Capitolul 5

35 4 0
                                    

Ma trezesc dimineata cu o migrena oribila. Imi frec tamplele in incercarea de a diminua durerea. Cineva bate la usa, iar apoi deschide.

-Doare rau?intreaba Justin, asezandu-de langa mine.

-Mhm.

-Si pe mine. Tu si ideile tale de cacat!maraie el.

I-as spune cate ceva dar imi dau seama ca are dreptate. Am avut o idee tampita.

-Ce ai facut aseara?intreaba Justin.

-Nimic prea rau.

-Adica?

-Adica doar a venit o tipa si s-a pus la mine in brate, si a inceput sa ma sarute pe gat. Dar nu mai mult de atat!

-A..ups.

-Ce ai facut idiotule?

-Pai...era sa ma culc cu o fata.

Imi masez baza nasului. Simt ca imi crapa capul.

-Nu mai beau in viata mea!zic eu.

-Nici eu!ma aproba Justin.

Usa se deschide si pe ea intra Troy.

-La masa, betivanilor!zice el razand.

-Du-te dracu!sopteste Justin.

Gem usor cand ma ridic din pat si ma sprijin de noptiera.

-Hai aici!zice Troy si imi pun mana pe umerii lui.

La fel face si Justin.

-Frate, aveti 200 de kilograme!zice el.

-Cam asa ceva!zice Justin si ridica din umeri.

Troy se uita ingrozit la noi. N-ai ce sa faci daca jucam fotbal. Troy ne aseaza pe scaune si rasufla usurat, punandu-si mainile pe genunchi. Mike e in aceeasi situatie ca noi. In fata avem un blol plin de lapte cu cereale.

-Realizati ca in 3 ore aveti meci, si voua va crapa capul, nu?intreaba Troy.

Scuip cerealele din gura, iar Justin se ineaca. La naiba! Am uitat complet! Firar sa fie!

-Daca nu imi dai o pastila acum, te bag cu capul in toaleta!ma ameninta Justin.

-Da ce ma, ai impresia ca pe mine nu ma doare capul?

-Nu imi pasa, a ta a fost ideea!zice el si se stramba la mine.

-Alo! Gradinita! Gata cu galagia!zice Troy.

-Du-te dracu!marai eu la el.

El rade si ridica mainile in semn de capitulare. Scoate din sertar o cutie de pastile si o arunca pe masa. Ne luam fiecare cate una si ne asezam pe canapea in sufragerie.

-Ba, Lucien!

-Ce vrei ma?

-Hai sa ne pregatim de meci!

Ma ridic de pe canapea si urc in camera mea. Imi fac repede un dus rece, apoi imi imbrac echipamentul. Mai e jumatate de ora. Imi fac bagajul, mai trec douazeci de minute. Bat la usa lui Justin si vad ca nu raspunde.

-Misca-te cretinule, ca intarziem!tip eu la el.

-Cretin esti tu, ma!tipa si el.

Imediat iese cu bagajul in mana si ma ocoleste, iesind din casa.

-Eu conduc pana la scoala!zic eu.

-Bine!

Ne urcam in masina mea si conduc spre scoala.

-Mai usor tampitule, ca ma omori!tipa Justin tinandu-se de scaun.

Pe mine ma bufneste rasul. Ajungem cu bine la scoala, unde ne asteapta antrenorul, si ceilalti jucatori.

-Credeam ca nu mai ajungeti odata!bufneste antrenorul dandu-si ochii peste cap.

Urcam in autocar si ne asezam in fata. Nu am chef de prostii din spate. In spatele nostru stau Mike si Jake.

Imi scot telefonul si incep sa ma joc, pentru a trece timpul mai repede. Trei ore avem de mers.

-Lucien?intreaba Justin.

-Ce vrei?

-Mi-e foame!zic el.

-Si ce sunt eu ma?! Ma-ta?

-Daca esti asa cu nervi in fund mai bine nu te intrebam!zice el si imi intoarce spatele.

Doi ani are, nu mai mult. Migrena inca nu mi-a disparut complet, asa ca imi sprijin capul de geam si incerc sa adorm.

-Justin!

Nu ma aude.

-Justin?spun eu si il lovesc usor in picior.

Nu ma baga in seama. Firar sa fie!

-Na, mai!spun eu si ii arunc un sandwich pe care l-am facut azi dimineata.

Imediat i se lumineaza fata si ii sclipesc ochii. Parca e Skyler cand ii spun ca am mancare. Jur! Imi apuca sandwich-ul din maini si incepe sa manance.

-Da-mi si mie perna ta pentru gat!ii spun eu.

El cauta prin bagaj, si imi arunca perna. O pun in jurul gatului si imi las capul pe spate. Asa e mai bine. Inchid ochii si incerc sa adorm.

-Jos toata lumea!tipa antrenorul.

Isi bate joc de mine? Mai aveam putin si adormeam. Lasa ca adorm in camera. Cobor din autobuz si imi scot telefonul sa o sun pe Skyler. Am uitat sa ii zic ca plec. O apelez, dar imi inchide. O mai sun odata, dar imi inchide din nou. Poate are treaba. Imi iau bagajul si ma indrept spre pensiune.

-Lucien, tu imparti camera cu Justin!

Il iau pe Justin si mergem impreuna in camera. Ma trantesc in pat si incerc iar sa adorm, dar sunetul telefonului lui Justin rasuna in toata camera.

-Lucien, avem probleme!zice el cu o fata ingrozita spre mine.

Intoarce telefonul si vad scris mare pe ecran "Ayla". Doamne ajuta-l! Da telefonul pe speaker.

-Da, iubito!zice el.

-Justin Hunter!tipa Ayla.

Justin se uita ingrozit la mine.

-Da, iubito?intreaba el cu voce gatuita.

-Unde mama naibii esti?

-Avem meci, iubito!

-Si eu de ce nu stiam?intreaba ea.

-Sincer, nici eu nu stiam!

-Altadata sa anunti cand pleci, ca sa nu te caut ca disperata prin tot campusul!tipa ea.

-Bine! Hai ca nu pot sa vorbesc, sunt obosit!

-Sigur! Pa!

Inchide, apoi rasufla usurat. Imi sterg fruntea cu mana si ma intind mai bine in pat.

-Nu a aflat!zice el.

-Inca!

Justin arunca cu o perna in mine.

-Bine ,bine, gata! Lasa-ma sa dorm!

-Somn usor!zice el ironic.

Destinul ~Volumul II~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum