->7.->szülinap

639 60 14
                                    

Kenma szemszöge

Aztakurvaeget.Megettem 3 darab gofrit,tele vagyok.Borzasztó volt Bleeee.

-Kenmaaaa!Mit szeretnél ma csinàlni?-kérdezte Kuroo.
-Nem maradhatnànk itthon és élvezhetnénk a csendet?-néztem rà unottan.
-Kenmaaa szülinapod van!Ne legyél ilyen.Menjünk,vegyünk neked valami ruhàt!-jutott eszébe.
Ez nem is hangzik rosszul.Annyira egyhangú ruháim vannak fel kéne dobni a picit.

Kuroo szemszöge

Itt állunk egy bolt előtt,és én fizetek mindent.Így terveztem alapból,viszont shopping utàn mennünk kell a tornaterem padlóját koptatni.Mellesleg,csináltattam ugyanolyan pólót,amit oda fogok adni az edzés után.

-Kenma!Ezt a kabátot meg kell vennem neked!-tartottam kezemben egy barna bombert.
-Várj egy pillanatot.-lehajolt,majd összekötötte szőke lenövéses haját.
Azthittem el fog kezdeni vérezni az orrom.Így nem aranyos,hanem egyenesen helyes volt.Felemelte a buksiját és szemét ràm irányította.Kikapta kezemből a dzsekit és magára vette.
Mintha ráöntötték volna.Nagyon jól állt neki.

Bokuto szemszöge

Ketten egyedül vagyunk otthon a szerelmemmel,aki unott ám rendkìvűl aranyosan bámulta a TV-t.Annyira szeretem őt,elképzelhetetlen.Leírhatatlan.

Megtámadtam,most vad és szenvedélyes csókokba kezdtünk.Hirtelen lekaptam róla a pólót és a nyakát ostromoltam.Erősen meg-meg szívogattam,majd gyenge puszikat leheltem rá.Hirtelen hatalmas hülyeség ugrott be nekem.
Van itthon egy rúzsom,ami még Sheele hagyott nálam,így hipergyorsasággal lerohantam.

Bekentem vele a szám,és...

Kenma szemszöge

Rengeteg szatyorral a kezünkben megyünk valami meglepiért.Bevallom,picit izgatott vagyok.Kíváncsiságom nem mutattam ki.Amikor egy pólócsináltató elé értünk,Kuroo megszólalt.
-Be kell mennem,egy pillanat.
Kb 5 perce állok kint 7 rohadt nehéz szatyorral.Nem szeretném lerakni a redvás talajra az új ruháim.

Kuroo szemszöge

-Kuroo Tetsuro névre a két póló?Itt is van!-nyomta kezembe.
-Köszönöm!-vigyorogtam.

Kenma szemszöge

Hazafelé megyünk busszal,de a meglepit csak otthon kapom.
Szeretethiànyom van,ezért Kuroo felé fordulok és jelzem neki,hogy legyen oly szíves,áldjon meg ajkai puhaságával.Megtette,majd egy puszit nyomott mégegyszer a számra,majd ráhajtottam picurka fejem a vállára.
-Szeretlek,Kuroo.

I got stuck to youWhere stories live. Discover now