Capitolul 27

21 1 0
                                    

  *Lucien P.O.V.*

-Misca-te mai repede!tip eu.

  Astazi este o zi importanta. Nu, nu naste Skyler. Astazi jucam un meci cu o echipa care se spune ca e cea mai buna. Pe dracu! Nu ne-au vazut pe noi.

  -Azi, Justin!

  In zece minute incepe meciul, iar eu astept dupa Justin, pentru ca nu mai iese odata din baie. Eu i-am zis sa nu isi ia prostie de Shaorma ca asa o sa se intample, dar el nu si nu. Na, poftim!

  -Deci daca in doua secunde nu iesi, intru peste tine si te iau asa cum esti!

  In sfarsit se aude apa, apoi Justin iese.

-Doamne, acum nici sa imi mai fac nevoile linistit nu pot!

-Hai odata!

  O iau pe Skyler de mana si ne urcam in masina. Justin si Ayla vin cu masina lui Justin. Gonesc ca nebunul spre scoala. Cred ca o sa ma bata antrenorul de nu o sa mai stiu de creierii mei. Cand vad scoala parca ma mai linistesc putin. Parchez masina si alerg spre teren. Dupa ce imi reamintesc ca Skyler e gravida si nu poate sa alerge, ma opresc si ma intorc la ea.

  -Duce-ti-va ca intarziati! Eu ma duc cu Ayla sa ne ocupam locurile. Succes, iubitule! Sa ii faceti praf.

-Nici o indoiala!spun eu sarutand-o rapid.

  Dupa ce Ayla ne ureaza si ea succes pleaca. Eu alerg cu Justin pana la vestiare. Acolo ii vad pe toti colegii aliniati, iar antrenorul in fata lor.

-Unde mama dracului ati fost, Harington si Turner?! Unde credeti ca va gasiti aici, printeselor?

-Ne pare rau, domnule!zic eu lasand capul in jos.

-Imbracati-va odata! Vorbim dupa meci!

  Ne echipam imediat si ne alaturam echipei.

-Am incredere in voi si stiu ca sunteti buni! Asa ca, dati tot ce e mai bun din voi, si haideti sa ii facem praf!tipa antrenorul.

   Toti aclamam, apoi iesim pe coridor.  Inima imi bate cu putere. Daca reusim sa trecem de meciul acesta ne calificam in intrecerea pentru Cupa, care vine alaturi de un contract cu Jaguares. Cea mai buna echipa din toata lumea. Partea proasta e ca numai echipa care castiga, este evaluata de antrenorul lor, si doar un singur jucator va primi contractul.

-Unde dracu ti-e gandul?! Trezeste-te ca intram pe teren!spune Justin dandu-mi una dupa cap.

  Imi pun casca si aparatoarele. Doamne te rog ajuta-ne!

*Skyler P.O.V.*

  Cand isi fac aparitia Hurricanes, echipa lui Lucien si a lui Justin, ne ridicam in picioare si incepem sa strigam si sa ii aclamam. Pe langa ei apar si majoretele, facand diferite salturi care mai de care mai complexe. Apoi apare si echipa adversa.

  -Daca nu castiga, ii bat pe amandoi!zice Ayla.

-O sa gastige, o sa vezi!

  La inceput, ca la fiecare meci este un "dance battle" intre majorete. Deoarece noi gazdui meciul, vizitatorii au dreptul de a incepe. Culorile noastre sunt alb si albastru, iar ale lor rosu si negru.

-Ala numiti voi spagat?!striga Ayla. Mai bine il face si bunica mea!

  Nu pot sa ma abtin sa nu rad. Ayla mananca din popcorn fara sa respire. Cred ca a terminat un sfert din el si nici nu a inceput meciul. Dupa ce termina ele de dansat, urmeaza majoretele noastre. Acestea incep in forta. Formeaza o piramida, iar fata din varf sta in maini facand spagatul. Asta puteam sa fac si eu inainte. Apoi, sare pe spate aterizand in picioare. Toata lumea le aclama, iar Ayla se ridica in picioare.

-Bravo fetelor! Asa va vreau!

   Dupa ce termina si majoretele noastre incepe meciul. Am emotii foarte mari, simt cum inima sta sa imi iasa din piept. Nici nu trec zece minute caci adversarii inscriu de doua ori. Stiu cat de important e meciul asta pentru ei si sper din suflet sa nu piarda. Antrenorul anunta de pauza, iar acestia se retrag spre vestiare. Lucien tranteste casca de pamant. Justin i-o ia de pe jos si merge dupa el in vestiar.

  -Ah, ce ma enerveaza!

  -Nu e vina lor, Ayla.

  -Ma refeream la adversari!

  -Aa. Si pe mine!

  Dupa ce se termina pauza revin toti pe teren. Jocul continua. Mai sunt zece minute, iar eu trebuie sa marcheze de trei ori ca sa castige meciul. Imediat il vad pe Justin cum inscrie primul touchdown al echipei.

  -Asta e iubitul meu!tipa Ayla si incepe sa aclame.

   Mai sunt doua minute, iar scorul e egal. A mai dat Justin un touchdown. Acum, toata lumea sta cu sufletul la gura. Ayla deja a terminat popcornul, asa ca s-a apucat sa rontaie niste covrigei.
  
   -Haideti, stiu ca o sa reusiti!tip eu.

  Lucien isi ridica capul si isi indreapta privirea spre mine. Ii fac cu mana si ii trimit un pupic in aer, pe care il prinde. Acum e acum! Derek prinde minge si i-o paseaza lui Justin, care e doborat. A apucat sa arunce mingea, insa. Lucien o prinde, iar trei adversari sunt pe urmele lui.

  -Hai Lucien!ma trezesc eu tipand.

  Mike il doboare pe unul dintre ei, Justin pe altul. Mai are doar un metru. Adversarul care a mai ramas in spatele lui incearca sa ii puna piedica, dar Lucien trece de linie si inscrie ultimul touchdown, care ne aduce victoria.

   -Asta e iubitul meu!tip eu cat pot de tare.

  -Bravo Lucien!tipa si Ayla.

   Justin se arunca peste Lucien daramandu-l, apoi vin si ceilalti aruncandu-se peste ei. Coboram imediat la intrarea in stadion, si ii asteptam pe baieti sa apara. Il vad pe Lucien aparand imediat si ii sar in brate. Acesta ma saruta cu pofta.

-Ti-am spus eu!

  Lucien rade si ma mai saruta inca odata. Ma duc si la Justin.

-Ai fost cel mai tare!

  Acesta ma ia imbrate si ma strange puternic.

  -Hai sa mergem! Sa vedeti ce petrecere o sa fie in seara asta la Kappa Sigma!zice Lucien apoi imita urletul unui lup.

  Eu, Ayla si Justin facem la fel. Ma urc in masina cu Lucien, iar acesta porneste masina.

  -Sunt foarte mandra de tine!spun eu.

-Ah, te iubesc asa mult! Mi-a purtat noroc pupicul tau!

-Si eu te iubesc!

  Lucien da drumul la radio si incepe sa fredoneze melodia. Il acompaniez si eu, razand.

  -Bebe te-a sustinut si el!ii zic eu.

  -Talismanul meu norocos!zice el si imi saruta mana.

  -A fost fanul tau numarul unu!

  Luciem rade. Simt cum o durere puternica se asterne in jurul abdomenului meu, iar apoi un lichid cald mi se scurge printre picioare.

-Oh-oh!zic eu.

-Cum adica oh-oh?zice Lucien incruntandu-se.

-Lucien...avem o problema!

-Ce e?

-Mi s-a rupt apa!

 

Destinul ~Volumul II~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum