Capitolul 22

31 3 0
                                    

   Deja s-a intunecat afara. Traversez strada si merg in fata. Habar nu am unde e cabana, dar stiu ca e pe la marginea orasului parca. Peste strada e o discoteca, si se aude atat de tare muzica, incat cred ca imi sangereaza urechiile. Bate vantul si se face din ce in ce mai frig. In fata mea, la trei pasi,  e un grup de baieti, care au in mana cate o sticla de bere sau energizant. Nu vreau sa trec pe langa ei, asa ca ma intorc sa traversez strada.

  -Unde crezi ca pleci, papusa?spune unul dintre ei venind spre mine.

  Sangele imi ingheata in vene, iar inima incepe sa imi bata mai repede. De ce stai, Skyler?Fugi! Pleaca de aici!

   Cand incerc sa fac alt pas ma apuca de mana si ma trage inapoi. Duhnea a bautura si a tutun. Ma trage dupa el spre grupul de baieti.

-Lasa-ma in pace!

  -Baieti, am prins o prada noua!

  Toti il aclama si fluiera. Un alt baiat ma prinde de cealalta mana si ma duc spre un gang.

  -Lasa-ti-ma!

  Ma zbat, dar degeaba. Cand ajungem in gang incep sa imi dea paltonul jos, aruncand-ul mai incolo. Unul incepe sa ma pipaie, in timp ce altul imi rupa bluza, dand-o jos de pe mine.

  -Ce o sa ma distrez noaptea asta cu tine!spune cel care ma pipaie.

-Ia-ti mana de pe mine, javra!spun eu lovindu-l cu genunchiul intre picioare.

  Acesta se da in spate, tinandu-si mainile la locul lovit.

  -Asta e mica si a dracu!spune altul mai tanar, venind spre mine.

  Cred ca avea 17-18 ani, nu mai mult.

-Sun la politie!spun eu.

  -Cu ce? Cu asta?

  Un baiat imi flutura telefonul in fata, apoi il arunca pe jos, calcand cu piciorul peste el.

   Vine spre mine si cel dinainte, pe care l-am lovit.

  -Catea!spune el dandu-mi un pumn in obraz de toata frumusetea.

  In timp ce doi ma tin, altul imi da pantaloni jos, apoi pantofii. Am ramas doar in lenjerie. Frica mi se instaleaza in tor corpul, trimitand semnale de alarma. De data asta nu mai e nimeni sa ma salveze. Lacrimile imi curg pe obraji. Copilul meu..

   -Ajutor!tip cat pot de tare.

  -Taci dracului din gura!spune unul dintre ei si imi mai da una.

   Cel tanar vine in fata mea, pipaindu-ma si dandu-mi sutienul jos, in timp ce ma saruta pe gat. Raman paralizata. Nu pot sa fac nimic. Ei sunt cinci, eu sunt una. Inchid ochii si ii simt mainile plimbandu-se in voie pe fundul meu. De ce dracu am plecat eu singura?Trebuia sa stau acasa! Incepe sa traga de chiloti, dar apoi se opreste. Se aud maraituri si tipete nervoase, apoi lovituri. Deschid ochii si il vad pe Nick care incepe sa ii bata pe cei doi. Unul fugise deja, iar ceilalti doi inca ma tineau. Dupa ce ii lasa pe jos, inconstienti, se indreapta spre mine.

   -Da-i drumul!maraie el.

  Nu l-am mai vazut niciodata atat de nervos ca acum. Dar nu pot sa am nici o reactie. Aproape ca nici nu mai respir. Dupa ce primesc si ei un pumn, fug, dandu-mi drumul. Eu stau acolo imtepenita uitandu-ma in gol.

-Skyler?! Skyler esti bine?! Ti-au facut ceva?! La dracu!spune Nick panicat si nervos. Ia asta!

  Isi da geaca jos si o pune pe mine, inchizand-o.

-Te duc eu acasa. Unde stai?

  Ridic simplu din umeri.

-Bine, hai ca gasim noi.

Destinul ~Volumul II~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum