Capitolul 4

38 3 4
                                    

-M-am plictisit!o aud pe Skyler zicand de langa mine.

E o petrecere imensa la cea mai populara fratie, iar ea se plictiseste. Cum e posibil asa ceva? Mai bine zis eu ma plictisesc pentru ca ma tine legat ca in lesa. Of, berea aia parca imi face cu ochiul.

-Du-te la Ayla! Faceti si voi chestii de fete! Unghii, par, orice.

Sta putin sa se gandeasca.

-Nu!raspunde ea prompt.

-De ce?intreb dezamagit.

-Poate faci prostii!spune ea si ma fixeaza cu o privire naucitoare.

Imi reprim dorinta de a imi da ochii peste cap.

-Nu fac nimic, iubito!

-Bine! Dar daca faci ceva, te castrez!zice ea si flutura amenintator degetul aratator.

Ridic mainile in semn de capitulare. O cred in stare. Dar ar fii un dezavantaj si pentru ea.

-Bine, pa!zice ea si iese din bucatarie, miscandu-si soldurile intentionat.

Femeia asta ma inebuneste. Ma duc spre Justin care statea cu Ayla. Justin o tinea captiva intr-un colt.

-Ayla, du-te sa stai cu Skyler!zic eu plictisit.
 
  Se opresc din sarutat si se intorc spre mine.

-Ce?intreaba Ayla.

-Eu zic ca nu esti surda!

-Mai usor amice! Poate iti da un pumn de te teleportezi. Crede-ma am incercat pe pielea mea.

  Imi dau ochii peste cap si flutur din mana.

-De ce?intreaba Ayla.

-Vreau sa petrec si eu timp cu unicul si prea iubitul meu prieten, Justin!spun eu luandu-l de dupa umeri.

-Aa...amice? Cat ai baut?intreaba Justin.

Deocamdata nimic. Deocamdata..

Il ciup de umar ca sa inteleaga ce vreau sa zic.

-De ce nu te duci? E bine sa mai petreceti si voi niste timp impreuna!zice Justin zambind inocent.

-Atunci poti sa iti iei "Adio" de la planurile noastre!zice Ayla si iese ca un uragan din casa.

-Tampitule!zice Justin si ma impinge. Tu stii ce planuri aveam?!

-Nici nu vreau sa imi imaginez!ii raspund eu.

-Ce vrei?mormaie el.

-Sa te distrezi! Zici ca esti casatorit!ma rastesc eu la el.

-De parca eu sunt ala care a fraierit-o pe iubita lui sa plece ca sa ma imbat ca porcul.

Deschid gura sa protestez dar are dreptate. Ii zambesc inocent si ridic din umeri.

-Te sustin!zice el si incepe sa zambeasca.

  -Asa credeam si eu!

Ne ducem spre un grup de langa butoiul de bere. Il intorc pe Justin cu susul in jos si il tin de picioare, in timp ce bea bere.

-Bea! Bea! Bea!striga oamenii din jurul nostru.

  Justin bea jumate din bidon, apoi il las jos.

-Bravo, frate!zic eu si ridic palma.

-Lucien ti-ai cumparat maini?

-Ce?

-De ce ai trei?!

Incep sa rad si il bat pe umar.

-Sunt mandru de tine!

Fac si eu la fel ca Justin, si termin bidonul. Cand Mike ma lasa jos camera parca se invarte cu mine. Merg spre canapea, razand. Ma asez pe canapea si ma uit la multimea de studenti care danseaza in sufragerie. Deodata vine o blonda mai mult dezbracata decat imbracata si se aseaza la mine in poala, cu picioarele pe langa mine. Incepe sa danseze lasciv, si se freaca de mine. Sanii ei generosi imi inunda toata privirea. O prind de spate si o trag mai aproape. Incepe sa ma sarute pe gat, animalic. Inchid ochii si vad camera mea de acasa. Respir greu si, cand ma uit in jur, vad un corp asezat peste mine. Nici o bucata textila nu ii acoperea pielea fina, ca de catifea. O intorc cu capul spre mine si o vad pe Skyler. Oh, Doamne! Skyler! Deschid ochii si o vad pe blonda care incepuse sa imi pipaie pieptul. Ce dracu fac?! O imping de pe mine, si ma ridic ca ars de pe canapea. Ma duc in camera mea si incui usa dupa mine, in caz ca se gandeste cineva sa intre. Ma asez pe pat si privesc tavanul. Cum am putut face asta?! La dracu! Lovesc perna cu pumnul, apoi o arunc in peretele din fata mea. Acum nu mai am nici perna!  Ma intind mai bine in pat, dar parca asi sta pe cuie. Oare Justin a facut ceva? Skyler mai e cum mai e, dar Ayla sigur nu il mai lasa viu. Sper sa isi foloseasca creierul ala macar o data in viata. Eu si ideile mele tampite.

  **Justin P.O.V.**

  O ridic pe sus pe bruneta de langa mine, care imi saruta gatul, si urc cu ea scarile. Incerc sa deschid usa camerei dar e blocata! La naiba! O lovesc cu umarul de cateva ori si se deschide. O inchid cu piciorul, si o asez pe fata de pe mime, pe pat. Incep sa imi dau tricoul jos si ma asez peste ea. Continua sa imi sarute gatul.

-Oh, Ayla!zic eu ca o soapta.

-Ayla?! Cine e Ayla?!aud un glas pitigaiat.

Cine e Ayla?Hmm.. La dracu! La naiba! Oh, Doamne! Ayla! Sunt mort.

-Iubita mea! Iesi afara!strig eu la bruneta din patul meu.

  Aceasta se ridica din pat si iese ca o furtuna din camera.

Ma castreaza. Oh, Doamne!

Ma trantesc pe pat si imi bag capul in perna.

-Sunt un idiot!

Arunc perna in celalalt colt al camerei, cu toata puterea mea. Noroc ca nu s-a spart vaza de pe masa.

Usa se deschide si pe ea intra Mike tinand o blonda in brate, devorand-o de vie.

-Iesi dracului afara!tip eu la el.

Face ochii mari, surprins, apoi incepe sa rada. Iese afara din camera, urmat de noua lui aventura de o noapte. Sper ca Lucien sa nu fi facut ceva rau. Parca il vad pe canapea. La ce memorie are Skyler, la batranete nu o sa ii aduca un pahar de apa si o sa ii zica "mai stii cand m-ai trimis cu Ayla ca sa poti tu sa iti faci de cap cu fufele alea?". Incep sa rad singur la gandul asta.

Ayla nu trebuie sa stie despre asta!

Destinul ~Volumul II~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum