EMBEREK,TI NAGYON KIS PERVIK VAGYTOK,DE IMÁDLAK TITEKET😂💞
Kenma szemszöge
-Zuhanyzunk együtt?-kérdezte.
Ohohohó.Rózsák a legvérvörösebb árnyalatai szöktek arcom területére.
-I-igen.-dadogtam.
Szép lassan felkapott,majd ajkaimra lecsapott.A ruháink már a földön hevertek.Beléptem a zuhany alá,és mint vicces fiúcska hirtelen hideg vizet engedtem a szerelmemre,aki berántott magához,így meztelenül szorosan egymáshoz simultunk.Szerintem majdnem elhánytam magam az izgalomtól.Elöntötte a pír az arcom,mire Kuroo csak egy magabiztos mosolyt küldött felém.Bokuto szemszöge
Akaashi elaludt.Kimentem inni a konyhába.
Rendesen dolgoztam vele,bár most túl fáradt vagyok belegondolni mik is történtek.Kenma szemszöge
Vad csókok százaival támadta meg halvány pink ajkaim.Nem ellenáltam,nyelveink vad táncot jártak.Néhány csókba beleszédültem,máskor mosolyogtam közben.
A víz forróvá vállt,akárcsak a levegő köztünk.Mint két látáskárosult,feltérképeztük egymás testét.Ahol megsimított,libabőrös lettem.Hirtelen odatapintott,mire egy halk nyögés hagyta el számat.Rámarkolt,mire inkább ajkaimba haraptam,minthogy egy hatalmas visítás hangja járja át az egész területet.Pár perccel később már bennem mozgott gyorsan.Ujjainkat összekulcsoltuk.
-Kuu-rooo~ -mondtam nevét.
-Szeretlek!-harapott bele a nyakamba,amitől felnyögtem.
-Szűz vagy?
-Moo-oo-st márh neem.-szorítottam egyet a kezén,mire egy erőset lökött rajtam,ami rendkìvűl fájt.
-Kurrroh!Gyhengébb-enhhh-sóhajtottam.
Most úgy viselkedik mint egy vámpír.Szívja a nyakamat,ami eléggé tetszik.
-Nem bíromh-lökött egy utolsó,majd elélvezett.
Kijött belőlem,és lábujjhegyre állva egy csókért esedeztem.
-Szeretlek.-mondtam a csókok között,maj beleharapott az ajkamba,ami nem igazán tetszett,így felszisszentem.Elengedte,majd egy halvány puszit lehelt rá.Végül azért tusfürdő is áztatta bőröm.
Most az ágyban fekszünk Kurooéknál,én pedig Shoyou-val chatelek.
Egy zuhanyzás közben?
Igen.Ez volt az első alkalmam.
Nekünk először benyitott a kishúgom,Natsu,majd lefektettem aludni.
Én igazából a jelenjététől is megremegek,komoly érzelmeket táplálok iránta.
Wá,énis így vagyok Kags-al >\\<
Na megyünk,eszünk valamit,majd írok!Sziaaa!~
-Pizza?-kérdezte.
-Felőlem.-rántottam vállam.
-Hawaii?-jött az újabb kérdés.
-Igeeeen-forgattam meg a szemem.
-Ne durcázz már~!-ölelte át a derekam.Megjött az ételünk,amit hatalmas étvággyal ettünk.Elvettem egy szeletet,majd hirtelen megcsókolt,ami meglepett.Kikapta a kezemből a szeletet.
-Csaló!-mutattam be neki.
-Mégis te ezt a csalót szereted!-kapta fel a mai nap legjobb ajándékát,a közös pulcsinkat,mire az enyémet is hozzámvágta.-Vedd fel te is!-utasított.
-Rendben.Már egy órája alszik.Én csak bámulom éjfekete tincsit,és hallgatom ütemes szuszogását.Egyszercsak átfutnak a mai nap élményei a fejemen,majd sós könnyek szöknek a szemembe.
-Ez volt a legjobb szülinapom,Kuroo.Köszönöm,hogy vagy nekem!-pusziltam a nyakát meg,mire csak egy kislányos kuncogás hagyta el száját.-Legközelebb jelmezben leszel!-motyogta álmában.-Igen,kiscicásban.Ahw.-Fordult egyet.
Mivan?!
Konichiwaaa!
NÉZZÉTEK EL,HA BÉNA LETT,ELSŐ ILYENEM.
Azon gondolkoztam,hogy kéne nektek valami nevet adni.Ha van egy olyan,ami szerinted jó,írdd meg komiban!
Szeretlek titeket!
Ja,és 1 hét fekvőgipsz:///
YOU ARE READING
I got stuck to you
Fanfiction-Maradj velem,kérlek!-motyogtam. A kapitányunk hirtelen mellém lépett,majd ölelésébe vont. -Zuhanyzunk együtt?-kérdezte Beléptem a zuhany alá,és mint vicces fiúcska hirtelen hideg vizet engedtem a szerelmemre,aki berántott magához,így meztelenül szo...