/24.12.2003/
,,Kdo to je, babičko?" zajímalo Charlotte, která se přes okno dívala ven a vyhlížela z okna.
Scarlett přišla a též se podívala z okna. Ve sněhu po vytvořené cestičce tři osoba. Muž, zavěšený do své přítelkyně nebo manželky a ta žena držela za ruku nějakou malou holčičku.
,,Pro Brumbála," vydechla nevěřícně černovlasá Scarlett a ihned vyběhla z Doupěte. Rodina se zastavila a žena se rozběhla vstříc Scarlett.
,,Teto May!" pojmenovala svou tetu, která žila ve Francii. ,,Tys nakonec přijela!"
,,Taky tě ráda vidím, Scarlett," pousmála se May a obrátila se na muže a malou holčičku.
,,Tohle je můj manžel, Scar," kývla na muže kterému Scarlett tipovala něco okolo padesáti. ,,Nicholas de Fontaine."
,,Strašně moc ráda vás potkávám," pověděla mu Scarlett a potřásla mu rukou.
,,Potěš-šení je na mé straně, S-scarlett," usmál se na svou neteř a snažil se znít, co nejvíce anglicky.
,,A tohle je April," May přešla k malé dívence, která měla černé hnědé vlásky. Scarlett si sedla na bobek, aby jí mohla pohlédnout do očí ze stejné výšky.
,,Ty jsi Scarlett, že ano?" ujišťovala se April a oslovená souhlasně přikývla.
,,Moc mě těší, April."
•••
,,Toby!" vypískla malá blonďatá Lotty, když zahlédla hnědovlasého Tobiase Adamse, syna Joshe a Adele Adamsových.
,,Lotty!" oplatil jí hnědovlásek a obejmul svojí kamarádku. Oběma dvěma bylo pět let, takže si rozuměli. ,,Veselé Vánoce!"
,,Tobě taky, Toby," usmála se na něj. ,,Teto Adele! Strejdo Joshi!"
Oba manželé Adamsovi se na malou Charlotte usmáli a dál pokračovali v cestě do jídelny, aby se pozdravili s dospělými. Blonďatá dívenka vzala svého kamaráda za ruku a táhla ho jednoho z pokojů, kde už byly nashromážděné všechny dětí, které se narodili v roce 1997 nebo 1998. Tento ročník se se staršími ani mladšími nebavil.
,,Toby!" vykřikl Arthur Weasley mladší a objal svého kamaráda. ,,Jak ses měl?"
,,Šlo to," odpověděl mu Tobias a posadil se na koberec vedle Arthura a Alpharda.
,,Co jste si přáli?" nahodila téma Lucy Weasleyová, dcera Percyho a Audrey Weasleyových a odpověděla jí její sestřenice Victoire Weasleyová.
,,Hlavně oblečení," uculila se blonďatá Vicky a Alphard se zasmál.
,,Neříkají ti náhodou blonďatá Barbie?" utahoval si z ní Alp a Vicky ho propalovala nenávistným pohledem, který říkal jedno: ,Jdi se vycpat.'
ČTEŠ
Some faulting girl III. ✔️
FanfictionSpousta lidí zemřelo. Ale spousta lidí přežilo. A ti co přežili, žijou dál. Co s nimi stalo? Jak se se svým životem potýkala Skyabelle Weasleyová a její rodina a přátelé? ••• ▪Třetí díl oblíbené série Some faulting girl ▪Všechna práva patří J. K. R...