Bokuto szemszöge
-Tesó,akkor most mi van?-értetlenkedtem.
-Találkozgat azzal a kis ribanccal!-puffogott.
-Ne reagáld túl.Kenma téged szeret,csak még nem tudja.-mosolygott Akaashi,mire megint szerelmes lettem belé.
-Igaza van.-bólintottam.-Szerintemnem lesz semmi,max egy csók.-próbáltam megnyugtatni,mire kiviharzott a házból.Azt hiszem belerúgott a küszöbünkbe,úgyhogy àucs.
-Mindegy,majd lenyugszik.-öleltem át a feladómat.Kenma szemszöge
Ahj,nem hiszem el!Fogalmamsincs mit vegyek fel!Talán Shoyou segíthet..
Tárcsáztam,pár perc múlva kisípolt,majd az ő élettel teli hangját hallottam meg.
-Ha nem veszem fel,hagyj üzit.KAGEYA-majd lehalkult.Tehát a barátocskám Kageyamával volt.
Itt mindenki meleg?Vagyis,nincs bajom velúk,sőt...De akkor is.
Kuroo egyszer beszélt arról,hogy mennyire szeret egy lányt.Az anyukájáról volt szó....-Hm..Ez tökéletes.-néztem elégedetten a tükörbe.Egy fekete ing,vérvörös öltönnyel.Nekem tetszett.
-Úristen!Annyira helyes vagy!-ugrott hozzám Hikari,majd megölelt.Esetlenül a hátára tettem a kezem,amik később összegabalyodtak.
Hikari sötet haja vasalt állapotban omlott a vállára.Arcán erős smink volt.Alapozó,szempillatus vagy áhhh honnan tudjam? (TUDOM,HOGY SZEMPILLASPIRÁL NEM KELL UTÁLNI JELENLEG FIÚ VAGYOK)Az ajakain erős fekete matt rúzs volt.Hu,gyönyörű volt,mint mindig.Tsukishima szemszöge (nem hagyhatom ki,fangörcs,tudjátok)
-Kuroo!Ne igyál többet,az isten áldjon meg!-kiabáltam.Eléggé részeg volt,nem hiszem,hogy ennél rosszabbul lehetne.
Nem is értem!Kenma néha egy igazi gyökér,miért teszi ezt vele?Okés,én is kavartam vele,de csak az edzőtáborban volt egy csók!Ennyi!Azóta itt van nekem a Yamaguchim.Akit mindennél jobban szeretek.
-De-De khenme egg ökőrhh!(De Kenma egy ökör)-hajtotta fejét a vállamra.
-Állj le,és hányd ki magad.-belenyúltam a szájába,majd megpöcköltem,így megindult.
Sugárba hányt.Bevallom,picit szànalmas volt,hogy egy fiú miatt így összetört.Nem nevettem,de sajnáltam.*másnap reggel*
-Kuroo!Kuroo!-ráztam meg gyengén a vállát.-Ébresztő,11 óra elmúlt,megyünk edzeni!-üvöltöttem.
Igen,azt hiszitek,hogy ha valaki másnapos pihennie kell,tévedtek.Izzadnia kell.Kenma szemszöge
Jézusom.Hikari itt fekszik mellettem.Semmire nem emlémszem.Lüktető fàjdalom hasít a fejembe.Szóóval ittam.Valami rémlik...
-Igyunk valamit!-húzott magával.Nem volt ellene semmi ürügyem,így engedtem.Hirtelen beléptünk egy hatalmas bárba,ami tele volt drágábbnál-drágább italokkal.
-Végre felkeltél!-fordult felém majd próbált megcsókolni,mire lelöktem az ágyról.-Ez mi volt?Tapló!Amiket tegnap mondtál..Azthittem komolyan gondolod!-könnyesedett be a szeme.-Aztmondtad szeretsz.MOST MENJ INNEN!-dobott hozzám valamit,mire felvontam a szemöldököm.Jó sokat ihattam.Majd megbékél,egyébként is,túl sokat változott AZÓTA..
Angolosan távoztam,felöltöztem,felkaptam a cuccaim és leléptem.Hazamentem.Nem kellett volna.Otthon volt Apa..
Amikor beléptem a küszöbön ott ült bennt szemben egy laptoppal.
Meglátott és beszélni kezdett.
-Kozume...Te te..Nem is történt semmi.Csak àtjött a nő,volt egy kis dolog...De egyébként mennyiért tartod a szàdat?-karolt át.
Pfhuj,asszem elégetem ezt a pulcsit,de előtte megszentelem,hogy eltűnjön róla a démon.Lesöpörtem izmos karját.
-Te többé nem vagy az apám.-mondtam ki kegyetlenül.-Csinálj velem ami akarsz!-tártam szét karjaim.-Ennél nagyobb fájdalom nem érhet.
Nem tett várhatatlan dolgot;megütött.Tehetetlen voltam,tudtam jól.Épp,mikor màr félholtra vert,abbahagyta,egy telefoncsörgés miatt.Kuroo szemszöge
-Rossz előérzetem van...-húzgáltam az orrom.-Kenma bajban van.
-Hallod,szard màr le!Full részeg voltál tegnap miatta!-puffogott Tsukishima.
-Most azonnal elmegyünk hozzá.-jelentettem ki,ellenkezést nem tűrő hangon.HELLOO MINDEEENKII👅
Most itt egy rész,nem túl hoszú,nem is rövid:3 Úgy érzem elhanyagoltam az 'Élet Tsukishima'-ként c. ""könyvem"",lehet picit szünetel valamelyik,de ha megoldható,mindkettőröl írok:))
YOU ARE READING
I got stuck to you
Fanfiction-Maradj velem,kérlek!-motyogtam. A kapitányunk hirtelen mellém lépett,majd ölelésébe vont. -Zuhanyzunk együtt?-kérdezte Beléptem a zuhany alá,és mint vicces fiúcska hirtelen hideg vizet engedtem a szerelmemre,aki berántott magához,így meztelenül szo...