Kenma szemszöge-Kuroo!Kuroooo!-rázta vállánál fogva Bokuto.
-Miaz,Tesó?-mosolygott rá,majd a hátul tevékenykedő,dudorászó Akaashira pillantott.Egy szomorú somoly hagyta el az arcát és ajkait egy hatalmas sóhaj.
-Elmegyek sétálni.-szólt Kuroo.Kuroo szemszöge
Örülök,hogy egy picit leléphettem.Csak lépkedem.Kenma jár a fejemben.
Nincs nàla esélyem,egy pici sem.Beleestem valakibe,muszáj eltaszítanom magamtól.Nem àrthatok neki.Megvédtem párszor,de...Nem sikerülhet ez a kapcsolat.Ő annyira..
Hozzá egy lány kell aki mindig cseszteti,hogy tegye le a telefonját esetleg a konzolját,és szólongatja,hogy foglalkozzon vele.Egy lány akinek hosszú fekete haja van,és vasalja.Aki mindig mondja,hogy menjen és végre szőkítse le a haja tövét,mert zavaró az a fekete lenövés.Aki minden meccsünkön ugrálva szurkol.Igen.Valami ilyesmi csaj kéne neki.
Ő nem lehet meleg.
De végül is..
A remény hal meg utoljára.Bokuto szemszöge
-Szóval Kenma...-ültem le vele szemben,mire unott szemeivel rám pillantott.
-Bokuto!Hagyd rám!-ölelte át a nyakam Akaashi,mire engedelmeskedtem.
Bementem az albérletünk nappalijába és felhívtam Kuroot.
-Miaz,Tesó?-szóltam bele.-Minden okés?.
-Nem igazán.Kicsit zavar ez a Kenmás dolog.-sóhajtott egy mélyet
-Nyugi,már dolgozunk az ügyön..Kenma szemszöge
Kicsit furcsáltam ezt a kérdezősködést.Nem értem,miért olyan fontos..
-Szóval,nem kertelek.Mit érzel Kuroo iránt?-nézett a szemeimben a feladó társam.
Válaszul picit haboztam,aztán rájöttem,mit veszíthetek vele?Akaashi az egyik legjobb barátom,nincs benne semmi rossz szándék.Csak jót akarhat.
Mégis tétovázok.Igen,erről senki se beszél szìvesen.
-Igazából..Nemtudom.-hajtom le a fejem.
-Figyelj.Kuroo szeret téged.Csakis ezér kérdezem.Azt szeretném,hogy boldogak legyetek.-támaszkodott fel az asztalra.
Elmosolyodtam,majd válaszoltam.
-Igen.Szeretem őt.-néztem fel rá.Kuroo szemszöge
Hm.
Épp hazafelé sietek.
Az előbb hívott Akaashi.
Azthiszem,meg fogom tudni mi az a boldogság.Futok hazafelé.
Kenma szemszöge
Felöltözök,hogy jól fogadjam.
Kuroo szemszöge
Sietek minnél jobban,hogy láthassam.
Kenma szemszöge
Megigazítom a haját miatta.
Kuroo szemszöge
Hiányzik az ártatlan nevetése.
Kenma szemszöge
Hiányzik az a gyilkos mosolya.
Kuroo szemszöge
Látni akarom.
Kenma szemszöge
Látni akarom.
Itt van.Szeretem őt.Az egész lényét.
-Szeretlek,Kenma.-mondta,majd odaálltam elé és felnéztem rá.Megcsókolt.Nem tudtam gyorsan reagálni,ezért csak elengedtem magam.Minket már csak a levegőhiány választott el.Hirtelen BokuAka páros lépett ki az ajtón,összekulcsolt ujjakkal.
-K-Kuroo..
-Hm?
-Nem szeretnél..-majd elhalkultam.
-Veled aludni?-fordította el a fejét.
Bólintottam.Már lezuhanyoztam,csak Tv-t néztünk.Kuroo karjaiban voltam.Biztonságban éreztem magam.Hajnali egy van és még mindig beszélgetünk.Mindenféléről.Jó érzés.
Amikor végre elaludtunk és kezei a derekam köré fonódtak.Feléfordultam.
-Ne engedj el!-suttogtam,mire csak a hajamba puszilt, mosolyogni kezdtem.
Azthiszem,undorítóan boldog vagyok.Bokuto néha már-már idegesítő hangját hallom.
-Ki itt a legjobb?Heyheyheeeey!-ordítozott.Akaashival lepacsizott,miközben Kuroo vigyorogva nézte őket.
-Miért jöttünk el ide?-néztem unottan,mire hirtelen elkerekedett a szemem.
Ott állt az a lány.Az első szerelmem.A fekete szögegyenes haját.
Szorítottam egyet Kuroo kezén,aki átkarolt így belefúrtam az arcom.Igen,picit szégyenlős vagyok és félős.
Igazából,ebből van előny is.
Kevesebb ember csap be és bánt meg.
Nem kell idegesítő emberekkel kapcsolatot tartani.
A tanárok sose szólnak rám.
Satöbbi.Kuroo szemszöge
Imádom őt.Minden érintése felpezsdít és mosolygásra manipulál.Nem tudom leírni,hogy mennyire fontos nekem.
Sziasztooook😍😍Itt van egy rész így reggelre nektek ( aki nagy fan annak hajnalba )
Remélem tetszik >.<
Egyébként most lehet egy kiiiiiiis ideig nem lesz rész,mert valami nagyot szeretnék írni a kövi részre^^
YOU ARE READING
I got stuck to you
Fanfiction-Maradj velem,kérlek!-motyogtam. A kapitányunk hirtelen mellém lépett,majd ölelésébe vont. -Zuhanyzunk együtt?-kérdezte Beléptem a zuhany alá,és mint vicces fiúcska hirtelen hideg vizet engedtem a szerelmemre,aki berántott magához,így meztelenül szo...