*a kép hatalmas fangörcsöt okozott,legyenek óvatosak!vigyázzatok a lámákra!*
Amúgy ez a kép az előzörészhez illene de szarni rà jóígyKuroo szemszöge
Akaashi kirakott a Nekoma előtt. 9.07.Szegény,miattam elkésett.
-Köszi,jövök eggyel!-mosolyogtam,ő csak bólintott majd elindult.
Hálás vagyok ezért.Futok a terembe,a tanár beírta azt a kemény 9 percet.
Anyáék csak leigazolják...Bokuto szemszöge
Ma külön mentünk suliba,mert nekem van nulladik órám.Az előkészítő miatt nem lehetek együtt a szerelmemmel.Emiatt vagyok mindig durcás.A tanár magyaráz nekünk mindenféle badarságot én pedig csak a tollammal vagy a hajammal játszok.
-Hé,Bokuto,hagyja abba,amit csinál és figyeljen rám!A csilláron csüngők,hogy segítsek a felvételin,te pedig épp a hajadat fested kiemelővel!-ordítozik.
Felemelem az arcom és előveszem a tankönyveim.Blee.Vége.Végre mehetek Akaashihoz le az udvarra.
Szinte kiviharzok a teremből.Bemegyek a fizikaterembe,kipakolok,levágom a cuccaim és spriiint.Akaashi nem ért ide.Eléggé aggódok érte.
-Hé,Lena!Nem cserélhetnénk helyet?-súgok oda.
-De,gyere csak!-forgatja meg szemeit és csendben már az ő székén is ülök.
Rengetegszer csináltunk már ilyet az osztály felével ezt.Füzetet meg tankönyvet nem cserélünk,viszont cserébe mindent le kell írni.
Folyamatosan kifelé bámulok az udvaron.Hol van már?!
Itt is van.9.12-kor belépett az iskolába és indult az iskolába.
A kis késős..Kenma szemszöge
Most hogy így sétálgatok..
Én otthonhagytam Kuroot.
Hogy a macska rúgja meg!Közös tesi.Nem vagyok oda a tornaórákért,ezért általában bekamuzok valamit hihetőt,amit senki se néz túl jó szemmel.
-Tanárúr..!-kezdeném.
-Kenma,úgyse fogsz tesizni,ülj a lelátóra!-ordított konkrétán a fülembe.Kuroo szemszöge
Baszki,a nagy rohanásban otthonhagytam a tesicuccom!
-Kuroo Tetsuro?!Maga nem lógós!Takarodjon fel a lelátóra!
Hoppácska.Kenmával egy közös tesi,és nem figyel ránk senki.
Hmm.
-Kenma...Te mi a szarért nem keltettél fel?-ültem le mellé.
Nem válaszolt csak elfutott.Mivel gyorsabb vagyok nála,beértem és a derekánál fogva magamhoz szorítottam.
-Elfelejtettem.-lökött el magától.-Ne haragudj!-ölelt meg pici testèvel.
-Rád sose tudnék haragudni,macsek.-megsimogattan a buksiját.-Selymes a hajad.
-Nem is.
-De.
-Nem is.
Egy kis idővel később újra megszólaltam.
-De.
-Nem is.
-Csókolj meg.-nevetett.
-Meglátnak.
-Nemizgat.
-Engem se.
Ezt megbeszéltük és megtámadtam ajkait.A lágy táncból vad és szenvedélyes csók lett.Belemosolyogtam,majd megharaptam a száját.
-Ssszzz.-szisszent fel és odakapott.
Lehet a kelleténél erősebben tettem..
Vérzett neki.Basszus,el kell mennünk most azonnal az orvosiba.
Na de..
Mit mondunk a nővérnek?-Hogy történt ez a..iiii,ez elég csúnya.-fordította ki Kenma száját.
-Hát ö..Izé..Baleset volt.
-Ezt szerintem emberi fog okozta,túl mély.Te voltál?-nézegette továbbra is az ajkait.
-I-ighen.
-Csók?
-Öhm.-fogtam meg tarkóm.
-Nincs baj a melegekkel,fiúcska!A homoszexualitás nem betegség,annál inkább a homofóbia!-mosolygott.
-Óó.Hát nem direkt volt,tudja belefeledkeztünk..-nevetettem kínosan.
Jézusom,ez nagyon nagyon.Gáz.Csak adja a macskám és menjünk vissza tesiórára.
YOU ARE READING
I got stuck to you
Fanfiction-Maradj velem,kérlek!-motyogtam. A kapitányunk hirtelen mellém lépett,majd ölelésébe vont. -Zuhanyzunk együtt?-kérdezte Beléptem a zuhany alá,és mint vicces fiúcska hirtelen hideg vizet engedtem a szerelmemre,aki berántott magához,így meztelenül szo...