Capitolul 33

22 3 0
                                    

    *Justin P.O.V.*

-Hai iubito, trezeste-te!soptesc eu miscand usor de Ayla in incercarea de a o trezi.

-De ce?maraie ea pe jumatate adormita.

-Pentru ca trebuie sa mergem la doctor! Hai, Ayla!

-Mmm!

Ayla se ridica din pat incruntata si se aseaza pe marginea patului frecandu-se la ochi.

-Asa, in sfarsit!soun eu rasufland usurat.

-Ma duc sa ma machiez.

-O! Nu, nu, nu, domnisoara! Nici un machiaj!

-Justin te-ai tampit de tot?tipa ea.

-Nu avem timp de prostii! In jumatate de ora trebuie sa iti misti fundul ala in dus, apoi sa te imbraci si dupa mergem. M-ai inteles?

-Nu.

Oftez exasperat si imi las capul pe spate. Nu am cum cu ea.

-Ayla...

-Hm?spune ea intorcandu-se spre dulap pentru a isi lua haine.

-Sa stii ca si eu am la fel de multe emotii ca tine. Si la cat de stresat sunt nu trebuie sa mai faci si tu fite de diva.

-O zici de parca ai purta tu copilul!spune ea sagetandu-ma cu privirea.

  Oftez adanc si inchid ochii. Simt niste manute mici si reci pe pieptul meu si deschid imediat ochii. Era Ayla.

-Imi pare rau...

Ii zambesc cald iar apoi o sartut.

-Nu-i nimic! Hai, imbraca-te.

Ayla se duce sa se imbrace si la fel fac si eu. De ieri parca nu am stare. Aseara abia daca am dormit o ora. Simt cum imi ard ochii. Mii de ganduri imi stabateau mintea. M-au facut sa realizez ca nu sunt pregatit sa fiu tata. Deloc. Eu planuiam un copil dupa casatorie. Nici casatorie nu voiam. Dar cand am intalint-o pe ea, toate planurile mele s-au dat peste cap. Acea seara in care am aparut ca un erou in ochii ei. Acel bal de neuitat. Mi-a furat privirea din prima secunda. Iar ieri, cand mi-a spus ca e gravida, am crezut ca fac un atac cerebral sau ceva. Abia Astept Justin 2.0. Cred ca o sa inebuneasca saraca Ayla de tot.

-Sunt gata!o aud strigand cand iese din baie.

-Bun, hai sa mergem!

  Coboram si parasim Kappa Sigma. Ii deschid portiera, apoi inconjor masina si ma urc la volan. Ayla nu zice nimic pe drum. O vad agitata si se joaca incontinuu cu mainile. Imi asez o mana peste ale ei si ii zambesc scurt.

  Ajungem la spital si ne ducem la receptie.

-Buna ziua!

-Buna frumosilor!zice doamna invarsta de la receptie. Cu ce va pot ajuta?

-Stiti cumva unde este cabinetul doctorului Wheel?

-Aa, imediat!

Femeia isi indreapta atentia spre calculator si tasteaza repede ceva. Dupa ce ne spune salonul si ne ureaza succes plecam. Bat politicos la usa, iar cand aud "intrati!" deschid usa. Un doctor de varsta mijlocie statea in fata unui calculator. Cand ne vede se ridica si vine spre noi.

-Buna ziua!zicem noi salutandu-l politicos.

-Buna ziua! Ce va aduce pe la mine astazi, porumbelilor?

Ayla se inroseste si isi framanta buzele. Ii cuprind spatele cu o mana si o trag mai aproape.

-Iubita mea este gravida si dorim sa aflam mai multe detalii despre sarcina ei!

Destinul ~Volumul II~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum