Kuroo szemszöge
Visszaengedtek.
-Sajnálom!-mondtam,mikor átkaroltam.
-Nem baj,nem lett semmi komolyabb.-sütötte le szemeit.-Ki hozott el suliba?Vagy hogy értél ide ilyen korán?
-Öhm..Akaashi eldobott a motorjával.-mondtam az igazságot.
-Igen?Az jó.-fordult oda nézni az órát.Már csak 15 perc maradt,elég sok időbe telt,amíg a száját megcsinálták.Kenma szemszöge
Aham.Szóval egy másik feladóval jött suliba.Féltékeny vagyok.
Igen,hülyén hangzik,de akkor is.
Miért nem ment lábbal,vagy busszal?!Mi van,ha megint megcsalt?!Bokuto szemszöge
Ismét az unalom foglya vagyok.Legszivesebben aludnék.Nem érdekel semmi,csak a röplabda.Na meg Akaashi.
Elképzelem,ahogyan a nemzetin mi ütjük be a következő pontot.Megy a bejátszás,odaér nagy és meleg kezeihez.Pár másodpercig teste egy részévé válik (golyó értitek najo nem ezz szar volt),elhagyja a labda a kezeit.Szemeivel közben rámpillant,jelezve,hogy nekem kell megoldanom ezt a helyzetet.Nézem pár másodpercig a labdát.Elér a tökéletes magasságba.Bal,jobb bal és kézlendítés.Elhúzom a fülem mellett energiát gyűjtve és-
-Bokuto!Üljön már lefele!Kérem az ilyen mozdulatokat hagyja a röplabdaedzésre!-vágja a krétát a tartóhoz.
-Elnézést,sensei.
Igen,úgy látszik túlságosan belelendültem az álmodozásba és..végeztem egy támadómozdulatot.Kuroo szemszöge
Durcázik.Látszik a szemein.Megölelem,megpuszilom,de elhajol.Istenem,kellett nekem faszságokat csinálni!Miért voltam ennyire idióta,és meggondolatlan?!
Nincs idő sajnáltatni magam,ki kell békíteni.
-Féltékeny vagy?
-Nem.-válaszolta.
-De..
-Nem.
-De.-De Kenma,féltékeny vagy..-öleltem meg.-Nem történt semmi köztem és Akaashi között.-simultam hozzá.
Bokuto szemszöge
Végre egy óra amit szeretek.Rajz!Mosolyogva rohanok fel a dobozomért,kitűnve a többiek közül.Stresszes,izgulós, 'matekdoga lesz sajnálj' érzéseket tapasztalok a folyosón futva.Suhanok,megint elkalandozok egy picit.Persze ugye a cipőfűzőim kikötődnek,én pedig taknyolok egy hatalmasat,de egy vállonátfordulással (röpis mozdulat a lendület csökkentésére) tompítok.Felpattanok és tapsolást hallok.
Hát..Ez a nap se a legjobb,de legalább megtapsoltak.
Eh,érjek haza és aludhassak a szerelmemmel.
Lehajtott fejjel kapkodom lábaim a szekrényig,elveszem a dobozom és...
Elejtem.Miért ver az isten?!
Persze vannak még cuki elsőévesek,akik segítettek összepakolni.
-Bokuto-senpai,aranyos a hajad!-mosolygott az egyik.-Meg a szemed!Meg úgy mindenet!-ölelte át a mellkasom.
-Köszönöm!-tettem kezeim a a hátára és megszorítottam.Felálltunk,majd elsétáltunk.Megkaptuk a témát.Tájképek.Előkapom kedvenc baglyos ceruzám és vázolni kezdek.Vonalak vonalakon,radírcafatok mély levegők,pasztellkréta,szivacs,hajlakk.90 percünk van.Előkapom gyümölcslém és kortyintok egyet sunyiban.
Hótakaró,mely beborít egy magas fenyőerdőt.Kezem dolgozik,kezd fáradni is.Picit meguntam,így ekkezdtem beszélgetni a mellettem ülővel.Elfeküdtem a padomon erre..
EZ AZÉRT NEM LEHET MI EZ A NAGY BALSZERENCSE?!Kenma szemszöge
-Bocsáss meg,de..Ezt a bizalmam vissza kell nyernem!-futottam le a lelátóról.
Persze titokban számítottam,hogy utánamfut,lesmárol,és visszacsókolok.De nem.Pár másodpercig álltam és bámultam magam elé,majd könnyezni kezdtek szemeim.Egy sós cseppet több ezer követett.Törölgettem a pulcsimmal.
Szipogtam,sírtam,nyűszítettem.Meleg tenyerek a derekamon,éles áll a vállomon,egy puszi a fülemen.
-Hideg van,macsek.Vedd fel a pulcsit!-terítette rám a felsőjét.BABUK!190 MEGTEKINTÉS A PROLÓGUSON OMG!!!!
KÖSZÖNÖM❤😍
Amúgy bocsi a depivel.A kövig happy lesz,promisee~
YOU ARE READING
I got stuck to you
Fanfiction-Maradj velem,kérlek!-motyogtam. A kapitányunk hirtelen mellém lépett,majd ölelésébe vont. -Zuhanyzunk együtt?-kérdezte Beléptem a zuhany alá,és mint vicces fiúcska hirtelen hideg vizet engedtem a szerelmemre,aki berántott magához,így meztelenül szo...