33.-Takhle vypadá nenávist

585 70 22
                                    

/1.12.2014, Bradavice/

Dívka s rozpuštěnými zrzavými vlasy procházela kouzelnickou vesničkou jménem Prasinky společně se svým klukem, který jí držel okolo ramen. Už začal Advent a kalendář nebyl jediný, kdo to ostatním dal najevo, protože už napadl i sníh.

,,Vážně musíš odjet?" zabrblala Ella a psíma očima na Halea zamrkala. Černovlasý chlapec líbl svou dívku do vlasů a musel jí zklamat.

,,Vždyť jsem ti to říkal," pustil se do odpovědi, ,,moje prateta onemocněla a máma trvá na tom, abych tam přijel."

,,Až do Skotska," doplnila ho rudovláska smutně, ,,kolikrát si jí za svůj život viděl?"

,,Mockrát ne," připustil. ,,Ale zase je fakt, že mi to vynahrazovala těmi hromadami sladkostí, co jsem od ní dostal."

,,Napiš mi, až dorazíš," připomenula mu a Hale jí chytil pod pasem, čímž si dopomohl k polibku. Ona mu ho ráda oplatila a její kluk najednou nastoupil do Bradavického expresu, který měl právě namířeno do Londýna, na nádraží Kings Cross. Naposledy si zamávali, ale potom už se vlak dal do pohybu.

Jakmile vlak zmizel z dohledu, Ella se pomalu začínala obracet zpátky do centrálních Prasinek. Věděla, že je momentálně sama. Kelly se totiž pečlivě a pilně šprtala na zkoušky OVCE, Violett jako obvykle měla rande s Tinem, Hale jí právě odjel a on neměla co dělat.

Jeden z jejích geniálních nápadů, které dostala, byl ten, že by se také mohla začít připravovat na OVCE, které ji v červnu čekaly. Sice se pořád ujišťovala, že má ještě celý půl rok před sebou, ale ostatní spolužáci, kterým na těchto zkouškách záleželo, jí pomalu začínaly vyvádět z jejích iluzí.

Pravdou bylo, že ani ona pořádně nevěděla, kam by se v životě chtěla posouvat. Její rodina, hlavně rodiče, jí pořád předhazovali její sen z dětství, vedení Kratochvílských kejklí, ale ona to nebrala moc vážně.

Tenhle žertovný obchod vedl její táta a strejda George, občas i Ron a ona se cítila na něco většího. Jenže nedokázala přijít na to, co by to mohlo být. Z NKÚ jí nejlépe vyšly kupodivu Lektvary, Obrana proti černé magii a Studium mudlů.

Cestou se zastavila U Tří košťat, kam chtěla zajít na grog, který by jí ohřál. U baru zahlédla pár Mrzimorských studentů, kteří pravděpodobně už něco vypito měli, a také to bylo poznat, hlavně podle hlasitosti jejich hlasů, doprovázený smíchem.

Sedla si k volnému stolu, ke kterému za chvíli přišla madame Rosmeta. ,,Moc se omlouvám, máme tu dnes nabito," povzdechla si majitelka a Ella s úsměvem mávla rukou.

,,To je v pořádku," ujistila ji. ,,Prosím jeden grog."

,,Ella Weasleyová, že?" usoudila po chvilce prohlížení a hnědoočka pokývala hlavou. Jak vyslovila její jméno, od vedlejšího stolu se někdo otočil, ale dívka si toho nevšímala.

Nebelvírská studentka ale neměla sebemenší tušení, že jejího pojmenování si všiml ještě někdo další, někdo, koho znala. O pár stolů dál totiž seděli dva kluci, kteří popíjeli Ohnivou whisky, protože už byli zletilí a očividně toho rádi využívali.

,,Není ta tvoje?" uchechtl se první mladík se světle hnědými vlasy a podíval se na rudovlasou dívku, která ho ovšem neznala. Jeho kamarád se rychle otočil, protože jí nemohl vidět, když seděl k hnědovláskovi čelem.

,,Není moje," zamumlal rozhozeně kluk s kaštanovými vlasy až po ramena. ,,Proč ji musím potkávat zrovna, když jsem se rozhodl, že na ni zapomenu. Proč jsem ji nepotkával, když jsem na ní chtěl udělat dojem?"

,,Třeba je to osud," pokrčil rameny Jonathan a napil se ze své skleničky.

,,Osud je zmetek," procedil nenávistně mezi zuby.

,,Tak je to karma," nevzdal se Benův kamarád.

,,Tak co jsem sakra provedl?" chtěl vědět Ben a Jonathan se k němu přes stůl nahnul.

,,Slyšel jsem, že pan Walkripl odjel z města," snažil se ho povzbudit. ,,Nechceš to zkusit? Jak dlouho jste spolu nemluvili?"

,,Vážně odjel?" pozvedl obočí zmijozelský kluk a jeho kamarád pokýval hlavou.

,,Proč by tady jinak seděla sama?" napověděl mu Jon, ale Ben v sebe stejně nevkládal důvěru.

,,Nesnáší mě," poznamenal, ,,protože jsem dal Walkriplovi přes budku."

,,Merline!" zvolal unaveně Jonathan

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Merline!" zvolal unaveně Jonathan. ,,Jak ti mám ještě jinak říct, že to musíš zkusit!"

Ben se pro jistotu ohlédl přes rameno, jestli je někdo neposlouchá. ,,Proč? Abych ze sebe udělal ještě většího debila než jsem teď?"

,,Ber to takhle," nevzdával se Nathan, ,,většího idiota ze sebe udělat nemůžeš-"

,,-díky za povzbuzení-"

,,-takže pokud ti teď dá košem, vlastně to alespoň budete mít vyřešené," dokončil větu, ,,jestli to neuděláš ty, tak já."

,,Cože?!" zděsil se Ben a Nathan se zamyslel.

,,Co nejvíc nesnáší?" napověděl mu Jon.

,,Mě?" pokračoval v jeho hře, ale on se plácl do čela.

,,Osle!" tituloval ho. ,,Ty víš, jak to myslím!"

,,No," zamyslel se Ben, ,,kdyby ji Hale znovu zradil, kdyby ji podvedl nebo," najednou se mu rozsvítilo.

,,Co?" nechápal Jonathan a Benovi se rozzářil obličej.

,,Kdyby se stal smrtijedem, to by bylo!"

°°°

Pane Gaunte,

můj úkol je v plné přípravě a opravdu na něm hluboce pracuji. Začínám se Elle Weasleyové dostávat pod kůži a myslím si, že se s ní brzo sám osobně setkáte. Kdy proběhne naše setkání v Chroptící chýši?

H.

Starý muž odložil krátký vzkaz na stůl a zapálil si svůj doutník. Posadil se ke konferenčnímu stolku naproti dalšímu muži, který si též zapálil. ,,Vidíte to sám, Morfine, ten kluk k něčemu je."

,,To doufám, Corbane," zavrčel nevrle Morfin Gaunt na starého smrtijeda Corbana Yaxleyho. ,,Byl to tvůj nápad a já mu pořád úplně nevěřím."

,,Je to zbabělec," snažil se ho uklidnit, ,,nechá se tebou vést, stačí jen pár kleteb."

Oba se tomu smrtijedskému vtípku zasmáli. ,,Je to zkrátka Skrk."

***

Tak tu máme Haleův odjezd :D Co si o něm myslíte? :O

•Sharie

Some faulting girl III. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat