I Bölüm 31 I

8 3 3
                                    

PLAN

Savaş başladığında hiçbir şey yokmuş gibi davranıp gizli taktiğe hazırlanmak 

Kaybediyormuş gibi yapmak

Sonlara doğru  geri çekiliyormuş gibi yapmak

Geri çekilince saklanan vampirler çıkar 

Geri çekilenlere doğru giden skrot vampirlerini

Saklanan vampirler sarar

= HİLAL TAKTİĞİ

Çözüm yollarını aramak devam ediyordu.  Ama başka doğru düzgün kazanacak yol yok gibi gözüküyordu. En iyisi 'HİLAL TAKTİĞİ' idi.  

Mert ise hala bir taktik düşünüyordu. Ama kafası boştu. Bomboş bir kafa...

Boş kafalar ile düşünen aslında dolu kafadır. Buna en iyi ilaç ise dinlenmek...

Zaman hızla geçiyordu. Çabuk bir fikir lazımdı...

Hızlı düşünce sadece zaman kaybı...

Ölüm isteyen vampirler için kötü olacak diyen Gülsin'e  kahkağasını basan Yiğit Gülsin'e gülüyordu. Heralde sesli düşünmüştü.

-Hey sesli düşünmüşüm rezil etmeye gerek yok!

-Ama bu iyiydi. Kabul ediyorum bu savaşı skrot'un neslini bitireceğiz!

-Sen öyle san...

Sanmak...

-Fırat ne yapıyorsun burada!

-Sence.. Neyse ama bir vampirin neslini bitiremezsin masum olanlar var. Bebek olanlar var. Acımasız olma! Sadece Mert'i öldür. Çoğu kişi savaşa alındı. Ama sevmiyorlar... Düşün empati kur!..

-Hıhı sırf senin için. Ama Casus/Ajan Aysar'ın hazırladığı tahtikte ölenler olacak. Savaşa katılmayanlar kalacak sadece...

-Ne taktiği?

-Hilal Taktiği.

-Yapma be. İzninizle.

-İzin senin.

Fırat taht odasından çıktı. Aysar'ın odasının kapısını tıklattı. Sert bir tıklatmalar...

-Ne var!? Ne sen miydin!?

-Dur! Onca masum vampirin hayatlarından bırakamazsın. O Hilal Taktiğini yapamazsın.

-Sence başka adam akıllı yol mu var ha!? Söyle onu yapalım! Mert anlaşma yapmıyor! Biraz akıllı ol! Ben de istemem! Ama yapacak bir şey yok!

-Seni eski soğukluğuna döndüren şey ne?

-Ben zaten soğuktum! Ama hiçbir erkeğe güven olmaz. Hepiniz yerin dibisinz!

-Söyle sana ne yaptım?

-Kendin daha iyi biliyorsun. Gülsin ile iyi eğlenceler...

Kapıyı kapatıyordu. Ama bir ayak buna engel oldu. (Doğru tahmin Fırat :d)

-Senin sadece burada lanet mesajın var! (Telefon ile gösterir.)

-Burada da senin lanet olası mesajların var Fırat! (Aysar da gösterir)

-Ben bunları sana yazmam.

-Kapa çeneni birdaha ki ayağına acımam.

Kapıyı sertçe kapattı. Fırat'ın aklında hala onun tarafından yazılmış mesajlar vardı. Dışarı çıktı. En güzel hediyeyi almaya...

-Hadi ama hiçbir şey mi yok Taner!

-Üzgünüm. Kralım...

-İşe yarmazlık yapamayız. Diğer savaşlarda yaptığımız gibi yapmalıyız. Yoksa son gelecek...

-Haklısınız kralım.

-Bir vampiri daha gönder Aysar için.

-Peki kralım.

-Yine mi bence hızını buna harcama uyuz skrot!

-Benimle geliyrsun yoksa kötü olur.

-Eğer korkaksam gelirdim. Ama ben buzum. Sıcak kase değil...

-Ha!

-Bu bende birşey yapmaz. Küçük...

-Lütfen gideyim Aysar sen kazandın.

-Bu kadarla değil seni yok edeceğim.

-Yapma sana skrot'un planlarını söylerim.

-Çok geç!

Keskin tahta parçasını vampirin kalbinin içine en az 10 defa sokup geçirdi. Sonra deliler gibi kahkağasını attı. 

Deli kahkağalar...

Sonra ceseti attı. Ormana...

Savaş vakti geldi.Taraflar toplandı.

-Bence finalı yapalım yakında Yiğit ama sakın kulucis olmasın hile yapmayalım değil mi?

-Öyle olsun bakalım.

Evet cani yazarınız bitirdi. :D 

Sonraki bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sizce n'olacak?

Peki ya hediye ne?

Bakalım hangi bölümde ortaya çıkacak?

Fakat yani bölümü birkaç gün yani 1-2 gün sonra yazmayı düşünüyorum

kafam çok dolu olduğundan dolayı aklıma birşey gelmiyor

Öpüldünüz <3

Seviliyorsunuz. <33333

Toplam Kelime:490 :)

Tuhaf - Vampir Savaşları {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin