*Skyler P.O.V.*
Intre timp au venit si baietii de la antrenamente. Eu cu Ayla ne-am apucat sa facem de mancare dinainte sa vina ei.
*Flashback*
-Hei, ce vrei sa pregatim?o intreb eu pe Ayla spargand linistea.-Ce vrei tu.zice sa plictisita uitandu-se in gol.
-Ayla, esti bine?
-Nu, nu sunt. Ma simt ametita.
-Du-te stai jos, atunci. Ma descurc si singura.
-Nu, lasa ca stau cu tine. Hai sa facem niste cartofi prajiti.
-Whoa! E prima data cand aud asta din gura ta!zic eu amuzata.
-Nu o sa o mai auzi des!spune ea scotand cartofii din congelator.
*End of flashback*
-Mm, ce bine miroase!spune Justin inspirand adanc.
-Mi-e o foame de lup!zice Lucien repezindu-se sa ia cartofi.
-Mai usor ca mai suntem si noi pe aici!zic eu razand.
-Of.
Incepem sa mancam iar baietii ne povestesc despre ce au facut la antrenamente. Ayla se joaca cu furculita prin cartofi, sprijinindu-si capul in palma.
-Esti bine, iubito? Azi esti tacuta..
-Sunt bine, Justin.spune Ayla sarutandul scurt.
Deodata o vad schimbandu-se la fata. Isi strange ochii si apoi se ridica rapid de la masa. Alerg dupa ea pana la baie. Ii tin parul in timp ce vomita si o mangai pe spate. Stiu cum e...Ayla incepe sa planga si ma asez in genunchi langa ea, luand-o in brate.
-Ce ma fac, Sky?!
-Shh.
Apar si Justin si Lucien-Ayla, ce ai?intreaba Justin speriat.
Ayla isi musca buza si isi lasa privirea in pamant. Ii fac semn cu cotul si se uita la mine incruntat. Se pare ca s-a prins de jocul meu de sprancene prin care ii sugeram sa ii spuna si a dat negativ din cap.
-Acum, Ayla!zic eu uitandu-ma incruntat la ea.
Fata isi ridica capul catre Justin si il ia imbrate.
-Shh! Nu mai plange!spune el stergandu-i lacrimile.
-Justin, t-trebuie sa-ti spun ceva...
-Ce?
-E-eu...
Isi intoarce privirea spre mine si ii fac semn sa continuie.
-S-sunt..aa...
-Bolnava! Stiam eu! Cand ti-am spus sa te imbr-
-Nu, Justin!
-Atunci?
-S-sunt..aa..g-gravida..
Doamne ajuta! Rasuflam usurate cand fermina ce avea de spus. Lucien si Justim nu cred ca mai respira. Saracului Justin cres ca i s-a pus creierul pe pauza, pentru ca nu mai face absolut nimic. Nu clipeste, nu respira. Doar sta cu gura deschisa si ochii mariti atintiti spre Ayla.
-Oh, dracie...zice Lucien revenindu-si partial din soc.
-Felicitari!zic eu entuziasmata zambind cu gura pana la urechi.
-T-tu..esti gravida?!reuseste si Justin sa zica.
-Da..
-Oh, Doamne..
-Eram sigura...spune Ayla lasandu-si capul in jos.
-Nu, nu, Ayla! M-ai inteles gresit!spune el ridicandu-i cu doua degete barbia pentru a se uita la el.
-Adica?
-Adica...te iubesc extrem de mult!zice el ridicand-o in brate, si sarutand-o cu foc.
Doamne sunt atat de fericita pentru ei! Ii iubesc mult pe amandoi si cred ca o sa fie cei mai buni si nebuni parinti.
Ma duc la Justin si il iau in brate.
-Cum e viata de tatic?zic eu razand.
-Eu inca nu imi revin din soc, nu ma lua cu intrebari.
Incepem sa radem toti trei. Dupa ce se iau si Lucien si Justin in brate, mergem in sufragerie.
-Dar..noi..cand?intreaba Justin zapacit.
-De ziua ta, ametitule!zice Ayla.
-Ah..
-Pai si tu de cand stii? Sau cand ai aflat?intreaba Lucien.
-Cand am fost sa imi fac analizele pentru cursul ala de lupte a zis ca sunt inapta pe motiv ca sunt gravida. De aia am stat atunci toata ziua la Alpha.
-Aaa! Deci acum, totul are logica!spune Justin de parca ar fi descoperit America. Dar totusi, de ce nu mi-ai spus?
Acesta o prinde de mana si i-o saruta.
-Pentru ca mi-a fost frica..
-Adica?
-Adica stiu ca nu esti genul care sa aiba copii la varsta asta. Probabil nici pe viitor.
-Cum sa nu vreau sa am copii? Pai si eu pe cine mai invat la prosti? A, pe Aiden, momentan!zice el zambind.
-Alo!zic eu si il lovesc in gluma cu pumnul in umar.
-Glumeam...sau nu! Acum revenind la discutie. Da, aveam in plan copii cand o sa imi gasesc fata potrivita. Mi-am dat seama ca tu esti, iar acum ma simt implinit cand mi-ai zis ca esti gravida!
-Dar nu avem cu ce sa il crestem...
-O sa ne descurcam noi!
-Justin...
-Ayla, sa nu te gandesti la prostii ca te bat!
-Dar..
-Gata! E copilu nostru si nu vreau sa aud asa ceva.
-Bine..
-Apropo, maine vrei sa mergem sa faci o ecografie?
-Aa...
-Haidee!zice Justin cu fata de catelus.
-Oricum nu prea o sa se vada nimic pentru ca au doar doua luni, Justin!
-Nu conteaza, te roog!
-Of, bine! Vorbesc eu cu doctorul.
Ayla se ridica sa vorbeasca la telefon.
-Esti bine, ma?zice Lucien punandu-i mana pe umar lui Justin.
-Nu stiu..adica sunt fericit ca Ayla e gravida, dar mi-e frica...
-De ce?
-Pentru ca nu stiu cum sa cresc un copil...
-Pai in prim rand, trebuie sa stii si sa te obisnuiesti sa te trezesti la cinci dimineata pentru ca va plange iar tu la sapte ai antrenamente!zice Lucien zambind.
Justin se uita ingrozit la el, punandy-si mana la inima.
-Tu glumesti, nu?
-Chiar deloc!
-Deja cred ca ma ia cu rau.
-A, si sa vezi cand o sa iti ceara Ayla chestii ciudate pe care nu le gasesti nici la mama dracului pentru ca ii e ei pofta. Iar daca nu ii aduci, nu mai vorbeste cu tine!zice Lucien.
Justin se uita si mai terifiat ca inainte. Pe mine ma bufneste rasul aminti du-mi cum l-am trimis pe Lucien dupa capsuni si struguri in iarna. Saracul a cautat patru sau cinci ore. Pana la urma le-a adus. Nu stiu de unde, dar macar le-a adus.
-Despre ce vorbiti?intreaba Ayla aparand in peisaj.
-Doar il pregateam pentru viata de tata!zice Luciem batandu-l usor pe spate.
-O sa fie o viata lunga...zice Justin lasandu-se pe spatele canapelei si oftand prelung.
-O sa te obisnuiesti tu!
CITEȘTI
Destinul ~Volumul II~
Teen Fiction"Iubirea este sentimentul care te face sa traiesti" Acum ajunsa la facultate, Skyler Adams trece printr-o noua serie de obstcole, puse in calea relatiei cu Lucien. Oare o sa treaca peste ele? Impreuna? A doua carte din trilogia "Destinul".