.
-Bu sefer şanssızsın Yiğit. Vampirlerim çok iyi hazırlandılar.
-Hala anlamıyorsun değil mi? Küçüklüğündede çok inatçıydın şimdide öylesin.
-Anlamadığım ne!?
-Artık savaş başlasın. Ne yapacağınızı biliyorsunuz. 8000 kişilik ordu yarasaya dönüştü.
-İşimiz daha kolay skrot vampirleri!
Tam tersine işleri daha zordu.
Kolay gözüken işler daha zordur.
Yarasaya dönüşen vampirler diğer vampirleri şaşırtıyordu. Bu şaşırtma sayesinde diğerlerinden daha çok ölüm veriyordu.
Peki bu final miydi?
Finaller her zaman bir anlaşma ile karşılanırdı.
Güneşin doğması çabuk zaman aldı. Mert şanslıydı. Çünkü 1500 ölümden fazlasını vermişti. Geri kalanların çoğu yaralıydı. Hucejas ise 18 ölüm vermişti. Tüm vampirler kendi ülkelerine döndüler.
Mert ise savaşan vampirlerine dönerek;
-Sizler nasıl aptalsınız ha! O kadar hazılandınız! Ve yaptıklarınızdan hiçbirini yapmadınız! Sizi işe yaramazlar! Gözümü anca kara çıkartın!
Cesareti olan bir vampir;
-Kralım size karşı gelmek istemem ama biz sıkı sıkı çalıştırdığınızdan dolayı ben ve arkadaşlarım yoroluyoruz. Bu nedenle savaşta hiçbir şey yapamıyoruz.
-Sus kapa çeneni sen çok konuştun! Seni silmek lazım. Mert keskin tahta parçasını vampirin kalbine soktu çıkardı, soktu çıkardı, soktu çıkardı...
Yiğit ise vampirlerine;
-Hepiniz birbirinizden harikasınız. Böyle devam edin günde 1 saat çalışın. O hain anlasın bakalım Hucejas Vampirleri neymiş diye.
Aysar hala uyuyordu. Rüya/kabus görmeye başlamıştı.
Rüyasında/kabusunda şeytan ''Öleceksin herkes ölecek buna Fırat da dahil''
ve herkesin öldüğünü görüyordu. Dünya da tek o kalmıştı kendisini öldürmeye çalışıyordu. Diğer dünya da Fırat Cennet te kendisi ise Cehennem de görüyordu. Yine ayrılmışlardı. Bu sefer Fırat artık onun yüzüne bakmıyordu.
Aniden uyandı. 'AAAA' kimse bu çığlıyı duymamıştı. Kalktı ve kendisine giyecekk daha uygun şeyler buldup giydi. Gözünü kapatmayı unutmadı tabii ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaf - Vampir Savaşları {TAMAMLANDI}
Mystery / ThrillerGizem/Gerilim #10 Başlangıç:05. 08.2017 Bitiş:11. 09.2017 Tamamlandı ✔✅ Savaş mı? Yoksa vampir olduğuna mı şaşırmalıyım? Hangisine şaşıracağımı bilmiyorum.? Önce okul ile başlayan lise hayatında tanıştığı kız ve arkadaşı bir vampirmiş. Gizemli...