Kenma szemszöge
Baszki.
Ez nem jó hír,hiszen a szeretet elég erős érzelem.Majd rájövök,hogy ezt akár ki is deríthetném.Shoyo!
Igen?!
Beszélhetnénk?
Felhívlak!
Nemsokkal később a vörös élettelteli hangját hallottam.
-Jóreggelt!
-Lenne egy kérdésem.
-Mondd!
-Tana..ka-jutott eszembe a neve.-Beszélt valami furcsáról tegnap?!
-Igen.De csak Ennoshitával.
-Hmmm..Rendben,köszi!-vágtam rá a telefont.A mai összes meccs lement,viszont mára van egy meglepetés..De nem barbeque,hanem vidámpark.Az edzőnk találta ki,eleinte nem díjaztam,bár most,hogy itt vagyok kezdem egy kicsit élvezni.Voltunk már itt egyszer anyáékkal,viszont akkor még régi volt,és rossz.
Ma viszont négyes csoportokba kell szétosztódnunk,így hozzánk jön Tsukishima,és egy zöldes hajú fiú,akivel kulcsolva vannak az ujjaik.Gyáá.
Ma is összefogtam a hajat,már zavart egy picit,lejjebb kell vágatni.Kuroo egész úton a kilógó tincseket piszkálta.
Kezeit a vállamra teszi,így sétálgatunk,ő pedig Tsukishimàval beszélget.
-Üljünk már feeel valamire!-rángatta az alacsonyabb srác az égimeszelő karját.
-Féltelek,Yamaguchi.-áhh,szóval Yamaguchi.-Ha megint valami bajod lesz..
-Nyugi,Tsukishima.-tette a szerelmem kezét vállára.
Nagyon rossz érzésem van,mintha itt valami..Nem stimmel.Végül most egy hullámvasút előtt állunk.Remeg a lábam,a gyomrom szintúgy,a légzésem lelassul.Izgulok.
El kell foglalnunk a helyünket.Mázli,hármas ülések vannak,így nekem külön kell ülnöm két full idegen csajjal,akik előbb Kuroorol beszéltek.Tch.
Felfelé megyünk,a levegőt csak úgy kapkodom,Kuroo hátrakiabàl:
-Meg ne halj nekem!-vihog.
Felértünk.2mp-re fellélegezhettem,majd hatalmas iramodással elindultunk lefelé,amit három szívroham kísért.Felemeltem a kezem,de nem visítottam vagy valami.Csak néztem előre.Ez nem is olyan rossz.Visszamentünk a szállásra.Most fogunk vacsizni,majd holnap megint belevetjük magunkat a röplabda bugyraiba.
Viszont előtte beszélek ezzel a Tanakával.
-Szia...Te vagy Tanaka,nemde?-szólítom meg a nálam magasabb izmos,széles vállú fiúkát.
-Igen.Mit akarsz?!-hajolt le és ijesztett meg egy kicsit.
-Yamamoto..t szereted?-tettem fel a kérdést unottan.
-I-igen..-vörösödött el.
-Rendben.Sok sikert!-mosolyogtam.
Nem mondom el Yamamotonak,majd rájön a hülye.
Viszont nekem is rá kéne jönnöm egy dologra.Hol van Kuroo?A vacsi óta nem láttam.Még mindig bennem van a tüske,amit rossz előérzetnek csúfolnak.Ez be is igazalódott.A tornaterem mellett látom meg Tsukishimával,nem éppen csillagokat nézni.Hanem egymás ajkait falják,durván.Szám elé kapom a kezem,a könnyeim elkezdtek folyni.Ráordítok.
-KUROO?!MIÉRT?!-üvöltök teljes torokból.Elfutok,minnél messzebre,amerra csak tudok.Este van,homályosan látok a könnyeimtől.Kiengedem a hajam,ami egy picit hullámos lett.Lelassítok,majd térdre rogyok.Nemnem és nem!Miért tette ezt velem,akit állítólag szeret?Könnyeim patakokban folynak,szipogok.Lépéseket hallok,feltételezem kié.Rohanok.Sose szedtem lábaim ilyen gyorsan.Most hova kéne mennem?A családom darabokban,Bokutoék nincsenek otthon,én pedig az utcákat rovom.
A megcsalás igen csalafinta dolog.Van az a gondolat,hogy mostmár tényleg senkinek se vagy fontos és nem szeret.Ez a gondolat beépült a fejedbe,felkúszik a gerinceden keresztül és minden percben kísért.A negédes mosolya,éjfekete haja,védelmező ölelései.Kapcsolatunk minden pillanatára emlékszem.Az első.Ő volt mindenben az első.
Átszaladnék a zebrám,de egy autó megakadályozza.Meleget érzek a fejem környékén.Fények,sikítozó hangok.
Elsötétült minden.Shit.Most mindenki,aki azthitte happy lesz a sztori,készüljön,mert hihetetlen szar hangulatom van.
YOU ARE READING
I got stuck to you
Fanfiction-Maradj velem,kérlek!-motyogtam. A kapitányunk hirtelen mellém lépett,majd ölelésébe vont. -Zuhanyzunk együtt?-kérdezte Beléptem a zuhany alá,és mint vicces fiúcska hirtelen hideg vizet engedtem a szerelmemre,aki berántott magához,így meztelenül szo...