->4.->mi lenne ha..?

1K 75 13
                                    

Kenma szemszöge

Kuroo karjai jözött vagyok,biztonságban.Elpirulok, hiszen egy kicsit jobban belegondolok...
Ha mellette vagyok,valami furcsa érzés jàrja àt testem minden porcikàját.Melegség tölt el.
A gátlások eltűnnek,mint reggel a csillagok.Amikor vele lehetek,màs a természeten.Sose puszilnék bele Bokuto vagy esetleg Shoyou hajába.Vajon..Mi ez az érzés?Mi változott velem?

Könnyek töltik el a szemem.Mit kezdenék én Kuroo nélkül?Már rég szétfüveztem volna az agyam,vagy a hullaházban várnék a soromra.

-AKAASHII!Készíts palacsintát nekiiik!-kiabált Bokuto.
-Jövök.-lépett be a feladó és egy gyors csókott nyomott a barátja szájára.
-Mit szeretnétek csinálni ma?-mosolygott ránk a Fukorodani ásza.
-Edzés lesz nekünk..-néztem Kuroora.
Ő csak mosolygott.Ó de még hogyan!Azthiszem,elolvadok..

-Kenma!Kuroo!-szólít minket az edző.-Mi volt ez a 4 napos kihagyás?-vonta fel szemöldökét.
-Családi ügyek.-vàgta rá.
-Úgy tud-
-Igen,MÉG nem vagyunk családtagok.-nem hagyta,hogy befejezze.
Én csak bűnbánóan álltam,viszont kis híja volt,hogy ne fetrengjek a nevetéstől.Vàrtam,mikor fog ordítani,de csak visszaküldött minket játszani.
-Kenma!-hallottam egy ismerős hangot.Lev volt az.-Nem maradnánk egy picit az edzés után gyakorolni?-nézett rám kiskutya szemekkel.Csak halványan bólintottam,majd feladtam a következő játékosnak.

Egyre-egyre fáradtabb vagyok.Az állóképességem fejlődik,de még gyengének érzem magam.Sehol se vagyok Shoyo szintjéhez képest.
A nagy gondolkozásból egy kerek dolog zavarja meg,ami az arcomba repül.Meglátom Yaku ijedt fejét.
-Kenma,j-jólvagy?-dadogott,mire én csak intettem.
-Már megszoktam.-forgattam meg a szemem majd Kuroora néztem,aki halkan kuncogott.

-Megjöttünk!-kiálott Kuroo,amikor beléptünk a küszöbön.Bokuto,mint egy anyuka odaugrott hozzánk és megölelt,stb.
-Mit szeretnétek vacsorára?-lépett be Akaashi.Fáradt arca volt,biztos voltak dolgok Bokutoval...
-Egy melegszenya jó lesz.-motyogtam,majd felsiettem és lezuhanyoztam.
Csak engedtem magamra a forró vizet.Jól esett,megnyugtató volt.A fejem üres volt.Semmi gondolat a jövőmről,életemről...

Kuroo szemszöge

-Hé!Kenma?Ma még kijössz?-dübörögtem a fürdőszobaajtón.
-Jóvanmár!-nyűszített.
Azthiszem,leülhetek nyugodtan,mire kiér,már Bokuto is aludni fog.Akaashival.Uuuuuu...
Egyébként,örülök,hogy végre ez a kettő tökfej összejött.
Mindkét féltől hallottam már dolgokat...

*beszélgetés Bokutoval*throwback*
-Hallod,Kuroo?Nem ismered azt a cuki csajt?-mutatott egy lányra az osztályomból.
-Dehogynem.Ő ott Sheele.-mondtam a lila hajú és szemüveges lányra nézve.-De,ő nem az eseted.Tényleg..Most mi a szar van közted és Akaashi között?
-Semmi?!-nézett rám úgy,mint egy idiótára.
-Hallod..Múltkor RÉSZEGEN,hangsúlyozom RÉSZEGEN mondtad,hogy edzés után csóko-szájbacsapott.Mivan?!
-Nanananana.Én hetero vagyok,Tesó.-vigyorgott.
-Hát okés.

-Akaashi!Hova mész?-futottam utána.A szomorúság csak úgy ütötte a szemem.-Mi történt veled?
-Bokuto..tönkretesz és elegem van.-ült fel motorjára.
-Naa,mi történt?
-Hát...
*throwback*Akaashi szemszöge*

-Bokuto!-szóltam utána.Egy lila hajú lány kezét szorongatta.Fejéről látszott,hogy egy balfék,viszont a kedvesség új értelmet nyer.Nem illenek össze Bokutoval.Bár,lehet csak én gondolom így.-Szeretlek.-majd elfutottam.
Siettem az iskola möge a motoromhoz.Viszont egy ismerős alak kezdett követni.

Kuroo szemszöge

Uh.Bokuto,egyszer megverlek.

Igen,igen aztán Sheele egy picit berágott és bajok voltak.Szétmentek 2 héttel később.
Éés most együtt vannak a kis galambok.
Éés tudom,hogy házzaság lesz.
Hm..
Bárcsak..
Nem,Kuroo te nem vagy ilyen szerencsés.
De mégis...
Mi lenne ha..?

I got stuck to youWhere stories live. Discover now