->14->mindig a zuhany

493 40 11
                                    

Kenma szemszöge

Elfeküdtem az àgyon,majd magamhoz vettem a konzolom és elkezdtem játszani.Kuroo épp kinyomott belőlem minden szuszt.
-Nyaaaa~-kapálóztam.-ÖSSZENYOOOOMSZ!-nevettem.
Egy ügyes mozdulattal megfordította a helyzetet,így én feküdtem rajta.Átkarolta a derekam,és puszikat lehelt a nyakamra.
Így aludtam el,zuhanyzás (nem tudom észrevettétek,de mindig zuhanyoznak a drágák) nélkül,Kuroo karjai között.
Reggel a barátom fájdalmas ébresztőjére keltem.Nyöszörögve kikelt.
-De szombat van..-fordultam felé.
-Baszki,tényleg.-kapott tarkójához és nevetett kínosan.
Visszafeküdt mellém,majd elaludtam.

Akaashi szemszöge

Ez a két macska összejött,megint.

Nekem Bokuto tökéletes.A fekete-fehér haját rendezetlenül jobban szeretem.Szemeiben akármikor el tudnék veszni.Évekre.
Testalkata izmos.Már a kezdetektől össze vagyunk hangolva lelkileg és testileg is.

Lehet,úgy tűnik nem vagyok önmagam.Viszont..
A szerelme mellett mindenki más.Nem tudsz ugyanannyira figyelni a kinézetedre,mint amikor anyukáddal filmezel.Amikor a pároddal,inkább megigazítod a hajad,a legjobb de mégis otthonosabb ruhákat veszed fel.
Amikor a leendőbeliddel eszel,igyekszel nem leenni mindenedet és normálisan étkezni.
Viszont..
Mellette nem kell mindig feszesnek,komolynak és erőltetettnek lennem.Szeretem amikor átöleli a derekam,csókokkal hinti be a nyakam érzékeny felületét,a fülem mögötti részt birizgálja,hajammal játszik,rámfekszik.
Az érzelmek nem múlnak hamar.Remélem...

Kenma szemszöge

Ismét karjai között ébredek,ám valahogy más pozícióban.Mellkasán pihenek.Szívverésünk összehangolódott.Kezei lecsúsztak a fenekemre,mire elvörösödtem.Halkan szuszogott ugyanúgy.Nyomtam egy puszit a homlokára,majd felkeltem.

Megreggeliztem,fogat mostam.Szép lassan felmentem a szobánkba éés tanultam.Muszáj egy picurkát.
Igaz,Kuroo közben folyamatosan zaklatott,de végül sikeresen eltűnt.
-Neked is tanulnod kéne.-bokszoltam a vállába.
-Áh,minek?Hivatásos röplabdás leszek.-dőlt hátra az ágyán.
-Áh,ugyanazokat az elveket követed,mint Bokuto..-forgattam meg a szemeim.
-Ja igen,esetleg modell..-pózolt be,mire elmosolyodtam.
Hülye.

Edzésre menet,kézenfogva sétáltunk.Unatkoztam.Szép lassan odaértünk.
Bementünk az öltözőbe.Átvedlettünk,majd egy rakat erősítőgyakrolatba vetettük magunkat.
Futás...8×2 perc..1 perces szünettel.Stb..
Nem vagyunk ígyis elég erősek?!

Ennyi volt.Hazafele ballagunk,én egyből a fürdőbe rontok és lezuhanyzok.
Meleg cseppek árasztják el izzadt testem.
Hoppácska..
Két nagy és meleg tenyeret éreztem a derekamon,mire összerezzentem.Kuroo puha ajkait éreztem a nyakamon.
-Elég merész volt ez a lépés,hogy beálltál mellém..És ha megütlek?-toltam el magamtól.
-Ezt te se gondoltad komolyan.-nevetette el.
Levedlette ruháit,majd beállt velem a zuhanyrózsa égető vize alá.
-Melegebb a víz,mint én.-húzott magához,mire felnevettem.
Beleharapott a fülcimpámba,ami egy apró nyögést provokált ki belőlem (amugy he ez a zuhanyzas mindig perverzen vegzodik hihetetlen).
-Mehet?-küldött felém egy magabiztos mosolyt.
-Igen.

Akaashi szemszöge

Mostmár nem remélem,hogy ezek az érzések sose múlnak el.Tudom.Mivel szerettem volna venni egy új cipőt,elmentünk szétnézni a bagollyal,otthonhagyva a két macskát.Épp az első boltba beléptünk,amikor egy elég dekoratív lány kezdett Bokuto-san-hoz beszélni.Szándékai a gesztusaival levehető volt.Magáénak akarta őt.Bokuto-san,mint aranyos és rendkìvűl butus személyiség,mosolyogva reagált mindenre.Kézérinés,karsimítás, édes ám rettentően mű és átlátható.Miután leesett neki a csaj szándéka,őszintén elnézést kért.
-Bocsáss meg,de látod azt a fekete hajú,magas,épp egy cipőpróbáló,helyes srácot.
A lány csak bólogatott.
-Ő a barátom.Tehát ha megbocsátasz...

Pupupu,btw picit változtatok lehet a borítón/címeken.Ha nem lenne baj nektek:D

I got stuck to youWhere stories live. Discover now