Geç yayinladim özür dilerim babaannemlerde olduğum için internet yok benim telefonumda internetim bittiğinden dolayı annemin telefonundan yazıyorum.😍😘 İyi okumalar.
Ölüm kutsal birşey...
Aysar'ın ölümü...
Sadece yok olmak istiyordu.
Ölmek değil..-Rahat bırak beni!
-Sen de soruma cevap ver!
-Kendine sor ben sana gösterdim!
-Sana ben yazmadım diyorum!
-Sen onu git başkasına yuttur?!
-Öyle olsun!
-***** tekisin!
Diyerek odasının kapısını kapattı. Tek düşündüğü şey 'Sonsuza denk yok olmak' bir anda kanaması başladı. Gözünün...
Kan duraklamak bilmiyordu. Aysar ne yaptıysa yapsın kanı durduramıyordu. Fazla kan kaybettiğden dolayı öldü.
Ölüm...(Siz diyeceksiniz k.t.p yoksa ölmez. Gözünde kinden dolayı)
-Ajan/Casus Aysar ben Gülsin konuşmamız lazım.
-Ajan Aysar!?
-Güle güle kapıcık!
Kapıyı kıran Gülsin şok olmuştu. Hemen Yiğit'i çağırdı.
-Ölmüş.
-Bence buna benim bakmam değil Fırat'ın bakması lazım. Git onu çağır.-Fırat önemli bir şey var hemen gel!
-Bekle geliyorum.-Bu Aysar olamaz. (Ağlamaya başlar) Aysar beni bırakma...
Bırakma beni...
Asla bırakma beni meleğim...
Asla...
Uyan artık...
Beni bırakıp gidemezsin...
Bu sana yasak...Aysar'ı gömdüler. Ama taktikten vaz geçmediler.
Mert uzun düşünceler sonra hatırlarcasına plan bulmuştu.
PLAN
Acımak yok.
Mega keskin tahta parçaları.
HERKES girecek.
Normal gibi savaşılacak.
Aklına bir fikir gelmediğinden dolayı bunu hazırladı. Kazanma şansı vardı. Ama Aysar'dan aldığı kanı içecekti. Buna söz verdi.
Finalı yarin yapmayı düşünüyordu. Ya da ondan sonra ki gün...
Düşünceleri ile kendine gelen Mert kendini toparlamış Aysar'ın kanının olduğu odaya gitti.
-Ah sevgili kan yakında seni içeceğim. Çok iyi olacak. Çok yakında sadece birkaç gün. Sen merak etme.
Diyip gitti. Taht odasına...Friends lerim ne yazıkki benim kafam dolu o yüzden pek birşey yazamadım özür dilerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaf - Vampir Savaşları {TAMAMLANDI}
Mystery / ThrillerGizem/Gerilim #10 Başlangıç:05. 08.2017 Bitiş:11. 09.2017 Tamamlandı ✔✅ Savaş mı? Yoksa vampir olduğuna mı şaşırmalıyım? Hangisine şaşıracağımı bilmiyorum.? Önce okul ile başlayan lise hayatında tanıştığı kız ve arkadaşı bir vampirmiş. Gizemli...