Capitolul 18

29 3 0
                                    

*Lucien P.O.V.*

Astazi este ziua. Dupa ce am lasat-o pe Skyler la camin am sunat-o pe Cheryl spunandu-i ca vreau sa discutam la o cafea. Am ajuns la cafenea si am asteptat-o jumatate de ora. In sfarsit apare. Are un zambet larg pe fata.

-Buna, Lucy!

-Buna!

-Te-ai razgandit?! Stiam eu!

-Asculta, vreau sa mergi cu mine la spital sa faci un test de sarcina!

Zambetul ii piere instantaneu. Se uita la mine uimita, apoi se incrunta.

-Ti-am spus deja ca sunt gravida!

-Iar eu ti-am spus ca nu te cred.

-Asta este! Eu nu fac nici un test!

-Hai sa vorbim civilizat. Daca testul iese pozitiv, sunt de acord sa va mai vizitez. Asta daca e copilul meu.

-Nu fac nici un test!

-Atunci, ramai singura!

Ma ridic de la masa nervos. Nu mai suport sa o vad. O urasc la fel de mult cum am iubito candva.

-Lucy, stai!

Ea ma apuca de mana si nu ma lada sa plec.

-Merg sa fac testul..

A avut un moment de ezitare, ceea ce imi spune ca tor nu e de acord, dar merge doar pentru mine.

-Bine, hai!

Ma apuca de mana, dar mi-o retrag imediat. Nu vreau sa fiu vazut cu ea de mana. Urcam in masina, si ne indreptam direct spre spital. Intram si ne oprim la receptie. Acolo o femeie mai in varsta ne intampina cu un zambet.

-Buna ziua!spun eu.

-Buna, frumosule! Cu ce te pot ajuta?

-Unde se fac teste de sarcina?intreb eu.

Cheryl sta nemiscata langa mine si nu scoate nici un cuvant. Are capul lasat in jos.

-Oh, ce frumos! O noua familie!

O credeam femeie draguta. Mi-am schimbat parerea despre ea. E oarba.

-Nu chiar! Deci?

-La etajul doi, la usa pe care scrie "ginecologie".

-Multumesc!

Ma indrept direct spre scari. Le urc cu viteza, apoi observ ca Cheryl nu mai era langa mine.

-Asteapta-ma si pe mine!spune ea, abia urcand scarile.

Imi dau ochii peste cap, iar cand ajunge la mine, o trag dupa mine pe coridor.

-Mai usor! Nu pot sa tin pasul cu tine!se vaita ea.

-Nu e vina mea ca ai tocuri de douazeci de centimetrii!

In sfarsit gasesc usa de care mi-a zis femeia, si bat politicos la usa.

-Intrati!

Deschid usa si pasesc sfios in cabinetul doctorului. Aparent era un doctor. Mare noroc pe capul lui. Ma cuprinde un sentiment de frica. Daca nu minte? Pai, e momentul sa aflam.

-Buna ziua, dragilor!spune el zambindu-ne.

-Buna ziua!

-Ce va aduce astazi pe la mine?

Esti ginecolog, ce dracu ar putea sa se intample de ajung pe la tine? Mi-am rupt mana. Aia s-a intamplat! Ei, dracie!

-Vreau sa aflu daca aceasta fata este gravida!

Destinul ~Volumul II~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum