Aniden uyandı. 'AAAA' kimse bu çığlıyı duymamıştı. Kalktı ve kendisine giyecekk daha uygun şeyler buldup giydi. Gözünü kapatmayı unutmadı tabii ki.
Bir vampir gördü sordu;
-Birşey kaçırmadım değil mi?
-Dünkü savaş dışında hiçbir şey sen hazırlan gidiyoruz.
- Peki tamam.Savaş alanına vardılar. Skrot vampirlerini bekliyordular. Onlarda gelince başladılar.
-Bugün size süprizimiz var. Bugün final olacak hahaha!
-Yine ne kullanacaksınız merak ediyorum doğrusu.
Ve insanların savaş için kullandıkları silah vb. Gibi şeylerle yemeye çalışıcaklardı. Silahların içinde mermi yerine keskin tahta parçaları vardı. Bugün Hucejas için kötü bir gündü.
-Bunlar insan yapımı ve tahmin olarak bizde bir insan var biraz fazla ölüm verebiliriz ama şimdi!
Fırat'ın kulağına "Bu ne işe yarar?" gibi sorular soruyordu. Aysar'da bunları defterine kayıt ediyordu.
♤♢♢♢♧Savaş bitince Hucejas 9000 vampirden 93 ünü ölüm verdi. Skrot ise 50 ölüm verdi. Güneş doğunca gittiler.
Yiğit vampirlerine;
-Böyle şeylere karşı karşıya geldiğimizde savunmayı biliyorsunuz. Insan Fırat sayesinde ne işe yaradıklarını öğrendim. Ajan Aysar ise bunları not etti. Şimdi size verecek. Bu notları okuyun yoksa daha fazla kişi ölebilir .
Vampirlerin hepsi başı ile onayladı. Gittiler.
Aysar odaya gitti. Yatağına uzandı. Tavana bakıp kara kara düşünmeye başladı. Kapısı çalındı. Dalgınlığı yüzünden "Girme git buradan seni pis sürtük" dedi. Kapıyı çalan kişi ise "Canım iyi misin? Konuşmak ister misin" dedi. Bu Fırat'tı. Aysar yine dalgındı "Ben sana git demedim mi? Pis sürtük." Fırat ise yanıt vermeyip içeri girdi.
-Sakinleş biraz. Seni bu kadar kızdıran nedir?
-Aa Fırat sen miydin? Ben de Yiğit sandım.
-Yiğit ile arada geçen nedir? Bana anlatabilirsin. Kimseye söylemem.
-Yok birşey.
-Aysar lütfen.
- Sana yok birşey dedim Yiğit!
-Yiğit mi? Ben Fırat.
-Biraz yanlız kalmam lazım çıkar mısın?
-Iyi tamam sen sakinleş sonra söylersin.
Fırat Kahveciye gitti bir kahve aldı.Aslında Fırat'ın yaşı lise 4 ü bitirmiş üniversiteye geçenlerin yaşı (ben tam olarak tutturamadım.
Karşıya geçmek için bekliyordu. Bir türlü yeşil yanmıyordu. Bu soğukta kahvesini yudumluyordu. Sıcak sıcak ona iyi gelmişti. Sonunda yeşil ışık yandı. Hemen geçti direk olarak odasına gitti. Çalışmalarına devam etmeye başladı. Kendini bir türlü veremiyordu. 'Acaba Aysar sakinleştimi? , yanına gitsem mi gitmesem mi?' Diye düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaf - Vampir Savaşları {TAMAMLANDI}
Mystère / ThrillerGizem/Gerilim #10 Başlangıç:05. 08.2017 Bitiş:11. 09.2017 Tamamlandı ✔✅ Savaş mı? Yoksa vampir olduğuna mı şaşırmalıyım? Hangisine şaşıracağımı bilmiyorum.? Önce okul ile başlayan lise hayatında tanıştığı kız ve arkadaşı bir vampirmiş. Gizemli...