35 FİNAL

6 3 0
                                    

Yiğit bunu söyledikten sonra başka bir vampir çiçeğini Aysar'ın eline bıraktı ve gülümsedi. İki taraf da Aysar'ı alkışlamaya başladı.
2 tarafın vampirleri çoğunlukla 'yaşa sen, kurtarıcı' gibi seyler söyleniyordu. Gülsin ve vampirleri gelince onlarda Aysar'ı alkışlamaya başladılar. Aysar ise konuşmaya başladı.
-Sevgili dostlarım bunların hepsi sizin sayesinde ve iyleşen gözümünde buna katkısı var. Zaten savaş benim sayemde oldu. Ben de sizin için bu acıları indirmem lazımdı. Hepinizden özür dilerim affedin beni.
Konuşması bitince vampirlerin hepsi 'Biz sana hiç kırılmadıkkı' demeye başladılar. Bunun üzerine Aysar mutlu oldu.
-Evet Skrot vampirlerinin bir krala/kraliçeye ihtiyacı var. Ne dersiniz bu Ayşen olsun mu?
Aysar bunu dedikten sonra Ayşen kızardı. Hepsi arkadaşlarının,küçüklerin ve büyüklerinin kararlıydı. Çok geçmeden herkes 'Evet!' Diye çağrışmaya başladı. Skrot'un vampir çiçeğini Ayşen'e verildi. Ayşen çok mutlu olmuştu.
-Tüm Skrot'a ve diğer tüm vampirlere teşekkürlerimi sunuyorum. Bunu ben de hiç beklemiyordum. Sizler beni layık gördünüz ben de size layık olmaya çalışacağım.
Ayşen hoş bir gülümseme ile tüm herkes alkışlamaya başladı. (Biliyorum çok alkış var. Cümle tekrarı yapıyorum ama aklıma bir şey gelmiyor 😅😆)

Fırat ise Aysar ile konuşmaya başladı.
-Aysar şimdi bu krallık senin mi?
-Evet merak etme senin içinde bir yerim var.
Fırat gülümsedi hediyesini şimdi vermeliydi fırsat bu fırsat içinden geçirdi.
-Sana bir şey soracağım.
-Sor.
Kırmızı bi kutu çıkardı. (Oooo) Kırmızı kutun üstünde 'Benimle evlenir misin? Seni çok seviyorum.'
Bu notu kendisi yazmıştı.
-E-Evet!!!
(Yaşasın😂)
Tekrar bir alkış gürültüsü koptu.

-Ve biz böyle evlendik. Şimdi uyku zamanı saat 1 olmuş. Yarın okul var.
-Tamam babacığım. Hemen yatıyoruz. İyi geceler anneciğim iyi geceler babacığım.
Ece ve Toprak (Toprak erkek ;) )
Baba ve annesine bir öpücük kondurduktan sonra dişlerini fırçalayıp yatağa girdiler.
-Ece ne kadar da güzel tanışma değil mi?
-Haklısın Toprak kim olsa böyle bir macerayı istemez.
-Hem çok gizemli hem de çok maceralı. Bildiğin üzere biz çok romantiği sevmeyiz.
-Aynen hadi yatalım sabah okul var. İyi geceler Toprak.
-İyi geceler Ece.

Aysar ile Fırat evlendi. İkizleri oldu. Ece ve Toprak...

Evet canlarım hikayemiz bitti Bazılarınız üzülmüştür (mesela ben😂) . Ama final uzat uzat nereye kadar değil mi? Başka bir hikaye yazacağım size süpriz olsun onu da okuyun pls  ∩_∩≧ˍ≦😚💗
Toplam Kelime:359

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tuhaf - Vampir Savaşları {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin