~zàrórész~

396 35 20
                                    

Kenma szemszöge

Öt éve szerettem bele ebbe a feketehajú csodába.Évfordulónk van.Kicsit remegő gyomorral kelek fel.Izgulok,hogy elkések az első nap a munkahelyemről.Nagynehezen felvettek,meg minden.
10 perccel később keltem mint terveztem.
Amikot kikászkálódtam az ágyból,Kao üzenetét pillantottam meg.

'Ügyesen ma,Oni-chan❤🙈'

Elmosolyodtam,majd elfutottam tusolni.Szinte letéptem magamról a ruhákat.Míg leöltöztem,felmelegedett a vizem,szóval egyből zuhanyozhattam is.

Letusoltam,hajamat is kimostam.Tényleg,már kéne egy picurkát levágni belőle.Igazából egyszer vágtam az összeköltözés óta.
Megtörölköztem.A hajamat gyorsan megszárítottam és közben mindenkitől jöttek a bíztató értesítések anyutól,Bokutotól,Akaashitól.
Tényleg,Kuroo hol van?
Felkaptam a köntösöm és a konyha felé tipegtem.A szerelmem 'kiss the captain' konyharuhában készített reggelit.Persze az asztal tele volt rózsákkal.
-5 éve.Öt éve boldogítasz.Megéltünk mindenfélét.Szeretlek!-dobott hàtrafele egy puszit,amit elkaptam és mosolyogva kisiettem a házból.
-Mennem kell!Szeretlek,majd jövök!

Hazaértem.Berakom a kulcsot s zárba és kinyitom.
Vettem közben egy kis ajándékot,ami ismét egy közös dolog,jelenesetben zoknik.

De az ő ajándéka jobban meglep.Egy térden áll és tart egy kis dobozt a kezében.Körbenézek.Biztos nekem csinálja ezt,vagy Tsukki valahonna előugrik és elkezdenek előttem smárolni?
Nem.Egyedül vagyunk.
Előveszi azt a gyilkos mosolyát.
-Kozume Kenma,életem szerelme,kiscicám,nyuszimuszim,habcsókom,cukorfalatom..
Lennél életem végéig a párom?
Könnyek.Sok-sok örömkönny.
-Igen!!!


Köszönök mindent.Fantasztikusak vagytok.Sajnálom a hibákat.
Imádtam írni.
Új sztori a héten kezdve lesz,várható.
Köszönök mindent.Szeretlek titeket❤

I got stuck to youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora