?? szemszöge
A szerelmem rávett,hogy én vegyem fel a ruhát.Akashi csendben ült és felhúzta a zipzáprt amikor kellett.
-Szép ruhát választottál ??(nospoiler kiez)
-Köszönöm,Akashi.-pirultam el.
Sminket nem kértem,ennyire nem vagyok meleg.Viszont,a hajamat megcsináltattam.
Bokuto rontott be a szobába,ahol épp magamat csodáltam.
-Elég..hoOt!-karolt át.
Igazából most a kezét bámultam.Egész csinos kis gyűrűt választott maguknak.
A párja persze Akashi gyűrűsujján virított.Elmosolyodtam.De szép esküvőjük is volt...Bokuto felkért tanunak.Még sose csináltam ilyet,picit idegesen álltam a zakómba,ami hasonló volt,mint a szerelmemnek,csak a színek fordítva voltak.
Felcsendült az a tipikus zene,és belépett Akashi.Nem volt rajta menyasszonyi ruha,mint most rajtam.Csak egy fehér öltöny és egy fátyol takarta arcát,karján szivárványos szalag,mint minden vendégnek.Beleértve engem is.(a melegek elfogadàsa)
Mint mondtam,Akashi szép lassan sétált és Bokuto arany szemében veszett el közben.-Elfogadod Bokuto Koutaro-t férjedül?
-Igen.-mosolygott Akashi,és egy könny buggyant ki a szemén.
-Elfogadod Akashi Keiji-t férjedül?
-IGEN!-bólogatott hevesen Bokuto.
-Megcsókolhatják egymást a friss házasok!
Azthittem elkezdek tapsikolva ugrálni,mint azok a fanok vagy mik.Tudjátok,'fangörcsöt kapni'Idegesen elmosolyodtam és elindultam a párom felé.Nagyokat lépkedtem a ruhámba.Bokuto majdnem sírvafakadt szerintem,legalábbis úgy nézett ki.
Kenma,ahogy rámpillantott.Elvörösödött és halkan kuncogott.
Nem ér,én kértem meg,én vettem gyűrűt!Mégis ő van zakóba meg minden.Pfh.(Ha valakinek nem esett le Kuroon van esküvőiruha)
-Igen!
-Elfogadod Kozume Kenma-t férjedül?
-Igen!
A gyűrűinket felhúztuk,majd megcsókoltam.Ez volt az eddigi legszebb napom.Vagy nem is.Amikor megkaptuk a kis lurkónkat...
YOU ARE READING
I got stuck to you
Fanfiction-Maradj velem,kérlek!-motyogtam. A kapitányunk hirtelen mellém lépett,majd ölelésébe vont. -Zuhanyzunk együtt?-kérdezte Beléptem a zuhany alá,és mint vicces fiúcska hirtelen hideg vizet engedtem a szerelmemre,aki berántott magához,így meztelenül szo...