Yiğit içkinin etkisinden yeni çıkmıştı. Hiçbir şey hatırlamıyordu. Tek hatırladığı şey çığlık. Aysar'ın çığlıkları...
Önemsemeyip sonra hatırlarcasına eliyse birisi varmış gibi 'boşver' yaptı. Plana ihtiyacı vardı. Hızlıca finali getirmek istiyordu. Artık sıkılmıştı bu akılalmaz savaşa. Kendisi zaten savaşı sevmezdi ama Mert'i ortadan kaldırmak için herşeyi yapacaktı.
Herşeyi...
Savaşa 7 saat vardı. Gülsin'i çağırdı.
-Plan kurmalıyız yoksa bu savaş bitmeyecek.
-Ne ah hadi ama parti yeni başlamıştı.
-Ciddileşelim!
-Tamam kusura bakma.
-Senin bazı vampirler diğer tarafa geçsin savaşta saklansınlar onları ajan olarak kullanacağız.
-Eğer ölürlerse sana cezanı veririm.
Gülsin odadan çıkıp en iyi ajan vampirlerine planlarını verdi. Hiç beklemeden gittiler.Ajan vampirler vardı. Kral ile konusacaklarını söyleyince taht odasına girdiler.
-Ne istiyorsunuz!?
-Kralım biz kulucis vampirlerinden birkaç kişiyiz. Sizin haklı olduğunuzu düşünerek 50 vampir ile sizinle birlik olacağız.
-Ahde bu ne kadarda güzel olur gidip çalışın!
-Eğer vampirlerinizi yorarsanız savaşta kaybederler güçleri azalır.
-Bana emir verme git başlayın!
-Tamam kralım.
50 vampir gidip güya çalışmaya gitmişlerdi. Onun yerine hicbir görevlisi olmayan bir odada yani bilgi odasına girdiler. Kapıyı kilitlediler. Ve tüm dosyalarda ne varsa kopyalayıp boş kağıtlara yazdılar. Savaş vaktine kadar sürdü.
Savaş vaktinde toplandılar. Hiç konuşmadan savaşa başladılar. Güneş doğana kadar aynı şekilde savaştılar. Güneş doğunca taraflar hızlıca gittiler.Yiğit ise gidince herşeyi hatırlamıştı. Aysar'ın odasına kapıyı tıklatmadan girmişti. Aysar çalışma masasından kalkarak korku ile banyoya girip kapıyı kilitledi.
-Aysar aç kapıyı bu konuyu konuşmalıyız.
Cevap yok.
-Aysar lütfen biliyorum ben o sırada içkiliydim. Özür diliyorum. Affet beni.
Ses yok...
-Lütfen konuşalım. Bu iş böyle halolmaz. Önümüzde savaş var. Biliyorsunki bu savaşı almalıyız ama sensiz yapamam.
Aysar ses vermedi. Skrot vampirlerinden bir tanesi Aysar'ı kaçırmak için gelmişti. Elini Aysar'ın ağzı nasıl götürüp onu bayıltmaya çalıştı. Banyodan tek ses duyuldu. 'Aaaaaaa' sesleriydi. Yiğit kapıyı kırarak içeriye girer. Aysar'ı göremez camdan baktığında Aysar ile bir vampiri gördü. Çok teleşlanmıştı. Fırat ile aralarını bozmak için Fırat'a haber vermedi. Tek başına gitti.Toplam kelime:311
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaf - Vampir Savaşları {TAMAMLANDI}
Misterio / SuspensoGizem/Gerilim #10 Başlangıç:05. 08.2017 Bitiş:11. 09.2017 Tamamlandı ✔✅ Savaş mı? Yoksa vampir olduğuna mı şaşırmalıyım? Hangisine şaşıracağımı bilmiyorum.? Önce okul ile başlayan lise hayatında tanıştığı kız ve arkadaşı bir vampirmiş. Gizemli...