Capitolul 2

54 4 0
                                    

-Esti tampit?!

-Nu, sunt Justin! Incantat de cunostinta!spune el intinzandu-mi mana.

Ii dau peste mana si se uita cu o fata de catelus la mine.

-Cum sa imi arunci consola pe geam?!

El ridica din umeri. Doamne ajuta-ma sa nu il omor aici.

-Ce ai in capul ala, tarate?!ma rastesc eu la el.

-Nu stiu, dar orice ar fi, mi-e foame!spune el mangaindu-se pe burta.

-Prietene imi pare rau dar o sa mori de foame atunci.

-Du-te dracu!maraie el.

-Tu sa nu te duci pana imi cumperi alta consola. Dupa ai drum liber, fratioare!spun eu si il bat pe umar.

Imi arata degetul mijlociu si pleaca in bucatarie sa gateasca ceva. Realizez ca tocmai am lasat apocalipsa sa se instaleze cand aud alarma de fum. Alerg spre bucatarie si cand deschid usa sunt intampinat de un nor gros si negru de fum.

-Ce ai facut ma aici?!spun eu tusind.

-Omleta, vrei si tu?intreaba el intinzand tigaia cu ceva negru care scoate fum.

-O sa ajung la spitalul de nebuni cu tine!ii zic eu si ies din bucatarie.

-Ce dra...

Mike incepe sa tuseasca de parca si-ar da sufletul si se tine cu o mana de piept.

-Ce ai mai facut tampitule?intreaba el cand se potoleste.

-Omleta, vrei?intreaba Justin cu un zambet inocent pe fata.

Mike isi da ochii peste cap si flutura din mana.

-Sper sa dispara asta in o ora pana incepe petrecerea.

-Mhm.

Mike vine si se aseaza langa mine pe canapea.

-Crezi ca poate dormi pe o patura, afara?intreaba Mike.

-De ce nu?spun eu razand.

-Sa stiti ca va aud!striga Justin din camera alaturata.

-Nu ne pasa!strig eu.

  Pornesc televizorul si schimb canalele pana gasesc ceva interesant. Un meci de tenis. Eh, mai bun decat nimic.

Dupa ceva timp se aude un zgomot ciudat venind din bucatarie. Ii fac semn lui Mike si mergem impreuna spre bucatarie. Deschidem usa si il vedem pe Justin cu ceva in mana.

-Ce faci ma?

-Aspir aerul!spune el si isi da ochii peste cap.

Imi dau o palma peste frunte. Oare poate sa fie mai prost de atat?!

-Si chiar merge!spune el razand.

Da, poate! Nota: niciodata sa nu spui niciodata. Mai ales cand vine vorba de prostia lui Justin.

-Nu imi pasa ce faci si cum faci, dar vreau sa straluceasca bucataria asta pana la petrecere!spune Mike.

-De ce sunt eu ma, menajera?!spune Justin si isi pune mainile in piept.

-Iti dau 10 Dolari!spune el.

-Gata sefu! Lucien arunca-mi prosopu ala, ce stai?! Esti nebun?!

-Da nu vrei si o rochita?intreb eu razand.

-Daca e si o fata imbracata in ea, da!

Imi dau ochii peste cap si plec inapoi in sufragerie. Usa se deschide si pe ea intra...Skyler?!

-Oh, drace!zic eu uitandu-ma la ea.

E imbracata cu o rochie scurta de piele, si foarte stramta. Pe buze are un ruj rosu, care stie ca imi place mie, si are parul lasat liber. Fata asta ma inebuneste. Mike fluiera admirator si imi intorc capul privindu-l cu ura.

-Ce faci iubito?!intreb eu nervos.

-Vin la petrecere, ce ti se pare ca fac?!

-Asa?! Vrei sa te iau pe sus si sa te duc in camera si sa te inchid acolo?!ii soptesc eu.

-Daca imi dai ciocolata, da!spune ea cu fata de catelus si ii se lumineaza privirea.

Ciocolata! Inamicul meu numarul unu.

-Stai aici, sa nu te misti!marai eu.

Incep sa alerg pe scari si caut ca disperatul prin dulap. Ma intorc jos si il vad pe Mike apropiindu-se de Skyler in timp ce aceasta face pasi inapoi pana se apropie de perete.

-Daca pui mana pe un fir de par de al ei, iti rup mana !marai eu.

-Ce imi faci?spune el el si o mangaie pe Skyler pe obraz.

In 2 secunde ajung langa el si ii dau un pumn fix in obraz. Acesta pica pe jos si isi pune mana pe obraz. Pe mine nu m-a durut dar lui cred ca i-a picat un dinte.

-Ce dai ma asa?!

-Ti-am spus sa nu te atingi! Ce e al meu , e al meu! Nu impart nu imprumut!spun eu asezandu-ma in fata lui Skyler.

-Zgarcitule!spune el si urca pe scari in camera lui.

-Iar tu, pune-ti asta pe tine!spun eu si ii intind un hanorac de al meu.

-Bine, tati!spune el privindu-ma cu ura.

Usa se deschide si intra...Ayla?! Doamne Dumnezeule! E imbracata intr-o rochie rosie tot de piele , si ruj negru pe buze.

-Aa, Justin, vino putin!

Justin apare din bucatarie.

-Ce vrei m..

Ma astept sa aud sunetul pe care il scoate maxilarul in contactul cu pamantul, ca in desenele animate, dar e doar tigaia. Justiin are o fata de parca a vazut-o pe Nikki Minaj in costum de baie.

-Inchide gura ca intra..

Nu apuc sa termin propozitia ca Skyler imi trage o palma peste ceafa.

-Musca, iubito! Voiam sa zic musca!spun eu cu un zambet inocent.

-Mhm, sigur!zice ea si isi intoarce privirea spre televizor.

Justin se teleporteaza langa Ayla si o saruta flamand.

-Luati-va o camera!tipa Derek, care apare in capul scarilor.

Ayla se aseaza pe canapea langa Skyler si Justin vine imediat langa ea.

-Mai usor ma, ca o sufoci!zic eu.

-Tu sa taci!spune el si isi flutura degetu aratator spre mine.

Ridic mainile in semn de capitulare.

-Deci, cine e gata de petrecere?!intreaba Justin cu un zambet malefic pe fata.

Destinul ~Volumul II~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum