-Kenma!Megyünk együtt haza?-kérdezte Kuroo,aki épphogy átöltözött,már indult is utánam.
-Persze,mehetünk.-mondtam halkan.A szüleim nincsenek otthon,így egy picit félek egyedül.Gondoltam,átjön.-Kuroo,nem aludnál nálam?
-Hát,az a helyzet,hoogy..-fogta meg tarkóját,majd gyorsan előkotorta telefonját.-Szia tesó,ma nem lehet tali,Kenmánál alszom!Ó,hello Akaashi?Várjunk,miért te vetted fel?Jó,nem érdekel,ma nincs tali!Viszhall'!-hadarta és kinyomta,én pedig unott szemekkel néztem folyamatosan.-Igen,ott leszek.Csak előbb beugorhatunk hozzánk,pár cuccért?-mosolygott kisfiúsan,mint 5-6 évvel ezelőtt.-Szia!Kuroo vagyok!-nyújtott nekem öklöt egy ugyanolyan fekete hajú fiú.Felfelé álltak hajtincsei,pont,az én hajam ellentétével.
-Szia,Kenma vagyok.-fogtam meg erős markát.Lehet nem így tervezte,de hirtelen szétnyitotta kezét és összekulcsolta az enyémmel.
-Tudsz röpizni?-kérdezte.
-N-nem igazán.-motyogtam.
-Akkor én megtanítalak!-mosolygott.
Azt hiszem,boldog voltam.Ő lett az első barátom.-Csókolom!-köszöntem a barátom szüleinek.Nem vagyok nekik már idegen,a fél életemet náluk töltöttem.Amikor egyszer elment az áram,Kuroo átjött hozzám,hoy átvigyen magukhoz,hisz tudja;utálok egyedül lenni,de sötétben mégjobban.
-Faterodék megint üzleti úton vannak?-érdeklődte meg Kuroo szüleim távollétének okát.
Némán bólintottam.Az őseim körül-belül egy hónapban 3-4 alkalommal vannak itthon.Akkor is csak a laptop előtt ülnek és nézik,hogy merre kell legközelebb menni,milyen járattal,mikor indul stb.
-Úgy érzem jó lesz ez az éjszaka.-suttogtam,nem elég halkan,mire Kuroo megállt.
-Mit tervezel,Kenma?-nézett rám perverz mosollyal.
-Végigvinni...-próbáltam volna befejezni,de meg megfordult és elkezdett az ellenkező irányba sétálni.Az ő hosszú lábaihoz képest az enyémek evőpálcikák,így futnom kellet.Amikor beértem őt, megragadtam a pólóját és fejem a hátába fúrtam.
-Maradj velem,kérlek!-motyogtam.Hello:33 Ez lenne a Prológus <:3 Nem sokára elkezdtem rendesen írni,addig is helllaaaa^>^
YOU ARE READING
I got stuck to you
Fanfiction-Maradj velem,kérlek!-motyogtam. A kapitányunk hirtelen mellém lépett,majd ölelésébe vont. -Zuhanyzunk együtt?-kérdezte Beléptem a zuhany alá,és mint vicces fiúcska hirtelen hideg vizet engedtem a szerelmemre,aki berántott magához,így meztelenül szo...