->15.->széktörés

433 35 12
                                    

Akaashi szemszöge

Új cipővel a kezemben és az oldalamon egy bagollyal metróztunk haza.
Benyitunk a házba és a két Nekomás sehol sincs.Gondolom,zuhanyoznak.Együtt...

Kuroo szemszöge

-Igen.
Mivel ilyen kis vicces fiúka vagyok,felemeltem a tusfürdőt.Kinyomtam egy picit.Ő pedig meglepődve fordította a fejét hátra.
-Te..Én másra gondoltam..-forgatta meg szemeit.
-Most ezt kapod,te kis mocskos fantáziú!-öleltem magamhoz apró testét.
-Ez akkor is gonosz volt!-tolt el magától.

Bokuto szemszöge

A cipőboltos eset után picit bűntudat fogott el.Egész úton csendben ültem.
-Akaashi..Rosszat tettem?Olyan csendbe ülsz..-sütöttem le szemem,mire a fejét a vállamra
hajtotta.
-Minden rendben.-mosolygott.

Kenma szemszöge

A közös zuhany picit máshogy sült el,mint akartam.Végülis,most törülközőben a derekunkon fogatmosunk.
Miután a készülődéssel végeztünk az ágyat támadtuk meg.
-Mit akarsz csinálni?-kérdeztem.
-Tvzzünk?-mondta.
-Nekem jó.-vontam vállat,majd elhelyezkedtem a karjai között.
Elszenderedtem meleg (meleg értitek meleg najó Ariakussoljinkább) ölelésében.

Akaashi szemszöge

Bokuto azthitte,haragszom rá.Kis buta szegény.
Otthon,leültem tanulni.Mivel Bokutonak tudni illik művelődni nem szokása,így ő hangosan unatkozott.
-Akaashi!Ígyis elég okos vagy!Nem is értem,hogy nem robban fel a fejed!-nézett rám kisfiúsan.
-Valakinek dolgoznia is kell majd..-nyújtózkodtam.
Majd mivel hátra voltam dőlve,Bokutoval szemben találtam magam,aki megcsókolt.Meglepődtem.
Ennek következménye az lett,hogy felborultunk.
-Jézusom!Akaashi!!Jólvagy??-nézett rám ijedten.
-Én tökéletesen,de a szék..-fogtam meg a tarkóm.Darabokra tört az ülőhely.
-Vajon fáj neki..?-gondolkodott el a barátom.-KUROO!-ordított.
Halk lépéseket hallottunk a lépcső felől.
-Kuroo alszik..Lehetne halkabban?-törölgette meg apró szemeit.
-Persze.Aludjatok jól!-ejtettem egy halvány mosolyt.

Lassan mi is nyugovóra tértünk(kb hajnali egykor lehet nem ártana..).Bokuto átölte a derekam és csendesen szuszogott.

Kuroo szemszöge

Reggel a kiscica nem volt a karjaim között.Mi a szar?Ijedten kipattantak szemeim,felvettem egy zoknit és körbenéztem a szobában.
Amikor a falióràra pillantottam,leesett hol van.Már 8.30 van.Basszus,miért nem keltett fel?Tuti elindult.
Gyorsan elkezdek fogatmosni.A hajam megigazítom.Megmosom az arcom,és bekenem a szám egy kis szőlőzsírral.Dezodor,parfüm,kisebb torna,ami igazából a ruháim után való szaladgálást jelentette.
Felöltöztem,hipergyorsan bepakoltam,majd futottam suliba.8:58.
Ahogy kimegyek,
meglátom,ahogy Akaashi ül fel a motorjára.
-Akaashi!Légyszi!Vigyél el suliba!-esedezem
-Pattanj fel!-forgatja meg szemeit.
-Köszönöm.
-Fogdd meg a derekam,nehogy leess nekem!-tette kezeit teste köré.
Picit hülyén jött ki a helyzet,de muszáj.
Ha jól tudom,a Fukurodanisoknak,9.05-kor kezdődik a tanítás,mert így jönnek ki a szünetek.

Pampam.Új rész.Pampam.
Amúgy új könyv a
saltybaee accomon:'3
Rövid tudom,de holnap rengeteg időm lesz,valahova posztolok!

I got stuck to youWhere stories live. Discover now