Au trecut doua ore de cand tot astept sa se trezeasca cei doi. Deodata telefonul imi vibreaza in buzunar. E Bodhi.
"Hey, amice"
"Hei, Lucien! Eu sunt la voi, dar voi nu sunteti! Ati plecat in oras fara mine?!"
"De fapt, stii ca am avut meciul ala important."
"Asa, si?""In timp ce veneam spre casa lui Skyler i s-a rupt apa. Asa ca am mers la spi-"
"Skyler a nascut?!"
"Mai usor ca ma surzesti!"
"De ce dracu nu m-ati anuntat?! Sunt pe drum!"
Dupa ce spune asta inchide apelul. Se pare ca pe el am uitat sa il anunt. Oricum, cred ca imi uitasem si numele, deci nu e vina mea.
-Mamica s-a trezit! Puteti intra!spune doctorul.
Dupa ce ii multumim intram in salon. In timp ce dormea au mutat-o intr-un salon. Cei patru de reped spre Skyler.
-Hei, mamico!
-Sunteti aici!zice ea zambind larg.
-Doar nu puteam sa lipsim!zice Mary luand-o in brate.
-Unde e micutul?intreaba Matt.
Skyler face semn cu capul in fata. Patutul cu lumina ochiilor mei se afla la capatul patului lui Skyler. Toti se indreapta spre el cu mainile la gura. Baietelul se uita cu ochii lui mari si albastrii cand in stanga cand in dreapta. Isi agita manutele si piciorusele.
-Pot?intreaba Matt indreptandu-si mainile spre el.
-Desigur!
Matt il ridica in brate, iar toti se aduna in jurul lui. Eu ma asez langa Skyler si o sarut cu pofta.
-Hei, amice!spune Matt in timp ce copilul strange in pumn degetul lui Abby.
-Uite ce dragut imi tine degetul! Imi vine sa il mananc!
-Cine e baietel frumos si cuminte? Tu esti! Da, tu esti!spune Matt tuguindu-si buzele si prefacandu-se ca ii mananca mana.
-Ce mic e!zice Alex zambind si tinandu-l de cealalta mana.
-Mai sunt si eu pe aici!spune Skyler facand cu mana.
Imcepem sa radem, apoi o iau toti imbrate. Il preiau eu pe bebe si incep sa il misc usor. Pe usa apare imediat si Bodhi.
-Skyler!zice el venind si luand-o in brate pe micuta mea.
-Hei! Ce mai faci?
-Uite imi revin dupa un soc, tu?
-Ce ai patit?!
-Pai eu stiam ca mai ai trei zile pana sa nasti, si cand mi-a spus Lucien ca ai nascut am crezut ca nu aud bine! Deci, unde e bebe?
-Aici!ii spun eu.
El se intoarce imediat cu fata la mine si cand il vede pe micut in brate la mine i se lumineaza chipul. Il ia la el in brate si ii saruta capul.
-Hei, tu! Te-ai grabit sa ne imbratisezi, nu-i asa?Dupa ce se mai joaca putin cu el i-l da lui Skyler pentru a il alapta.
-Si, cum il cheama?intreaba Bodhi.
Eu ma uit la Skyler si ea la mine ingroziti. Nu i-am ales numele! Cum se poate asa ceva?! E cel mai important lucru!
-Ati uitat da ii alegeti un nume, nu e asa?intreaba Justin punandu-si capul in palma.
CITEȘTI
Destinul ~Volumul II~
Teen Fiction"Iubirea este sentimentul care te face sa traiesti" Acum ajunsa la facultate, Skyler Adams trece printr-o noua serie de obstcole, puse in calea relatiei cu Lucien. Oare o sa treaca peste ele? Impreuna? A doua carte din trilogia "Destinul".