List od Zayna

712 72 16
                                    

- Chcesz żebyśmy wyszli?- zapytał Louis
- Nie, proszę zostańcie! Nie chcę być teraz sam

W końcu zacząłem czytać list...
Kiedy zobaczyłem pismo Zayna, poczułem jakby jego ramiona mnie oplatały, ale to przecież niemożliwe...

Kochany Nini!
Wiem, jak bardzo Cię skrzywdziłem, zostawiając Cię samego... wiem, że możesz mi tego nie wybaczyć...
Chciałbym tylko, żebyś wiedział, że okłamałem Cię z ważnych powodów... nie chciałem, abyś się denerwował. Lou już o wszystkim mi powiedział. Mogłem od razu wyznać Ci prawdę...
Kiedy to czytasz, jestem już po operacji. Wszystko się udało, ale lekarze nie pozwalają mi jeszcze wrócić do domu.

Mój głos załamał się, gdy czytałem kolejne zdanie...

Na jakiś czas zostanę wpędzony w tak zwaną krótką śpiączkę, żeby nie czuć bólu. Nikt nie wie ile to potrwa... może tydzień, może miesiąc...
Wiedz, że cokolwiek się wydarzy ja zawsze będę przy Tobie całym sercem.
Kiedy tak dobrze Cię poznałem, zobaczyłem jak wspaniałą osobą jesteś. Wrażliwy chłopiec, po prostu nie radzący sobie z problemami.
Niall, zrób to dla mnie i pozwól mojemu przyjacielowi się Tobą zająć. Jesteś w bardzo dobrych rękach.
Proszę, nie rób sobie krzywdy... nie chcę żebyś cierpiał przeze mnie...
Mam nadzieję, że będziesz na mnie czekał i nigdy o mnie nie zapomnisz...
Trzymam kciuki, że wszystko się ułoży. Przepraszam, że nie mogę być teraz z Tobą, obok Ciebie... że nie mogę Cię przytulić i zapewnić, że wszystko będzie dobrze...
Bardzo za Tobą tęsknię i nie boję się już przyznać, że KOCHAM CIĘ, NINI...
               Twój Zayn...

Nie wytrzymałem... wybuchnąłem płaczem, jak małe dziecko. Dostałem histerii. Te słowa były jednocześnie cudowne i smutne. Tak bardzo chciałbym Go teraz zobaczyć, przytulić... pocałować...

- Niall, nie płacz. Wszystko będzie dobrze- próbował mnie pocieszyć Tomlinson
- Nic nie będzie dobrze bez Zayna- zapłakałem jeszcze głośniej

Po raz kolejny zostałem przytulony przez Liama. Co prawda sam się w niego wtuliłem, ale on mocno mnie objął i pozwalał wypłakać mi się w jego ubrania...

💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮
Co myślicie o sytuacji z Zaynem? 😢
Jak myślicie, co nasz Niall teraz zrobi?

Będę bardzo wdzięczna za każdy komentarz i gwiazdeczkę ❤😊 To naprawdę mnie motywuje i dzięki temu więcej piszę 😘 Miłego wieczorku! ❤

This is not the end | ZiallOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz