Kuroo szemszöge
Bokuto éppen a 16. lecsapását viszi véghez,és ez a 2. szett.
Látszik Akaashi fején,hogy már régen mást csinálni e helyett,de csak ezt teheti jelenleg.Nyertek.Várható volt.Végülis,Bokuto 34 lecsapást végzett el,ebből 7-et blokkoltak.Nem rossz arány...
Akaashi szemszöge
Feltérképezi a szám minden négyzetcentijét,amit én hagyok.Szép lassan én jöttem.Lekerült róla a póló,majd rólam is.Már senki más sincs rajtunk kívűl az öltözőben.Persze,picit óvatosak voltunk és odatettünk egy széket a kilincsre.
-Az én feladóm egyszer se hibázott.-lihegi két csók között.
-Az én ászom volt a legjobb.-nyomtam az ujjam a szájára,mint egy rossz könyvtáros.-Otthon folytatjuk.-suttogtam a fülébe.Kenma szemszöge
Nem tudom,valaki érezte-e,hogy milyen az a bizonyos 'találka az exxel'.
De biztosítok mindenkit.Kínos.
-Kenma?-hallom meg a tömegből drága nevecském.
Hikari állt ott előttem teljes formájában.Basszus,pont ilyenkor megy el Kuroo inni venni!Nembaj,csak add önmagad.
-Szia,Hikari.
-Hogy-hogy itt vagy?-kérdezte.
-A Fukurkdani a testvér iskolánk,legjobb barátaim játszanak benne.
-Uuuu,esetleg nem ismered azt a fekete hajút setter..hogy mondják japánul?
-Feladót?
-Azzzt-nyomta meg rohadt idegesítő hangon a 'z'-t.
-Nem.-kamuztam.
-Ahj.Na mindegy,én megyek.
És elviharzottam.Kuroot kerestem.Végigfutottam az egész csarnokot.Majd egy sms-t kaptam.Kuroo:
Elmentünk kajáért,te addig menj haza élet😍Oo köszike,bazdmeg.Te vagy a barátom erre itt hagysz.Nem volt más választásom,hazaballagtam.Útközben bekapcsoltam zenét,majd elgondolkoztam.
Vajon milyen pizzát hoznak?Hoznak salit nekem?Canada Dry-t vesznek üdítőnek?Hoznak Tiramisut?
Felültem buszra és elkezdtem a konzolom nyomkodni.Magamat kizárva a világból.Koncertráltam,hogy végigvihessen.El is felejtettem leszállni.Így sétálnom kellett.Kuroo szemszöge
Holnap van Kenma szülinapja,tökre elfelejtette.Megvettem a tortát,díszítőcuccokat,és egy különleges ajándékot.Bokutoéktól is ezt kapja,szóóval.Ja.
A szülei is belesegítettek,nem sokkal.De aztmondták,ezt közöljem majd vele.Bokuto szemszöge
-Nade Akaashi!Arról volt szó,hogyha hazaérünk folytatjuk!-fontam össze magam előtt a kezeim.
-De készülődni kell.Meg minden tudod...-forgatta a szemét.
Durcás vagyok.Tch.Kenma szemszöge
Szép lassan hazaértem
-Kenmaaa!Kész a kaja.-szólt Akaashi.Megvacsiztunk és lefeküdtünk aludni.Pihe puha ágyikó és Kuroo.Minden vágyam.Plusz egy Psp.
*másnap reggel*
Visszaszámolnak.Milyen nap is van...?
-BOLDOG SZÜLINAPOOOT!-üvölti Kuroo és Bokuto,miközben Akaashi,mint egy boldog anyuka szép halkan és mosolyogva mondja.
Én épphogy kinyitom a csipás szemecském,de egyből lerángatnak a konyhába.
-A kedvencedet csináltam.-vigyorgott Bokuto.
-Gofri?-vontam fel egyik szemöldököm.
Basszus,utálom a gofrit...Honnan szedték,hogy szeretem?!Mindegy,telenyomom nutellával és tejszínhabbal,hátha nem érzem.Próbálok nem undorodó fejet vágni,de nagyon nehezemre esik.Végül egy halovány mosoly és egy rohadt nagy sóhajjal lenyomom a torkomon a falat gofrit.
-Ízlik?-néz rám kerek szemekkel Bokuto.
Csak egy 'like' jelet mutatok a kezemmel és próbálok nem hányni.Hosszú lesz ez a naaap...Helahela embőckéiiiim.Bocsi a kisebb szünetért...
Sulivan tudjátooook
Szeriii van és minden kiri😀💝
Próbálok írni részeket mindkettőre:333
YOU ARE READING
I got stuck to you
Fanfiction-Maradj velem,kérlek!-motyogtam. A kapitányunk hirtelen mellém lépett,majd ölelésébe vont. -Zuhanyzunk együtt?-kérdezte Beléptem a zuhany alá,és mint vicces fiúcska hirtelen hideg vizet engedtem a szerelmemre,aki berántott magához,így meztelenül szo...