-Ce?! O aud pe Abby zbierand prin camera, ridicandu-se din pat si indreptandu-se spre usa. Il omor!
Noroc ca apuc sa o prind de picior.
-Da-mi drumul!zice ea si scutura din picior.
-Nici de-a dracu'!
Ayla se pune in fafa usii.
-Ma duc doar sa vorbesc frumos cu el, atat. Jur!spune si ridica mainile in semn de predare.
-Bine..
-Dar vreau sa fim singuri!spune ea.
-Sigur! S-o crezi tu!
-Te rog foarte frumos!
Ii fac semne disperate Aylei in semn de nu, dar nu ma asculta si ii da drumul.
-Si nu iese nimeni din aceasta camera!spune Ayla si se lasa in jos pe usa pana cand ajunge la podea.
Toate stam ca pe ace. Jos e o liniste infricosatoare. Ori l-a omorat deja, ori l-a sechestrat, urmand sa il tortureze pana la moarte.
-Aaaau!se aude de jos si sarim ca arse.
Coboram scarile cu repeziciune. Ceea ce vad in sufragerie ma lasa cu gura deschisa. Abby era pe spatele lui Matt si il tragea de par, mai sa ii smulga si creierul, iar Matt saracul tipa ca din gura de sarpe.
-Ce dra-
Lucien si Justin apar si ei pe usa, iar cand vad ce se intampla, se tavalesc pe jos de ras. Justin isi sterge lacrimile cu mana, iar Lucien se tine de perete, pentru a nu pica pe jos.
-Presimt al treilea razboi mondial!zice Lucien.
-Pana nu ia tigaia, tot degeaba!spune Justin.
-Luati-o pe nebuna asta de pe mine! Aju-auuu!
-Gata, Xena, destul!zice Ayla si o trage de pe saracul baiat.
Dar cand ma gandesc ce i-a facut, mai ca imi vine sa ii dau si eu un pumn in fata.
Matt isi sprijina mainile pe genunchi si rasufla usurat.
-Acum e momentul cand ma joc de-a Doctor Love!spun eu si ma asez pe canape, facandu-le semn sa se aseze pe cea din fata mea. Se aseaza ascultatori, iar ceilalti pleaca in camere sau pe afara.
-Bun! Sa o luam cu inceputul!
Amandoi incep sa vorbeasca unul peste altul, si nu inteleg nimic.
-Stop! Stop! Matt esti primul.
-Deci, am fost la ziua unei fete, Dia-
-Daca ii mai rostesti numele, te bat cu tigaia!tipa Abby.
-Oh pentru numele lui Dumnezeu, Abby taci odata sau iti lipesc gura cu superglue!spun eu. Continua, Matt!
-Pe fata asta o chema Dianna. Si am fost la ziua ei, unde am vazut-o pe Abigail in compania unui baiat, si dadeau pe gat un shot pe minut.
Ii arunc o privire urata lu Abby care isi lasa capul in jos.
-Asa ca, m-am dus la bar si am baut pana nu am mai stiut cum ma cheama. Mai bine decat sa fac scandal acolo. Abia ma mai tineam pe picioare, dar m-am dus sa dansez. Eram inconjurat de fete, dar nu mi-a pasat de nici una. Atunci a aparut Dianna. Ca sa intelegi si tu ceva, Dianna si Abigail nu se suporta delic, deoarece intr-o zi la scoala Abigail a zis ceva si i-a facut pe toti sa rada de Dianna, chiar daca Dianna e cea mai populara fata. Iar de atunci, se tot da pe langa mine si se agata de mine ca o liana. Bun, si a venit atunci la mine, s-a lipit de mine si a inceput sa danseze. Dupa cateva minute, m-a tras spre camera ei. A inceput sa isi desfaca rochia. Si am intrebat-o ce face, ea zicand ca vrea sa se culce cu mine. I-am zis ca am iubita!spune el si ii arunca o privire lui Abby, care avea obrajii rosii si ochii plini de lacrimi. Dar nu m-a ascultat, nebuna! M-a tras de mana si am picat peste ea. Cred ca i-am spart si un silicon cand am picat. Iar apoi ne-a vazut Abigail si a inceput sa fuga si sa planga, nelasandu-ma sa ii explic ce se intamplase.
-Bun, deci in concluzie, trebuie sa va impacati. Acum!
-Nu!spune Abby.
-Uite, Abby si Lucien m-a inselat.
-Ba nu e adevarat!striga Lucien, cu jumatate de corp in camera, jumatate pe hol.
-Si l-am iertat. Pentru ca il iubesc, si il vreau aproape.
-Si eu pe tine!striga el.
-Daca nu vrei sa te impaci cu el, asta inseamna ca nu il iubesti. Dar, te-ai minti singura daca ai spune asta.
-Mathias..eu te iubesc, mult, si nu stiu ce as face fara tine!spune ea.
-Si eu, foarte mult, dar ai un orgoliu..
Abby il loveste cu perna si incepem toti sa radem.
-Bun, vreau cate 5 dolari de la fiecare!spun eu.
Amandoi se uita la mine de parca ar fi vazut un strigoi.
-Ce? Am si eu nevoie de bani!spun si ridic din umeri.
Imi dau amandoi banii, si ma ridic de pe canapea, ducandu-ma in camera cu ceilalti.
-Deci?intreaba ei cu sufletul la gura.
-S-au impacat!spun eu.
-Bravo, iubire!spune Lucien si vine sa ma sarute.
-O! Nu asa de repede Mr!spun si il imping mai in spate.
Toata lumea se uita la noi crispata. Probabil se gandesc ca acum incepe al patrulea razboi mondial. Pai, cine stie, ramane de vazut.
-A..eu ma duc sa..am o programare la...spa!spune Mary.
-Da, si eu merg cu ea!spune Abby si ies din camera.
-Vreau si eu sa ma duc cu ele! Succes frate!spune Justin si il bate usor pe umar.
-Deci? Ce s-a intamplat?spune Lucien cu un zambet tampit pe fata.
-Trebuie sa vorbim!spun eu serioasa.
CITEȘTI
Destinul ~Volumul II~
Teen Fiction"Iubirea este sentimentul care te face sa traiesti" Acum ajunsa la facultate, Skyler Adams trece printr-o noua serie de obstcole, puse in calea relatiei cu Lucien. Oare o sa treaca peste ele? Impreuna? A doua carte din trilogia "Destinul".