Capitolul 28

23 3 0
                                    

-Cum adica ti s-a rupt apa?!intreaba Lucien speriat.

-Luciem, nasc!

  Lucien trage imediat pe dreapta, obtinand niste claxoane puternice din partea celor din spate. Se intoarce spre mine.

-Aa..acum?!

-Da, acum!spun eu gemand de durere.

  -Dar mai sunt trei zile!

  -Lucien, nasc acum! Ce nu e clar?!

-Inspira, expira! O sa fie bine, ok?!

  Incerc sa nu tip de durere ca sa nu il ingrijorez si mai mult pe Lucien. Picaturi de sudoare ii strabat fruntea. Porneste masina si mergem direct se spital. Simt ca mor. Imi amortesc picioarele de la atata durere. Lucien imi tine strans mana si o saruta din cand in cand.

-Rezista iubito!

  O contractie puternica ma loveste din plin, iar tipatul imi iese fara sa vreau. Observ ca masina incetineste treptat.

-Lucien?! De ce incetinim?!

-La dracu! Nu acum! Agh, baga-mi-as!

Masina se opreste de tot si nu vrea sa mai porneasca. Lucien loveste nervos volanul cu pumnul.

-Masina tampita!

-S-suna-l! Aaagh! P-pe Justin!ii spun eu.

Lucien isi scoate imediat telefonul din buzunar si il apeleaza rapid pe Justin.

-Alo?! Am nevoie sa vi urgent!....I s-a rupt apa lui Skyler!....Adica naste, tampitule!....Mi s-a oprit motorul si nu mai porneste!.....La fostul Club X!....Grabeste-te!

  Inchide telefonul si il pune inapoi in buzunar.

-Lucien!tip eu cand simt alta contractie venind.

  Il strang de mana cat pot de tare.

-Rezista, iubito! Stiu ca esti puternica!ma incurajeaza el punandu-mi mana pe burta si mangaind-o incet.

-Aghh!

-Hai mai repede, Justin!

  Dupa doua minute vad masina lui Justin apropiindu-se de noi. Ayla coboara repede din masina si vine spre noi. Lucien iese si el din masina.

-Oh, doamne, Skyler!zice Ayla apucandu-mi bratul.

-Hai sa o ajutam sa merga pana la masina!zice Lucien apucandu-ma si de celalalt brat.

  Cand ma ridic in picioare simt ca lesin din cauza durerii puternice.

-Aggh! La dracu!

  Justin deschide portiera si Lucien ma aseaza pe bancheta din spate. Lucien imi cuprinde mana tinand-o la buzele lui, iar Ayla o cuprinde pe cealalta, mangaind-o usor.

-O sa fie bine, Skyler!zice ea.

  Cand alta contractie soseste, tipatul meu il face pe Justin sa tresare. Al dracu de spital! Nu puteau sa il puna si ei mai aproape?! Cred ca nasc copilul in masina pana ajungem la spital. Dupa cinci minute vad spitalul. Ma simt atat de slabita, incat cred ca o sa lesin pana la urma. Justin parcheaza rapid, iar Ayla se duce sa cheme asistentele de la Urgente. Lucien si Justin ma ajuta sa ma dau jos din masina. Doua asistente se indreapta spre noi cu o targa. Ma aseaza pe ea, si alearga spre spital. In tot acest timp, Lucien nu imi da drumul la mana.

-Fii tare, iubito! Te iubesc!

  Ma duc direct spre sala de nasteri. Inima imi bate cu putere in piept, si simt o frica de nedescris. Mainile imi tremura de emotii, si simt cum mi se usuca gura. Asistentele ma schimba rapid intr-o pijama de spital. Apare si doctorul, care decide sa il lase doar pe Lucien inauntru. Imi face un control rapid.

Destinul ~Volumul II~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum