Capitolul 6

33 3 0
                                    

-Trezeste-te ma!

-Hmm?

Abia imi deschid ochii si soarele imi prajeste retina.

-Ce vrei ma?il intreb eu pe Justin care ma bate la cap sa ma trezesc de zece minute.

-Uite-te la el, cica ce vreau! Bai baiatule avem meci in jumatate de ora si tu dormi pe tine!

-Daca esti chior si nu vezi, dorm pe pat.ii raspund eu linistit asezandu-ma mai comfortabil.

-Bine, tu ai vrut-o!

Pleaca din camera si inchide usa dupa el, lasandu-ma singur in sfarsit. Parca e maicamea.

-Lucien Harington, misca-ti curul ala de lenes ce esti jos din pat pana nu vin eu la tine!tuna vocea antrenorului din tocul usii, spargandu-mi timpanele.

Pleoscai din buze nemultumit si plictisit. Ma ridic alene din pat si ma duc spre baie.

-In zece minute sa fi gata!mai striga el.

Trantesc usa de la baie si, dupa ce scap de haine, intru in cabina si imi fac un dus scurt. Dupa ce ies ma spal pe dinti si imi aranjez parul. Oricum o sa fie stricat de casca dar nu mai conteaza. Imbrac echipamentul si ma duc in sufragerie, unde toata echipa ma astepta.

-Ai terminat, printeso?intreaba Troy.

-Haha. Am ras!spun eu plictisit.

-Sunteti toti?intreaba antrenorul.

-Daa!

-Atunci sa mergem!

******

Ma aflu in vestiarul terenului pe care urma sa jucam. Justin isi face incalzirea, iar eu incerc sa dau de Skyler. E a treizecea oara cand o sun si imi inchide. Simt ca turbez.

-Emotii?intreaba Justin.

-Da-le dracu!

-Aoleu! Da ce patisi?intreaba el prefacandu-se uimit.

-O sun pe Skyler de jumatate de ora si de fiecare data imi inchide. Nu inteleg ce naiba are!

-O fi cu un baiat!spune el si ridica din umeri.

Il lovesc cu pumnul in genunchi si incepe sa se planga ca un copil mic ce e?

-Gradinita sunteti gata?intreaba antrenorul.

-Da!

-Bun! Fiti atenti si concentrativa! Dati ce e mai bun din voi! Stiu ca puteti!

Iesim din vestiar si ajungem la intrarea in stadion. Multimea aclama in timp ce noi ne faceam intrarea spre teren. Ii vedem pe cei de la Lions acolo, cu fetele lor de ingamfati. Le-ar sta bine cu putin machiaj pe la ochi.

-Asezati-va la locurile vostre! Unu, doi, trei!

Arbitrul fluiera iar, Chris prinde imediat mingea. Acesta i-o paseaza lui Justin, care alearga spre mine.

-Prinde!

Imi arunca mingea inainte sa fie doborat de adversari. Alerg cat pot de repede si ajung dupa linie, si marcand un punct. Coechipierii vin la mine si ma ia in brate. Am inceput meciul bine.

Din pacate nu a continuat la fel de bine cum ne-am asteptat. Suntem la egalitate cu adversarii, si mai sunt 3 minute din meci.

-Start!

De data asta adversarii prind mingea si incep sa alerge.

-Troy!tip eu la el.

Troy il blocheaza, doborandu-l. Ii paseaza mingea lui Justin care alerga spre mine. Adrenalina imi curge prin vene cand alerg spre linie. Apar adversari in fata mea dar ii dobor cu umarul. Las mingea jos cand trec de linie. Nici nu apuc sa clipesc caci Justin vine si se arunca pe mine, doborandu-ma. Vin si ceilalti si se arunca peste noi.

Destinul ~Volumul II~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum