Capitolul 19

32 3 0
                                    

  *Skyler P.O.V.*

Imi deschid ochii incet. E dimineata. Unde sunt? Imi ridic capul incet, si observ ca toti suntem toti in sufragerie. Am adormit toti la film. Lucien ma tine pe mine in brate, Mary  sta cu capul pe Abby. Iar jos, pe saltea, Ayla sta pe o parte, lipita de pieptul lui Justin. Awww, sunt atat de frumosi! Iar langa ei, Alex are capul sprijinit de canapea, la picioarele lui Mary. El cred ca a dormit cel mai prost, deoarece sta in sezut. Cand ma uit mai bine, Il vad pe Matt stand cu capul in poala lui, imbratisandu-i mijlocul. Ma bufneste rasul, si nu pot sa ma abtin. Toata lumea treare si se trezeste, in afara de Justin si Matt. Eu rad ca nebuna, iar ceilalti de uita la mine de parca sunt scapata de la azil. Le arat cu mana spre cei doi. Alex se uita in jos si pufneste in ras. Toti radem sa lesinam. Cred ca am si facut pe mine!

  Abby ii da o palma peste cap lui Matt, abtinandu-si rasul?

-Hmm?

-Ma inseli nenorocitule!spume ea, apoi, neabtinandu-se izbucneste iar in ras.

  -Ce?!spune Matt deschizand larg ochii.
 
   Se uita Alex, si imediat ce vede cum a dormit, de ridica instantaneu, lovindu-l si pe Justin din greseala.

-Mmm!spune Justin pe jumatate treaz, dar cred ca pana la urma adoarme la loc.

-Imi pare rau, Alex!spune Matt repede.

-Nu-i nimic!raspunde acesta razand. Au! Gatul meu!

  Alex isi maseaza ceafa, incruntandu-se. Imi imaginez si eu ca il doare la cum a dormit.

-Cine face cafeaua?intreb eu.

-Abby, e randul tau!spune Mary.

-Firar!

Abby se ridica adormita de pe canapea, apoi se duce lenesa spre bucatarie.

  -Ma duc sa o ajut!spune Matt si se retrage si el.

  Ayla ridica mana sa il miste pe Justin, dar Lucien o opreste imediat.

-Stai! Lasa-l! Am o idee. Dar dupa ce beam cafeaua.spune el cascand.

  -Bine.

Dam volumul la televizor mai incet, pentru a nu o trezi pe frumoasa adormita, si ne uitam la stiri, in timp ce asteptam cafeaua. Dupa zece minute, apar si Abby si Mary cu mult doritele si asteptatele cafele. Le bem in liniste, iar apoi Lucien le spune sa se ridice de pe saltea. Toti prind de cate o parte a saltelei si o tarasc prin sufragerie. Bine, exceptand eu. Nu vreau sa il ranesc pe bebe. M-am scuzat spunand ca raman sa duc cestile la bucatarie pentru a le spala si vin si eu dupa. Acestia scot salteaua in curtea din spate. Doamne ce somn adanc are Justin! Probabil m-am fi trezit de prima data cand simteam putina miscare. Din fericire, aseara am reusit sa adorm mai bine, fara nici un stres. Acestia reusesc sa il aduca pana la marginea piscinii. Oh, nu! Saracul Justin! Lucien si Matt imping salteaua pe apa, iar acum, Justin pluteste pe apa. Incepem toti sa radem. Alex se dezbraca, ramanand numai in pantaloni. Mary il soarbe din priviri, muscandu-si buza. Arata bine baiatul, nu gluma. Bravo fata! Alex isi ia avant.

-Booombaaaaa!!

  Apoi sare in apa, langa saltea, stropindu-l pe Justin. Acesta tresare, ridicandu-se in sezut. Era sa se rastoarne la faza asta.

-Ce mama ma-sii?! Lucien!!

   Radem in hohote cu totii. Justin nu pare prea fericit. Saracul!

-Sa vezi ce ti-o iei tu dupa ce ajung pe uscat!

  -Mai vedem noi!spune Alex.

-Copile, stai cuminte!tipa Justin.

   Alex se scufunda, impingand salteaua pe care se afla Justin. Cum era de asteptat, aceasta se rastoarna.

Destinul ~Volumul II~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum