Emberek ez hihetetlen.Mennyi embernek egyre jàr az agya velem.És amúgy ezen sírtam:)
Kenma szemszöge
Értem mostmár.Szeret.Engem.
Már elengedtek,viszont egy hét múlva be kell mennünk vizsgálatokra.Hazafele ballagtunk.
Beérve a házba egy levelet találtam a az ágyon.
'Kenma!
Tudom,nehéz megbocsátani,de szeretném,ha tudnád,hogy szeretlek.Nagyon.Nem akarlak elveszíteni.
Szerelmed.'Oo.Lefeküdtem az ágyra,majd beraktam egy kis zenét,hogy ellazuljak.Ahogy korábban mondtam,a megcsalás elég csalafinta dolog.A gondolat tényleg beépül a fejedbe,és nehéz felejteni.
Inkább veszek egy zuhanyt,hisz az felfrissít.Vízcseppek ezrei árasztják el testem.Forró a víz,ahol hozzámér,piros lesz a bőröm.
Kuroo szemszöge
Iskola,edzés tanulás.Átlag diákok ugyanolyan unott,érzelemmentes,stresszes arcait látom.
Az iskola nem is több,mint fa és tinta pazarlás.Dogák ezrei árasztanak el ma is.Csak csengessenek már,szabaduljon el a pokol,és mehessek edzésre.Beérve a klubszobába meglátom Levet és Yakut.Baszhkiiih.
-Khm.-krákogtam egyet,hátha észrevesznek.Nem,még mindig nem.-ÖHÖM ÖHÖM.-változtattam a hangerőn,mire mindkettő odakapta a fejét.
Arcaikon rózsák legvörösebb árnyalatai nyíltak.
-Ka-kapitány,ez ne-hem az aminek látszi-ik.-dadogott Lev,mire Yaku megforgatta a szemét.
-De,igen,együtt vagyunk.De kérlek tartsd titokban.-nézett végig a szemembe Yaku.
-Okéoké meg ne öljetek.-tettem fel a kezeim.Erősítés,fogadás,levezetés.Heti egyszer Bokutoék vannak melletünk a tornateremben.
-Tesó!-kiáltott Bokuto.-Hogy megy az edzés?-karolt át.
-Megyeget,de nem tudok koncentrálni.Kenma..
-Megértelek.Ő is rengeteget szenved.Vegyél neki valamit,vagy ilyesmi.Lepdd meg!
-Bokuto-san,kezdünk!-fogta meg vállát Akaashi.
-Mennünk kell,sziaa!~Bekopogtatok a bagoly házába.Kenma nyit ajtót.Nem szólok semmit,csak birtokba veszem ajkait.Engedi és élvezi is.
-Sajnálom.-szakítom meg a csókot és nyomom össze homlokunkat.
Bekönnyezett a szeme,de én lepusziltam a cseppeket.Elmosolyodott majd felemelte a tenyerét.Szerintem jól értelmeztem,ezért..összekulcsoltam az ujjainkat.
-Lennél újra az én szerelmem?-suttogtam a fülébe.
-Örömmel.-kezdett el újra játszani.
A kis hunszut...A rövid de tartalmas réész
ESTÁS LEYENDO
I got stuck to you
Fanfic-Maradj velem,kérlek!-motyogtam. A kapitányunk hirtelen mellém lépett,majd ölelésébe vont. -Zuhanyzunk együtt?-kérdezte Beléptem a zuhany alá,és mint vicces fiúcska hirtelen hideg vizet engedtem a szerelmemre,aki berántott magához,így meztelenül szo...