->8.->zuhanyzunk együtt?

697 56 11
                                    

Bokuto szemszöge

A rúzs rajtam,indulhat a buli!Elkapkodtam hosszú lábaim Akaashiig,majd eldöntöttem az ágyon.
-Mire készülsz,Bokuto-san?
Válaszol csak elkezdtem csókolgatni az egész felsőtestét,ami így nagyon vadító lett.

Kenma szemszöge

Hazaérve,benyitottunk.Gyorsan felszaladtunk a szobánkba és készültünk edzésre.

-Sziasztok!-köszöntem mindenkinek,mire elkerekedett a szemem,hisz mindenki egyenruhában melegített,és egy idegen csapat se lógatta a lábát a háló túloldalán.Basszus,kiment a fejemből,hogy ma edzőmeccsünk van!
-Kuroo,mondd,hogy elhoztad a mezeket!-suttogtam a fülébe.
Felémfordult,felémtornyosult majd a fülembe suttogta.
-Még szép,te feledékeny!-harapott bele a fülcimpámba,ami picit megijesztett így nyikkantam egyet.-Szeretlek!-puszilt homlokon.
-Én is.-pusziltam mellkason,hisz öltözködés közepén voltunk.

Az edzőmeccs után,hazafele siettünk,hiszen este fél hét fele senkinek sincs kedve még plusz percek elvesztegetnie a buszmegállóban.Persze a meglepetés még mindig az agyamban járt,gondolkoztam,vajon milyen pólót vett a szerelmem.Amikor kiértünk a megállóba,mögémlépett,és szorosan magához húzott a derekamnál fogva,így állát a vállamon támasztotta.
-Szeretlek,te bolond szülinapos.-puszilt a fülembe,mire felnevettem.Csikizett.Hohó,egyetlen gyenge pontom van;az a csikizés.(khm aki ismer az tudja hogy a csikizésért ölök😈)
-Kuroo,hagydd abba!-nevettem bele a mondatomba.
-Itt a busz,menjünk!-kapott fel menyasszony pózban,mire eltakartam az arcom.Jézus!Ez zavarba hoooz,nagyooon.

Bokuto szemszöge

Lehet elég beteges dologként hangzik,de élveztem minden pillanatát.Ezt Akaasi arcán viszont nem láttam.
-Akaashi?!Nem tetszik?-néztem rá elkerekedett szemekkel,majd lejjeb vittem szemeim,majd elmosolyadtam.
-De tetszik,te idióta bagoly!-harapott bele az alsó ajkába.

Kenma szemszöge

Benyitottam a házba,és úgymond kínos volt egy picit.
-Bokuto?!Akaashi?!-tátotta el száját Kuroo,mire inkább bevágtam az ajtót magunk előtt.
-Átmegyünk hozzánk?-kérdezte.
-Aham.-bólintottam,majd a kezéért nyúltam,amik később kulcsolva tartották egymást.

-Csókolom!-intettem Kuroo szüleinek.
-Szia!Boldog szülinapot Kozume!-ölelt meg anyukája.
-Köszönöm.-tettem hátára esetlenül a kezem.
-Tetsuro,veled pedig beszédem van!-hívta oda a barátom,engem pedig felengedett a szobába.

Bokuto szemszöge

Basszus!Basszus!Basszuuus!
-Akaashii!Megláttak!-ijedtem meg.
-Mostmár folytassuk!-forgatta meg szemét mutatva lefelé.
-Szeretlek!-mosolyogtam,mire ő viszonozta.

Kuroo szemszöge

-Tetsu!Hol az istenben voltál?!-kérdezte felvont szemöldökkel anyukám.
-Bokutoéknál?
-Oooo.Akkor nem baj.Csak legközelebb az ilyen hosszabb 'nyaralásoknál' szólj légy oly szíves.-tette kezét a vállamra.

Kenma szemszöge

-Végre!-nyitottam ki az ajándékom.
Egy ilyen tipikus 'párkapcsolat célos' pulcsi.Imádom.
Odarohantam a szerelmemhez és az ölébeugrottam.
-Zuhanyzunk együtt?-kérdezte.

I got stuck to youWhere stories live. Discover now