->10.->edzőtábor kezdete

696 38 22
                                    

-Ide add!-kiabált Lev.
A félvér torony erős keze közelébe adtam,amit ő a hármas vonal elé leütne,de a liberójuk megfogja, a csoda feladóhoz jutattja.A vörös eszméletlen gyors kezébe kapja,amit le is vágna,de Inouka egy érintést végez el.A mi liberónk,Yaku,máris elpasszolja hozzám a labdát,én pedig cselt alkalmazva beütöm a két védő közé.
Bamm.
Ez egy feladó-pont.
-Szép volt,Kenma!-karolt át Yamamoto,miközben egy barackot nyomott a fejemre.-De legközelebb nekem add!
Csak egy halvány bólintást küldök felé.

A 12-es lebegő szervája közeleti a hálót,majd egy vetődéssel a szerelmem visszaüti a hálóba,amiért nekem is a földre kell esnem,de cserébe elég rövid lesz a labda.A pont ismét a miénk.
Nyert meccs,pipa.

*esti gyakorlások*

-Kenma!Kenma!Kenma!Kenma!Kenma!-ordította a nevemet nagyon gyorsan Shoyou.
-Igen?-kérdeztem unottan.
-Adsz fel?
-Nem.
-Légyszi!
-Nem.

Miután meguntam a feladást Shoyounak,elmentem zuhanyozni.Igen,sikerült meggyőznie engem.

Meleg vízcseppek folynak végig gyenge testemen,ami felfrissít.Jobban beállok a zuhanyzó alá,így tincseim is nedvesek lesznek.Előveszem a férfi tusfürdőm.Kinyomok egy diónyit,majd eloszlatom az egész testemen,majd leöblítem.A samponnal is ezt teszem,majd még áztatom egy picit a bőröm.

Pizsamában,összefogott hajjal ballagok el az étkezdéig egy kis tejért,ahol Kurooék még hatalmas hangulattal beszélgetnek.Mikor melléülök és ráhajtam a fejem a vállára átkarol,és egy puszit nyom a buksimra.
-Yamamoto merre van?-kérdeztem.
-Khm..Fordulj meg.-suttogta a fülembe.
Aztaaaa.Yamamoto,ha jól tudom a Karasuno balkezesèvel beszélget,5-ös játékos.
-Ez egy hard ship.-nevettem halkan,majd kibújtam Kuroo vállai alól és kértem egy pohár meleg tejet,amit 2 perc múlva ugyanazon a helyen,ugyanabba pozícióban iszogattam.
-Yakuék?-húztam fel térdeim a székre.
-Most zuhanyoznak.
-Mehetünk aludni?
-Igen,gyere.

-Emberek!Eggyel kevesebb futon van! (futon=tudjátok abba alszanak a földön,hálózsák szerűség)
-Akkor valakinek együt kell aludnia valakivel!-mondta az edzőnk.
-Kenma szívesen alszik velem!-tette fel a kezem Kuroo,mire megforgattam a szemeim.
-Igen?
-Van más választásom,edző?-kérdeztem.
-Nincs!-vihogott.Egy kevéske sör már legurult,hisz ez a kuncogás elég hosszúra sikerült.

A többiek alszanak,mi halkan beszélgetünk.
A megnyugtató hangja egyre nehezebbé varázsolta pilláimat.Lehunytam őket,majd álomba szenderültem.

Reggel Inouka élettel teli hangjára édredtem,ahogy suttogja a nevem.
Kuroon mellkasán fekszem hely szűkében,így szívverését hallgatom.
-Tessék?
-Kelj fel,ezt látnod kell!
Kikászkálódtam az ágyból.
Yamamoto kinnt sétálgatott,mint később megtudtuk Tanakával,beszélgettek.
Ujujuj.
-Rendben.A barátnőm hív azthiszem,fel kell vennem.-lépett odébb Inouka.
Ujuj.Erről se tudtam.

Ma a Fukurodani az ellenfelünk.Akaashi teljes erejével Bokuto felé küldi a labdát,aki leüti.Vagy mégsem.Yaku egy vetődéssel felüti a labdát,amit Yamamotonak adom fel,aki pusztító erejével áttör azon az egyszemélyes blokkon.
-Ezaz!-mosolyog Yamamoto.

Kikaptunk,hiszen a Fukurodani egy elég erős csapat,ám 1 szettet bezsebeltünk.
Ma is hulla vagyok,viszont ma szeretnék egy fagyit enni,akár egyedül,akár valamelyik csapattársammal.
-Kenma!-üvölti nevemet az ász.-Mehetnék veled?-kérdezi.
-Gyere csak.
Elkéredzkedtem az edzőtől,aki elengedett minket 30 percre.Viszont ha nem érünk vissza,hazaküld.
-Miért szerettél volna jönni velem?
-Tudod,van Tanakaa..És tudood.
-Hé,az a Yamamoto aki én ismerek,sose kertelne.-szakítottam félbe.
-Rendben igazad van.Van Tanaka,szeretem őt.Ám nem gondolom,hogy ő szeret.
Baszki.

Halimali!
NE AKARJATOK FEKVŐGIPSZET EMBEREIM NAGYON ROSSZ.
Egyébként azthiszem valamelyik tanórán még 1-2 napja felvázoltam a sztorit,szóval,így könnyebb.
Mondhatom,izgis lesz!
Amint hazaértej itt egy rész,élvezzétek,babák!👅

I got stuck to youWhere stories live. Discover now