Mert bunu bilmiyordu. Kazanmaya ilerlediğini sanıyordu. Saf işte n'olacak. Sabah olmaya başlamıştı. Sadece güneş bekleniyordu. Güneş ise yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı. 2 tarafta hızlıca gitti. Gece tekrar devam edecetiler. Banu ise kullanacakları taktikten haberi olmadığından dolayı abisine aktarmamıştı.
Artık savaş öyle bir hal almıştı ki vampirler sabahları uyumak yerine çalışıyordu. Tabii ki bu skrot vampirleri yapıyordu. Yiğit vampirlerine önem verdiğinden dolayı onları yormuyordu. Mert ise günden güne çalışmalarını arttırıyordu. 2 kat 2 kat...
Savaşın 6. günü de bitmişti. Ölen vampirlerin sayısı 180 di. Günde 30 vampir ölüyordu. Ölen vampirlerin çoğu skrottu. Mert bunu umursamıyordu. Aslında hepsini çalıştırmasa sabahları daha az ölüm vercektiler. Yorolduklarından dolayı savaşta az rol oynuyordu. Mert ise iyi gittiklerini sanıyordu. Toplamda şuan 180 vampir öldüyse 150'si skrottu.
Yiğit Aysar ve Fırat finalde çıkaracaktı. Son dokunuşu Yiğit yapacaktı. En azından öyle anlaştılar. Gece olmuştu. Yani güneş batmıştı. Vampirler toplandı. Herkesin ordusu 7000 kişilikti. Çünkü bugün 7. gündü.
Mert kendinden emin bir şekilde;
-Saldırın,öldürün ve yenin! Bu savaşı biz alacağız yiğit boşuna uğraşma!
-Vampirlerim sıra sizde...
Ve savaş başlamıştı. Skrot saldırıyı kullandılar. Hucejas ise denge ve savunmayı.
-Ne o korktunuz mu? Savunuyorsunuzda hahaha!
-Biz korksaydık en başından pes ederdik. Ama bugün önemli birini kaybedeceksin.
-Kim- Kimi!?
-Kardeşini daha doğrusu casusunu.
-Abi n'olursun yardım et.
-Hani bir vampir başka gruptaki vampiri öldüremezdi?
-Şuan savaşın içindeyiz yani bu kanun ortadan kalktı.
Ve Hucejas vampirlerinden bir tanesi keskin tahta parçası ile Banu'yu öldürdü. Mert'in gözlerinin önünde hemde.
-Nerede kalmıştık devam.
Savaşa devam ediyorlardı. Güneşin doğmasına daha 3 saat vardı. Ve Mert sinirliydi. Toplamda skrot vampirlerinden 900 kişi ölmüştü.
-Sizi ahmak skrot vampirlerim daha iyi olun tıpkı çalıştığınız gibi!
Ama olmuyordu. Skrotun gücü gittikçe azalıyordu. Daha çok ölüm veriyordu. Ve güneş doğmaya başlayında tüm vampirler toz olup gittiler.
Gittiklerinde Yiğit Aysar'ı arıyordu. Sonunda bulmuştu.Yiğit Aysar'ı görür görmez;
-Casus Aysar seni arıyordum. Konuşmamız gerekenler var.
-İşallah saçma değildir Yiğit.
Analiz odasına geçtiler;
-Aysar lütfen beni affe-
-Seni bir daha affetmiyeceğimi biliyorsun. Bence daha fazla üsteleme.
-O insan ile birlikte olmana izin veremem. Kurallar böyle.
-Kurallar çiğnenmek içindir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaf - Vampir Savaşları {TAMAMLANDI}
Mystery / ThrillerGizem/Gerilim #10 Başlangıç:05. 08.2017 Bitiş:11. 09.2017 Tamamlandı ✔✅ Savaş mı? Yoksa vampir olduğuna mı şaşırmalıyım? Hangisine şaşıracağımı bilmiyorum.? Önce okul ile başlayan lise hayatında tanıştığı kız ve arkadaşı bir vampirmiş. Gizemli...