"Proszę, wróć do mnie"

637 67 19
                                    

*koniecznie przeczytaj notkę pod rozdziałem, bardzo ważne!*

Następnego dnia z samego rana zobaczyłem przez okno samochód Liama i od razu pośpiesznie zakładając buty, wybiegłem na zewnątrz.

- Spałeś chociaż trochę, Niall?- Payne patrzył na mnie ze zmartwieniem
- Tak, spokojnie. Spałem dosyć długo- przyznałem zgodnie z prawdą i usiadłem na miejscu obok- Lou nie jedzie z nami?
- Przyjedzie później. Na razie ma jakiegoś pacjenta- uśmiechnął się lekko

Resztę drogi minęło nam już w grobowej ciszy.

Przekraczając próg szpitala, głośno westchnąłem. Pierwsze co podszedłem do lekarza i zapytałem, mierząc go błagalnym spojrzeniem:

- Czy mogę wreszcie zobaczyć... brata?- zająknąłem się jak zwykle
- Oczywiście, proszę za mną. Ale za jakieś pół godziny zabieramy pacjenta na badania, więc proszę pilnować czasu

Nic już nie odpowiedziałem. Wiem, że to jego praca, ale ogromnie irytuje mnie ten doktorek...

- Zayn, skarbie!- krzyknąłem, kiedy wreszcie zobaczyłem osobę, bez której nie potrafię normalnie funkcjonować

Mulat miał nadal zamknięte powieki, więc nie mogłem zobaczyć jego przepięknych tęczówek, a same długie ciemne rzęsy, rzucające cień na jego smutną twarz.

Naprawdę jedyne czego w tym momencie pragnąłem to uśmiech Malika, ale wiedziałem, że to nie jest możliwe...

- Zi, tak bardzo za tobą tęsknię. Kiedy ty się wreszcie obudzisz?- spytałem retorycznie, wiedząc, że i tak mi nie odpowie- tak bardzo chciałbym zobaczyć twoje śliczne oczka, twój zniewalający uśmiech... tak bardzo chciałbym cię mocno przytulić, pocałować...- spuściłem głowę- ja cię kocham, Zayn!- zaszlochałem żałośnie- nie radzę sobie bez twojej pomocy. Wczoraj wytrzymałem bez narkotyków, ale długo tak nie pociągnę... nie chcę tego robić, ale nie potrafię inaczej. Proszę, wróc do mnie...

♻♻♻♻♻♻♻♻♻♻♻♻♻♻♻♻♻♻♻
Niespodzianka, mam nadzieję, że nie spicie! 💙💙💙💙💙💙

Więc tak. Bardzo ważne info brzmi:
Powoli zbliżamy się do końca tego fanfiction, ale nie smucimy się, bo mam pewną propozycję 😏😱 Bardzo przyjemnie mi się to pisze, więc postanowiłam napisać później jeszcze drugą część, ale to już zależy tylko od Was. Proszę o odpowiedz, czy chcecie po zakończeniu tej, dostać jeszcze jedną część (pewnie podobnej długości co ta). Decyzję zostawiam Wam i jeśli będziecie to czytać, będę bardzo szczęśliwa.
Co Wy na to? ❤❤❤❤❤❤

Od razu mówię, że to że zbliżamy się do końca POWOLI, nie znaczy, że kończymy dzisiaj czy jutro 😊

Chcecie drugą część po zakończeniu tego fanfiction? ❤❤💙💙😇

Dobranoc! ❤❤❤❤❤❤❤

This is not the end | ZiallOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz