-Ah sevgili kan yakında seni içeceğim. Çok iyi olacak. Çok yakında sadece birkaç gün. Sen merak etme.
Diyip gitti. Taht odasına...Bugün final yapılmayacaktı. Yarın final olacaktı. Bu yüzden bu akşam savaş yoktu.
Final sadece bitimdir...
Sadece 1gün kalmıştı. 2 taraf da hem ölüme hem de savaşmaya korkmuyorlardı.
Korkmak ve korkmamak sadece zorluktur...
Büyük zorluk...
2 taraf sadece 1 saatliğine çalışıyorlardı. Vampirlerinin dinlenmesi lazımdı. Sonra da cesaret verici konuşma...
Konuşma yarın 1 saatliğine çalışma bugün içindi.Vampirlerin çalışacakları saat gelince hiç zaman kaybetmeden çalışmaya başladılar.
Fırat ise mezarlığa gitti. Cesetlerde ki kanları alıp mezarlığa gömüyordu. Bi nevi insan-vampir işi.
Anne ve babasının mezarını buldu...
Bir süre mezarlıkta kaldı. Sonra da Aysar'ın mezarına gitti...
Mezarlık işleri bitince geri döndü. Telefonunu karıştırmaya başladı. Ve o lanet mesaj 'senden ayrılıyorum'. O sırada aklında Aysar'ın gösterdiği mesajlar aklına geldi ve Gülsin...
Mesajları Yiğit yazmamıştı. Gülsin yazmıştı.
Gülsin'in odasına gidip kapıyı çaldı. Kısa bir süre sonra açtı.
-Ah merhaba Fırat'cım.
-Böyle bir şey yaptığına inanamıyorum.
-Neyi?
-Daha iyi bilirsin. Telefonumdan uzak dur benden de.
-Ama...
-Aması yok senin nasıl bir ****** olduğunu öğrendim. Hayatında beni hiç bir zaman göremiyeceksin!
-Fırat bekle lütfen yapma bana bunu...
-Sen de bunu yapmadan önce düşünecektin!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Büyük savaşa artık tam 1 gün kalmıştı. Vampirler 1 saat boyunca çalışmalarını tamamlamıştı.
Ölüme 23 saat 08 dakika kalmıştı.
Büyük acıya...
En büyük acıya...
Daha da büyük acıya...
Dünya'nın en büyük acısına...Tüm vampirler çok heyecanlı idi.
Nasıl olacak diye...
Kaç vampir ölecek diye...
Mucize olacak mı diye...
Hayatlarının sonu nasıl olacak diye...
Ölümü tatmak nasıl diye...
Tarihe nasıl geçicez diye...
Nasıl kahraman olucaz diye...
Ve daha birçok düşünce...Biliyorum kısa özür dilerim birdahakine uzun olacak
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaf - Vampir Savaşları {TAMAMLANDI}
غموض / إثارةGizem/Gerilim #10 Başlangıç:05. 08.2017 Bitiş:11. 09.2017 Tamamlandı ✔✅ Savaş mı? Yoksa vampir olduğuna mı şaşırmalıyım? Hangisine şaşıracağımı bilmiyorum.? Önce okul ile başlayan lise hayatında tanıştığı kız ve arkadaşı bir vampirmiş. Gizemli...