Capitolul 20

45 3 0
                                    

*Ayla P.O.V.*

-Misca-te femeie odata!il aud pe Justin tipand dincolo de usa.

Cred ca stau de mai bine de doua ore in baie. Fetele au nevoie de timp ca sa fie frumoase, nu?

-Daca nu iesi odata, ma pis pe covor!tipa el.

Incep sa rad.

-Imediat! Mai ai de pus rimelul si ies!

-Ugh!

Barbatii. Niciodata nu ne inteleg. Arunc o ultima privire in oglinda. Ah, sunt cea mai talentata persoana. Imi fac cu ochiul in oglinda apoi deschid usa.

-In sfarsit! Ce ai pe fata?!spune Justin uitandu-se la mine ca la masini straine.

-Frumusete!

-Nu, peste aia!

-Du-te de aici!spun impingandu-l in baie.

Justin niciodata nu a fost de acord sa ma machiez. Cum sa stau departe de iubirile mele? Doamne fereste!

Deschid bagajul sa ma asigur ca am luat tot, apoi, dupa ce bag si incarcatoarele il inchid la loc. Justin iese si el din baie.

-Esti gata, Cenusareasa?spune el ironic.

-Daa!spun eu zambind ca un copil.

Iesim pe usa si dam nas in nas cu Skyler si Lucien. Skyler pare agitata, asa ca o opresc putin.

-Esti bine?o intreb eu.

-Aa..da. Stii tu cum e cu excursiile! Mereu am emotii!

-Mhm.

Simt ca e ceva putred la mijloc, dar o las in pace. Deocamdata. Justin si Lucien duc bagajele in masini. Ne-am hotarat sa plecam cu doua masini. In prima suntem eu, Lucien, Skyler si Justin, iar in a doua Mary, Abby, Alex si Matt.

-Sa stati mereu aproape de noi!spune Matt.

Baietii o sa faca cu schimbul la volan. Primele trei ore conduce Lucien, iar urmatoarele trej, Justin. La fel si la ceilalti. Prima data Matt apoi Alex.

-Drum bun!

Ne urcam in masina. Eu si Justin in spate, iar porumbeii ceilalti in fata.

-Sunteti gata?ne intreaba Lucien.

-Daaaa!tipam toti.

Pornim la drum.

*****

M-am plictisit ingrozitor. Si au trecut doar doua ore. Justin se joaca pe telefon. La radio vine melodia mea preferata. Si a lui Skyler.

-Baby all I want is youuu!incepe Skyler.

-In the midle of the night! Yeah, yeah!continui eu.

Baietii incep sa rada de mini concertul nostru. Lucien incepe si el sa fredoneze melodia. Justin tot pe telefon e. I-l iau din mana.

-Hei! Ce crezi ca faci?spune el incruntandu-se la mine.

-Tot ce faci e sa stai pe telefon! Traieste si tu putin, omule!spun eu dandu-i telefonul lui Skyler, care il apuca imediat.

-Scuteste-ma!

Ce naiba de intampla cu el?!

-Eu nu am plecat in excursie ca sa ma enervez ca ai tu toane proaste. Imi strici toata distractia!

-Imi pare rau daca asta crezi tu! Mai bine ramaneam acasa!spune el intorcandu-se cu spatele la mine.

-Hei! Hei! Hei! Ce se intampla acolo in spate?!intreaba Lucien aruncand o privire in oglinda, apoi revine cu ochii la drum.

Destinul ~Volumul II~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum